Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet in het filmpje wel 6 agenten staan kijken waarbij 1 agent zelfs de fiets OP het wegdek zet in plaats van deze eraf te halen.

Vandaar dat wij maar 1 veldwachter voor ons hele dorp nodig hebben :-)

Het ziekenhuis zit 2 straten verderop, en dan gaan ze een heli inzetten :hammer:

Het ziekenhuis zit 2 straten verderop, en dan gaan ze een heli inzetten :hammer:
Yep, en de heli kon pas aan het begin van de weg parkeren, da's nog zo'n 200 meter verderop. Inderdaad nog geen kilometer verderop zit het ziekenhuis.

Waarschijnlijk hebben ze daar geen traumateam die met dit soort verwondingen kunnen omgaan :nooo:
Nog spannender is dat het RKZ in Beverwijk een heli-dek heeft en post is voor calamiteiten (bij voorkeur brandwonden maar ook andere ernstige ongevallen). 8O :hammer:

Ziet in het filmpje wel 6 agenten staan kijken waarbij 1 agent zelfs de fiets OP het wegdek zet in plaats van deze eraf te halen.

Vandaar dat wij maar 1 veldwachter voor ons hele dorp nodig hebben :-)

Ik heb de eigenaar van de verhuiswagen gesproken, maar het zal je maar gebeuren dat er iemand zonder te kijken ff de weg wil oversteken en tegen je voorruit kleeft de chauffeur zit hellemaal aan de grond hem treft indeze geheel geen blaam.

Ah, de motregen viel dus niet alleen in #033.. Morgen inderdaad maar wat vlieg klaar zetten. Misschien dat t veld niet te sompig is, om de Sukhoi weer eens te lanceren..

Hey mannen, was best lekker op het veld.
Weer vreselijk gelachen en met 7 man was het best druk te noemen ;-)

jep was weer gezellie
hier een kort filmpje van de zeilvlieger:D
[URL="
- zeilvlieger[/URL]

lagge man zo,n plastic vlieger:banana:

yep , ik heb mooie filmpjes v/d zeilvliegert :p

vandaag had ik het weer echt naar mijn zin op het veld !!

de imagine is een supervlieger , kan alles wat hij zou moeten kunnen , ronald heeft hem uitvoerig getest en goed gekeurd op alle punten .

verder weer lekker met mijn airbattle maatje ragger gestund in da air met de rode protech , waren weer mooie oe,ahhhh momentjes , alles in da box gefilmd by siggy the camera man :p

vanavond heb ik wel even tijd om een filmpje te knutselen .

was gezellig mannen !!

*geniet weer na met een pilske *

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow.... 8O Ik weet nu ook waarom een aantal een dag eerder heen gingen: Vrouwelijk schoon. 8O :hammer: :mrgreen:

Geen geld, maar de antenne heeft duidelijk wat extra aandacht nodig als ik het zo zie. :yes:

Naast het installeren van de laatste (virtuele) serverts ook de wielkappen van de Bipie geplakt, ziet er gaaf uit. :yes: Landen in konijnenvoer zal lastiger worden. :( Zo nog even wat aan de dikke disk doen (servootjes, regelaar, brommer) en vanavond misschien wat simmen (thanks Dr.Pils, cd'tje was okidoki :thumbsup:).

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back