Sleurhutje
Forum veteraan
Ik weet waar jullie kilo's gebleven zijn. :? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja bij mij zeker! Alsnog bedankt.Ik weet waar jullie kilo's gebleven zijn. :?![]()
Ik weet waar jullie kilo's gebleven zijn. :?![]()
Is dat niet lastig in je rugtas?morgen even langs Q voor een bicscale , je bent er zo met de motort
Is dat niet lastig in je rugtas?![]()
Nope had ff geen zin modelbouw maar zit weer in me bouwhok ff een disk inmekaar trappen voor zondag ga em nu ff spuiten.hey corby ! are you not dead ?
wat was je rustig de laatste tijd , waarom ? ben je serieus geworden ?![]()
Ik weet waar jullie kilo's gebleven zijn. :?![]()
Nope had ff geen zin modelbouw maar zit weer in me bouwhok ff een disk inmekaar trappen voor zondag ga em nu ff spuiten.
Zondag is disco vliegen he ,in egmondia.ik heb weer wat zin in modelbouw , maar dan vooral het buiten vliegen .
ben helegaar klaar met indoor , kan geen gymzaal meer zien , dus denk niet dat ik zondag ga , hebben jullie lekker de ruimte
volgend jaar als arjan weer data's heeft ,mag hij me inplannen , maar dan 1 x in de 2 weken , meer dan zat .
deze zomer weer wat meer tijd en geld stoppen in mijn motor , wil hem ombouwen naar streetfighter met superbike stuur en een leuk smoeltje![]()
Zondag is disco vliegen he ,in egmondia.
kan geen gymzaal meer zien , dus denk niet dat ik zondag ga , hebben jullie lekker de ruimte![]()
Lekkere gezellige vent ben jij. Eerst zeggen ik kom en dan weer niet. Dat zeg ik gezellig. Mag je een keer raggen komt ie niet .
Hoezo ,was maar een tippie,word volgens mij erug lache.Wat ben je ook een draak he ;-)
Hoezo ,was maar een tippie,word volgens mij erug lache.
Nickos ook weer boven water.
zenuwontsteking is aan het afnemen.....teering jantje wat is dat erg zeg....
Hoop dat ik er ook bij kan zijn in Egmond...
Heb wel weer ff zin om iedereen ff te spreken en ff lekker te raggen, heb nog wel wat liggen wat stuk mag
a.s. zaterdag weer beginnen met werken, 2 uurtjes per dag...ACH het is een start.
Ja, dat vroeg ik ook al gisteravond... :? Ik voelde gelijk gaarheid opkomend! :rolling::schrik: open je mail zie je een flyer...
Voortaan ff waarschuwen gents..![]()