Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet waar jullie kilo's gebleven zijn. :? :mrgreen:

je bedoeld die kilo's spierweefsel van me :cool: , 1 voordeel van mijn job , ik blijf er lekker strak uitzien :D

vanavond weer lekker a/d pilonracer knutselen , morgen even langs Q voor wat kleinspul , je bent er zo met de motort

Nope had ff geen zin modelbouw maar zit weer in me bouwhok ff een disk inmekaar trappen voor zondag ga em nu ff spuiten.

ik heb weer wat zin in modelbouw , maar dan vooral het buiten vliegen .
ben helegaar klaar met indoor , kan geen gymzaal meer zien , dus denk niet dat ik zondag ga , hebben jullie lekker de ruimte ;)

volgend jaar als arjan weer data's heeft ,mag hij me inplannen , maar dan 1 x in de 2 weken , meer dan zat .

deze zomer weer wat meer tijd en geld stoppen in mijn motor , wil hem ombouwen naar streetfighter met superbike stuur en een leuk smoeltje :p

ik heb weer wat zin in modelbouw , maar dan vooral het buiten vliegen .
ben helegaar klaar met indoor , kan geen gymzaal meer zien , dus denk niet dat ik zondag ga , hebben jullie lekker de ruimte ;)

volgend jaar als arjan weer data's heeft ,mag hij me inplannen , maar dan 1 x in de 2 weken , meer dan zat .

deze zomer weer wat meer tijd en geld stoppen in mijn motor , wil hem ombouwen naar streetfighter met superbike stuur en een leuk smoeltje :p
Zondag is disco vliegen he ,in egmondia.

:confused:

Lekkere gezellige vent ben jij. Eerst zeggen ik kom en dan weer niet. Dat zeg ik gezellig. Mag je een keer raggen komt ie niet .

als je me niet benaderd had , had ik me ook niet aangemeld , ik zeg niet graag nee , maar eerlijk waar , ik heb echt geen zin meer in die depron vliegers , met tegenzin vliegen lijkt me ook niet gezond :???: ;)

maar als het zondag sneeuwt en er staat wk 6 ,kom ik misschien wel ;)

Nickos ook weer boven water.

zenuwontsteking is aan het afnemen.....teering jantje wat is dat erg zeg....
Hoop dat ik er ook bij kan zijn in Egmond...
Heb wel weer ff zin om iedereen ff te spreken en ff lekker te raggen, heb nog wel wat liggen wat stuk mag :)

a.s. zaterdag weer beginnen met werken, 2 uurtjes per dag...ACH het is een start.

Hoezo ,was maar een tippie,word volgens mij erug lache.

weet ik , maar wil me nergens meer op vastpinnen , mijn kop staat nergens meer na met al die ellende die nog steeds speelt , vrolijke harry uithangen heb ik geen zin in .
het indoorvliegen begint me te vervelen merk ik , laatst op het veld schrok ik van het feit dat ik best weer genoot van vliegen , zal wel iets met brandstof te maken hebben , daar word junkie warm van ;)

Nickos ook weer boven water.

zenuwontsteking is aan het afnemen.....teering jantje wat is dat erg zeg....
Hoop dat ik er ook bij kan zijn in Egmond...
Heb wel weer ff zin om iedereen ff te spreken en ff lekker te raggen, heb nog wel wat liggen wat stuk mag :)

a.s. zaterdag weer beginnen met werken, 2 uurtjes per dag...ACH het is een start.

dat is erg nick :(, blij dat je langzaam weer opknapt , en snel weer lekker kan vliegen , en werken uiteraard ;)

gaan we lekker speedvliegen , heb de pilonracer bijna af

:schrik: open je mail zie je een flyer...

Voortaan ff waarschuwen gents.. :mrgreen:

good murning allemaal, nu ff naar Duitsenland..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back