Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geen foto's of filmpjes dan is het niet gebeurd.Sleur is de besteJij hebt gelijk hoor
![]()
Mompelt iets met flyer en website...
@Phil volgende keer maar 1 van onze vrouwelijke leden erop zetten ? ( huren we wel een standin)
ja , ziet er goed uit ! , idd beter om het knapste clublid op de flyer te zetten , zien mensen dat er ook normaal volk op de club zit :wink:
en zo zie je ook hoe je je zender moet dragen , mooi laag ipv op je borstkas :wink:
ja , ziet er goed uit ! , idd beter om het knapste clublid op de flyer te zetten , zien mensen dat er ook normaal volk op de club zit :wink:
:wink:
En dan die mooie vliegenier op de ACHtergrond. Het dreamteam op de flyer![]()
Ach, het valt me nog mee dat er staat op het veld ipv op da veld
En dan die mooie vliegenier op de ACHtergrond. Het dreamteam op de flyer![]()
Ach, het valt me nog mee dat er staat op het veld ipv op da veld
En " in tha box "![]()
Binnenkort maar ff een geocache doen :rolling:
De meneer in post 133 beschrijft het het beste. De test is half uitgevoerd en zonder concrete gegevens. Ook geeft aan wat ik eerder zei: hoe minder lucht des te kleiner de expansie bij ontbranding. De gebruikte pijp is aluminium afvoerbuis voor de afzuigkap en niet warmtevast. Het deksel van deze ammobox zit anders bevestigd. Als het deksel er eerder af gaat dan de ontluchting dan weet ik zeker dat de ontluchting niet open was. Zonder technische gegevens dus deels geloofwaardig.