Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoooo, terug van een flink eind fietsen op de zandpaden in de duinen. Kleinste Sleur heeft zijn nieuwe fiets getest en dat ging prima (alleen is 18 versnellingen onwenning om te bedienen ;)). Daarna nog een stevig eind gewandeld door de duinen en wat gegeoketst. Nieuwe wandelschoenen van Sleur en de twee mini Sleurtjes zijn ook helemaal goed. Het leek wel gratis vandaag. Wat een volk. :? Maar goed, gecombineerd 32 kilometer later lekker thuis in de tuin uithangen.

*pintje opentrekt* :celebrate:

jij fietsen :confused:

arme fiets :rolleyes: ;)

hier da movie des vandaags .

leuke vind ik de dubbel dekker met zeer oud ops 20 cc 4tact .

Laatst bewerkt door een moderator:
Had hem ook al zien staan, maar Belgie is me net even te ver rijden. Zit zelfs tegen de Franse grens aan. Wel leuk stukkie rijden natuurlijk.. dat weer wel.

BREKEND: Het zeilmeisje Laura Dekker is per direct gestopt met zeilen rond de wereld. Ze is ingehaald door een Japans meisje op een dienblad.

Financiële hulp is ook zeker niet nodig. Er zijn mensen die 10 kilometer uit de kust wonen en gewoon een zeiljacht in hun tuin hebben liggen. :D

Topdag op het veld !!!

Was heerlijk in het zonnetje, ik voel me kop gloeien ;-)

9 lipo's leeggevlogen met de Fun en microjet dus geen tijd om te lullen :-)

@ronald

Bel mij even, ik krijg geen gehoor op je 06 ?

De nieuwste Toyota : de Tsunami.
Gaat sneller dan een Golf .....
Of de Subaru Xray 3.0. Met oplichtende carrosserie voor extra veiligheid en externe waterkoeling en airbags voor drijfvermogen.

En die Japanners zijn toch ligt paranoia geworden: over lopen ze maar "Haai, haai".

eerste keer!!!!

bedankt voor de eerste lessen Ragger!!!!
heel errug lollig om de eerste 8tjes te kunnen vliegen:D
Als de baas me niet weer ver weg stuurt en het weer een beetje meewerkt ben ik er volgende week weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back