Sleurhutje
Forum veteraan
Of die Grandis die voor vier weken helemaal da bomb was. :? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Burp (en F1 fans): Ook dat gaat over op elektro.![]()
Of die Grandis die voor vier weken helemaal da bomb was. :?![]()
Lees het alweer,zal wel weer net zo een knappe koop aktie worden als die oude ovlov waar je gek van was![]()
![]()
Hmmmm, daarom val je niet op tussen de rest... :? :lol:maar ik ben een rare , dat geef ik toe![]()
Hmmmm, daarom val je niet op tussen de rest... :? :lol:![]()
Hmmm, wel verleidelijk, echter nog steeds een beetje wind :?Windfinder - Wind & weather forecast IJmuiden
Morgen ziet het er nog lekkerder uit, windje 3![]()
precies , ik ben een brave
burpje : dit begint erop te lijken, of had je nog opmerkingen ?
Volkswagen Transporter 2.5 Tdi Highline DUBBELE SCHUIFDEUR + lang
http://www.autotrader.nl/bedrijfswa...LIJKPARTICULIER&paginaNummer=1&total=17&pos=5
Net ff met Nijsie wezen flutjetten, 4 lipootjes erdoorheen.
Heel weinig wind auf das field....
Was heerlijk....
Geen 4x4, geen automaat![]()
nope, geen aanmerkingen. Dit is hem. Alleen de kleur moet je willen. Ik zou er geen probleem mee hebben. Mooi grijs is niet lelijk.
Ook nog een extra deur links, die kom je niet veel tegen.
Ik zou meer voor deze uitvoering gaan. Handig om kids in te vervoeren vanwege de afsluitbare kofferbak, tafeltje om de papieren af te handelen, snelle striping en een setje extra knipperlichten (ook handig voor filerijden en parkeren is makkelijker in betaalzones).![]()
Met een jasje en een petje kun je beter bonnetjes onder ruitenwissers doen. :?Jij hebt hem door
Petje, Jasje en de klant van junkie schrikt zich rot![]()
Bedrijfswagen foto's Volkswagen Transporter BESTEL TDI 77 KW 1.0
Ziet er in de achterbak wel oke uit. Helaas 1,9 en een 5 bak ipv 6 bak.
Ik zou meer voor deze uitvoering gaan. Handig om kids in te vervoeren vanwege de afsluitbare kofferbak, tafeltje om de papieren af te handelen, snelle striping en een setje extra knipperlichten (ook handig voor filerijden en parkeren is makkelijker in betaalzones).
![]()