marcelsiggery
Forum veteraan
Moggel iedereen, zometeen ff lekker een rondje FPV fladderen....heb er zin in !!!
Zie je zo gabber ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moggel iedereen, zometeen ff lekker een rondje FPV fladderen....heb er zin in !!!
hoe hou je het uit ? , van 10 tot 17;00 praten :???: :wink:
vandaag in en om het huis klooien , motorfiets updaten , tuin opruimen ,huis opruimen , mijn zuster ophalen van rotterdam airport , naar me pa , dus dagje zit lekker vol .
vliegeniers ; veel plezier !
Tsja, ik ben niet op mijn bec gevallen .
Het is toch wel merkwaardig dat je verplicht lid moet zijn van de KNVvL om ook in de prijzen te vallen. Dat je geen officiële ranglijstvermelding bij de KNVvL krijgt is logisch, maar dan ook gewoon geen titel zuigt. Duidelijk gevalletje van een competitie van de KNVvL en geen open wedstrijd. Volgend jaar dus VERPLICHT KNVvL en geen andere deelnemers meer. Zal voor een flink aantal deelnemers behoorlijk punten schelen met de huidige manier van puntenverdeling.Dankzij Sleur ben ik toch nog vierde geworden in het eindklassement van het NK F3P Vleeswarenbakjes vliegen![]()
Weet nog niet of ik dus volgend jaar mee doe. Ik ben al van genoeg clubjes lid met een betere reden en om alleen voor een bekertje lid te worden van de KNVvL vind ik geen goede reden. :nooo:
Beetje vreemd. Je mag wel meedoen maar dan buiten mededingen. Of je mag meedoen of niet. Niet deze kromme regel.
Wordt over een half uurtje echt zonnig en dat de rest van de dag.
Ik weet niet hoe het in Zaandam is maar hier is het al bijna de hele ochtend echt zonnig![]()
Beetje vreemd. Je mag wel meedoen maar dan buiten mededingen. Of je mag meedoen of niet. Niet deze kromme regel.
Wordt over een half uurtje echt zonnig en dat de rest van de dag.
hoe hou je het uit ? , van 10 tot 17;00 praten :???: :wink:
vandaag in en om het huis klooien , motorfiets updaten , tuin opruimen ,huis opruimen , mijn zuster opruimen, naar me pa , dus dagje zit lekker vol .
vliegeniers ; veel plezier !
Gorby ik zou als ik jou was ook zo'n powerball kopen......
Nee, het is nog maffer. Een dagdeelnemer, wel of geen KNVvL lid, kan wel een medaille voor die dag winnen. En nog vreemder is dat door de normalisering naar 1000 punten voor de winnaar, de score van de KNVvL vliegers omlaag gehaald. Gevolg is dat je dagtotaal verhoudingsgewijs niet klopt met de andere scores van het seizoen. Echt een debiel systeem. :?Beetje vreemd. Je mag wel meedoen maar dan buiten mededingen. Of je mag meedoen of niet. Niet deze kromme regel.