Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe hou je het uit ? , van 10 tot 17;00 praten :???: :wink:

vandaag in en om het huis klooien , motorfiets updaten , tuin opruimen ,huis opruimen , mijn zuster ophalen van rotterdam airport , naar me pa , dus dagje zit lekker vol .

vliegeniers ; veel plezier !

Tsja, ik ben niet op mijn bec gevallen .

Tsja, ik ben niet op mijn bec gevallen .

ik vorder al aardig met de motor , koppeling gemonteerd ,afgesteld , olie ververst , koel systeem bijgevuld , nu alles een beetje poetsen, en straks testrondje blaffen .

fpv'en jullie op het veld of elders ? misschien ros ik even op mijn ros langs da field

Goedemorgen iedereen

Dankzij Sleur ben ik toch nog vierde geworden in het eindklassement van het NK F3P Vleeswarenbakjes vliegen :mrgreen:

Dankzij Sleur ben ik toch nog vierde geworden in het eindklassement van het NK F3P Vleeswarenbakjes vliegen :mrgreen:
Het is toch wel merkwaardig dat je verplicht lid moet zijn van de KNVvL om ook in de prijzen te vallen. Dat je geen officiële ranglijstvermelding bij de KNVvL krijgt is logisch, maar dan ook gewoon geen titel zuigt. Duidelijk gevalletje van een competitie van de KNVvL en geen open wedstrijd. Volgend jaar dus VERPLICHT KNVvL en geen andere deelnemers meer. Zal voor een flink aantal deelnemers behoorlijk punten schelen met de huidige manier van puntenverdeling. :yes:

Weet nog niet of ik dus volgend jaar mee doe. Ik ben al van genoeg clubjes lid met een betere reden en om alleen voor een bekertje lid te worden van de KNVvL vind ik geen goede reden. :nooo:

SCHRIKKEN!!!!! 8O :hammer:

nkf3p_2011_jasper_kampioen.jpg

En daar komt nog eens bij dat je als niet KNVvL-lid meer inschrijfgeld moet betalen. Ik dacht ook dat het alleen om de notering ging in het eindklassement maar je maakt dus ook niet eens kans op de beker :hammer: best wel raar :yes:

Weet nog niet of ik dus volgend jaar mee doe. Ik ben al van genoeg clubjes lid met een betere reden en om alleen voor een bekertje lid te worden van de KNVvL vind ik geen goede reden. :nooo:

Dan wordt het voor mij ook een stuk minder leuk :( Dan weet ik dus ook nog niet wat ik ga doen :nooo:

Beetje vreemd. Je mag wel meedoen maar dan buiten mededingen. Of je mag meedoen of niet. Niet deze kromme regel.

Wordt over een half uurtje echt zonnig en dat de rest van de dag.

Beetje vreemd. Je mag wel meedoen maar dan buiten mededingen. Of je mag meedoen of niet. Niet deze kromme regel.

Ik weet niet hoe het in Zaandam is maar hier is het al bijna de hele ochtend echt zonnig :yes:

Ik weet niet hoe het in Zaandam is maar hier is het al bijna de hele ochtend echt zonnig :yes:

ja , hier ook , maar burp woont naast een grote afval berg dus daar is weinig zon :mrgreen:

ja dus ? wat ga je doen ? vliegenieren ?

zo ff uitwaaien op de motor , prima weer voor , maar kan niet zo lang , moet om 14;30 terug zijn

MOgguhhhhh, even wat eten en douchen enzo, en dan naar het veld :) Niet de hele middag helaas, ik heb ook andere dingen te doen.

Gorby ik zou als ik jou was ook zo'n powerball kopen......

heb ik niet nodig , ik heb al 2 power ballen :cool:

zooo , net even op mijn power ros ,naar het veld geraced , heerlijk zo'n motor , wat een vrijheid! lekker je kop leeg rijden !

was even gezellig op het veld , leuke ouwe dubbeldekker met ops 20 cc 4 tact motor mogen aanschouwen :cool:

ik heb wat filmpjes geschoten met mijn galaxy , maar heb niet kunnen zoomen , dan krijg je onscherp beeld .

( legaal ) filmpje straks te aanschouwen .

gegroet .

Nee, het is nog maffer. Een dagdeelnemer, wel of geen KNVvL lid, kan wel een medaille voor die dag winnen. En nog vreemder is dat door de normalisering naar 1000 punten voor de winnaar, de score van de KNVvL vliegers omlaag gehaald. Gevolg is dat je dagtotaal verhoudingsgewijs niet klopt met de andere scores van het seizoen. Echt een debiel systeem. :? :hammer:

Zoooo, terug van een flink eind fietsen op de zandpaden in de duinen. Kleinste Sleur heeft zijn nieuwe fiets getest en dat ging prima (alleen is 18 versnellingen onwenning om te bedienen ;)). Daarna nog een stevig eind gewandeld door de duinen en wat gegeoketst. Nieuwe wandelschoenen van Sleur en de twee mini Sleurtjes zijn ook helemaal goed. Het leek wel gratis vandaag. Wat een volk. :? Maar goed, gecombineerd 32 kilometer later lekker thuis in de tuin uithangen.

*pintje opentrekt* :celebrate:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back