Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alcohol en motorrijden :shock:

2 biertjes , ach meid . daar word ik niet dronken van hoor :???:
zonder alcohol weet ik niet eens hoe ik moet rijden ;)

Weer heeeeeerrrlijk de hele dag op het veld geweest samen met Burp,Nickos,Pieter en Jerkev :p

Zullen we een wedstrijdje doen wie het bruinste is :banana:

Neem nu een biertje en een dikke piza en dan morgen weer zo'n dag :D WW RULEZZZZZ :rolling::rolling:

ach , ik kan ook wel vrij gaan nemen , ben tenslotte eigenes baasie , maar werken werkt therapeutisch , en heb er wel zin an .
vandaag waren we met zijn 2én op de motor ,ieder zijn eigen motor , dus een leuk ritje heen en terug , en daar tussen in wat werken .

morgen ook geen atv gevlieg voor mij , wederom lekker werken , zit op een leuke klus , leuke locatie , en ook daar schijnt het zonnetje , en levert nog leuk geld op ook ;)

en dat doe jij zonder ons uit te nodigen???
Is een besloten terrein. Ik heb een RFID Tag om het terrein op te komen. :p ;)

Van op je centen zitten krijg je een deuk in je reet wist je dat ?
Van al die plastic dingen in je lege portemonnee ook. :hammer:

ik denk wel steeds aan mijn vader , maar probeer aan de leuke herinneringen te denken .
Zoals de oude Egyptenaren ook zeiden: Zo lang je aan dierbaren denkt, leven deze voort. Wie vergeten wordt, is voor altijd verloren. :teacher:

1 troost Junk , wij hebben meer centjes..... :-)

Nu alleen de tijd nog zien te vinden om het op te maken......

Ja ja ja ja

ik hoor ze al zeggen.. liever iets minder centjes en vliegen dan andersom

Ok, dan gooi ik het op moraal.
Veld gesloten moet worden door de weeks, om het
gras beter te kunnen laten groeien :-)

Nee, het gras is juist gemaaid en gerold. Allemaal voor jou zodat je zaterdag lekker kunt vliegen :yes:

Vannacht maar een nachtje doorhalen. Leuke extra bonus omdat alles een week eerder opgeleverd is (iMac 27" met Core i7 8)). :banana: En natuurlijk zaterdag tijd om te vliegen. :thumbsup:

En lekker nog steeds met de 55e stoppen met werken. Kan de rest nog minimaal 12 jaar door gaan voor ze van hun pensioen kunnen genieten. Kijken wie er dan nog lacht. :p

En op je 56e dood neervallen, komt mede door de dingen die je verderop vertelde :mrgreen:

Siggy, Burp en Andre op de maaier, prachtig weer op t veld mannen !!!

Ennuh, het veld ligt er weer super strak gemaaid bij.....:yes:

Zeg dat. De maaier moest er even doorheen maar Andre heeft weer lekker voor boertje gespeeld. Ik mocht ook even een paar rondjes ;)

niet echt veel reactie:(

Ben gaar van het vliegen. 8 Lipo's op en liggen nu weer aan de lader.

Weer heeeeeerrrlijk de hele dag op het veld geweest samen met Burp,Nickos,Pieter en Jerkev :p

Zullen we een wedstrijdje doen wie het bruinste is :banana:

Neem nu een biertje en een dikke piza en dan morgen weer zo'n dag :D WW RULEZZZZZ :rolling::rolling:

Bruinste win jij, jij bent de afgelopen tijd beroepswerkeloze geweest. Halen we even niet meer in. Wel een poging gedaan vandaag, aardig gelukt.

Trampoline zit overigens in elkaar :mrgreen:

Ook pizza gegeten hier en zit nu even aan de tweede bak koffie.

Morgen eerst even de laatste spulletjes uit mijn oude huis halen. Daarna even boodschappen doen want zaterdag moet er natuurlijk weer gevlogen worden. Tevens even alles in orde maken om met de corsair te vliegen zaterdag.

Indien tijd over dan nog even naar het veld om wat met de rexxen te vliegen.

Laatst bewerkt:
Indien tijd over dan nog even naar het veld om wat met de rexxen te vliegen.

genoeg wwérs op het veld hoor , schijnt helemaal in te zijn ;)

jij bent volgens mij ook aardig opweg naar deeltijd met die paar daagjes werk van je :???: ;)

ik buffel morgen lekker door om de economie draaiende te houden , mijn kopf staat ook niet erg naar vliegeniertje spelen .

*bed in gaat *

genoeg wwérs op het veld hoor , schijnt helemaal in te zijn ;)

jij bent volgens mij ook aardig opweg naar deeltijd met die paar daagjes werk van je :???: ;)

ik buffel morgen lekker door om de economie draaiende te houden , mijn kopf staat ook niet erg naar vliegeniertje spelen .

*bed in gaat *

Lekker aan werk morgen maatje, ik zal aan je denken als ik heerlijk in het zonnetje aan de koffie zit :wink:

Hahaha, ben aan het afbouwen met deze functie. 1 april er weer volgas tegen aan. Wordt weinig vrije dagen opnemen en ik moet weer een hoop leren. Nu nog even een beetje rust. De oh zo bekende stilte voor de storm.

Hahaha, ben aan het afbouwen met deze functie. 1 april er weer volgas tegen aan. Wordt weinig vrije dagen opnemen en ik moet weer een hoop leren. Nu nog even een beetje rust. De oh zo bekende stilte voor de storm.

1 April is een mooie datum Burp, shake hands :wink:

Huh !? ....

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back