Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas geen gevlieg voor mij morgen :cry: Nog steeds ziek, koorts is gelukkig wel weg. Dat sporten is echt niet goed voor mij... ben nog nooit zo ziek geweest :mrgreen: Maar alles lijkt nu weer de goede kant op te gaan :banana:
Frans Osenga gaat mij dus toch verslaan :wink:
Pfff, zo laat je hem wel makkelijk een positie winnen. :? :( Gewoon een paar pillen en gaan. :yes:

Zat vanmorgen om 07.00 uur alweer aan de mixtafel :-)
Mix nr.3 is coming up ;-)
Uh, was toch een mix per week? Niet elke dag een mix? :? :hammer: Niet dat het erg is, ze staan nu ook aan. 8)

Sleur, op de terugweg vanaf de huisarts kom ik langs. Ik moet daar om 13:50 uur zijn en het is in wijk aan zee, dus ik verwacht om een uur of 14:30 bij je te zijn.

Edit: Zit je nog in je onderbroek? Dat vind ik altijd wel fijn:)

Corsair is weer klaar. Cockpit zit erop. Tevens inslagmoeren met epoxy vastgezet.

Accu's van de heli liggen aan de lader.

vleugeltipje van de piper nog even een boutje geven. Is een stukje folie losgegaan tijdens de verhuizing. Toch wel weer lekker een beetje knutselen, anders dan aan je huis.

en weer met een kort koppie thuis .

en niet te vergeten , het is weekend en daar was ik hard aan toe !! :banana:

*speedkisten klaar zet *

Zekertje wetentje :worship: Genoeg om morgen op en naar naar Rotjeknor te komen. :D Wat zal ik relaxt aan de laatste ronde van het NK F3P beginnen. ;)

aiii , moet je weer indoorvliegen :???: ? ik heb medelijden met je ;)

komt wel mooi uit ,want de 3 x M (raggers ) gaan naar het veld , zijn de toppers lekker ver weg ;-)

*gaat geen filmpjes plaatsen , NO WAY !! :nooo: *

Laatst bewerkt:
Medelijden hoef je niet te hebben. :nooo: Ik heb erg veel plezier, geniet en leer van wat anderen doen en zie mijn kunsten elke keer beter worden (beoordeeld door een vakkundige jury). Natuurlijk retesaai voor sommigen... ;)

Medelijden hoef je niet te hebben. :nooo: Ik heb erg veel plezier, geniet en leer van wat anderen doen en zie mijn kunsten elke keer beter worden (beoordeeld door een vakkundige jury). Natuurlijk retesaai voor sommigen... ;)

je moet doen wat je leuk vind ;)

en ja , het is rete saai om te zien :???: ;)

maar je leert er wel goed door vliegen , helaas heb ik dat geduld er niet voor , en moet het al raggend leren , meer mijn ding ;)

*trekt pils 2 open :p *

Kom morgen ook weer eens kijken en de jury afleiden op het goede moment.

Tot morgen

Hey Jerkev,

Jammer dat het vanmiddag ging regenen. FF nie vliegen dus. Leuk dat je morgen ook support komt geven.

Ben er al helemaal klaar voor. Op naar het NK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back