@ Sleur
klik hier eens op... Geen computer winkel Tablet voor 89 euri.. merkloos , zou het wat zijn ?
Geef eens wat geld uit ! koop een echte tablet ipv zo'n Mickey Mouse ding...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Sleur
klik hier eens op... Geen computer winkel Tablet voor 89 euri.. merkloos , zou het wat zijn ?
Geef eens wat geld uit ! koop een echte tablet ipv zo'n Mickey Mouse ding...
Siggy, Burp en Andre op de maaier, prachtig weer op t veld mannen !!!
:
Sorry, kon het niet laten 8O
]
Ok, dan gooi ik het op moraal.
Veld gesloten moet worden door de weeks, om het
gras beter te kunnen laten groeien![]()
Suxxx: 600MHz HD RockChip processor, slechts 4GB geheugen, 256MB intern geheugen, Android 2.1 etc.@ Sleur
Nee, er zijn al heeeeeeel veel rare dingen die ik gedaan heb, ook de geijkte zaken als bungee jumpen, parachute springen, vliegtuigje vliegen, bruggen duiken, fiets 'm erin, wilde nachten, pillen en weet ik veel wat nog meer. Gelukkig hebben de kinderen een beetje de boel getemperd, anders had ik de 40 denk ik niet gehaald. 8O :?En pas leven vanaf je 55, das 55 jaar te laat.....![]()
Ja, zo'n Samsung Tab, vooral de komende Tab 8.9 en 10.1 zijn übervet en echte iPad killers. Zo'n appelgeval is leuk maar je kunt er nog steeds geen knappe foto's met flits mee maken, de schermresolutie laat ook te wensen over en Steve Jobs bepaald wat jij ermee mag doen.Geef eens wat geld uit ! koop een echte tablet ipv zo'n Mickey Mouse ding...
gaat er nog iemand nacht vliegen op het veld vanavond![]()
Ben net terug van het veld![]()
Hou je waffel toch is Phil.
Gisteravond al 2 batterijtjes leeg gevliegerd op het parkeerterrein bij Gorby's werk. Best saai zo helemaal alleen. Mara je moet toch wat terwijl je op die zandlopertjes wacht om 00:20 's nachts. Vannacht zal het niet veel anders zijn (hoewel het meeste vanuit huis gewoon kan, alleen anderhalf uur op locatie). Maar op het veld gaat hem niet worden vandaag, evenals bij de club langs.gaat er nog iemand nacht vliegen op het veld vanavond![]()
raggert blijft lekker thuis gaat nog ff
een paar vliegers repareren
maar a,s zaterdag dan weer lekker raggen![]()
als jij zaterdag komt ,kom ik ook
nachtvliegen zul je mij niet snel zien doen , vind dat helemaal niets die fladderende kleurtjes , trekt mij niet .
zooo , ondanks de rouw toch lekker gewerkt in amsterdam.
lekker met middag eten een terasje gepakt in da zon met mijn collega , en na afloop v/d werkdag weeeeer een terasje gepakt in da zon met een paar pinten en hapjes , en erg veel mooi vrouwelijk schoon om ons heen doet dat de zorgen wat verzachten .
daarna op de motor weer naar huis getuft .
ik zeg , laat de zomer maar komen![]()