PH-ILS
Forum veteraan
Zat vanmorgen om 07.00 uur alweer aan de mixtafel
Mix nr.3 is coming up ;-)
Dat sleurt mij er doorheen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zat vanmorgen om 07.00 uur alweer aan de mixtafel
Pfff, zo laat je hem wel makkelijk een positie winnen. :?Helaas geen gevlieg voor mij morgen :cry: Nog steeds ziek, koorts is gelukkig wel weg. Dat sporten is echt niet goed voor mij... ben nog nooit zo ziek geweestMaar alles lijkt nu weer de goede kant op te gaan
Frans Osenga gaat mij dus toch verslaan :wink:
Uh, was toch een mix per week? Niet elke dag een mix? :?Zat vanmorgen om 07.00 uur alweer aan de mixtafel
Ik bel je morgenochtend om 07:00 wel op.@ Sleur: Laten we de dag nog even afwachten maar zoals het er nu naar uitziet ga ik niet heen :cry:
das mooi weer klote bym![]()
Uh, was toch een mix per week? Niet elke dag een mix? :?Niet dat het erg is, ze staan nu ook aan. 8)
Zekertje wetentjeSiggy, was weer een toppertje![]()
Zekertje wetentjeGenoeg om morgen op en naar naar Rotjeknor te komen.
Wat zal ik relaxt aan de laatste ronde van het NK F3P beginnen.
![]()
Medelijden hoef je niet te hebben. :nooo: Ik heb erg veel plezier, geniet en leer van wat anderen doen en zie mijn kunsten elke keer beter worden (beoordeeld door een vakkundige jury). Natuurlijk retesaai voor sommigen...![]()
Medelijden hoef je niet te hebben. :nooo: Ik heb erg veel plezier, geniet en leer van wat anderen doen en zie mijn kunsten elke keer beter worden (beoordeeld door een vakkundige jury). Natuurlijk retesaai voor sommigen...![]()