Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of die Grandis die voor vier weken helemaal da bomb was. :? ;)

Lees het alweer,zal wel weer net zo een knappe koop aktie worden als die oude ovlov waar je gek van was :yes: ;)

ach , ik hou van afwisseling , kost me maar 5000 E per jaar , maar heb je wel steeds wat anders ;)

nee , ik wil gewoon een bus , ik werk de laatste tijd met grote opdrachtgevers en wil netjes in een bus verschijnen met reclame erop , smoelt professioneler , en als het een dubbele cabine is ,heb je 2 in 1 .

heb stiekem altijd een transporter wel mooi en sjiek gevonden :yes:

maar ik ben een rare , dat geef ik toe :yes:

nope, geen aanmerkingen. Dit is hem :thumbsup:. Alleen de kleur moet je willen. Ik zou er geen probleem mee hebben. Mooi grijs is niet lelijk.

Ook nog een extra deur links, die kom je niet veel tegen.

Net ff met Nijsie wezen flutjetten, 4 lipootjes erdoorheen.
Heel weinig wind auf das field....
Was heerlijk....

oja , was heels vergeten dat dit forumpje ook over vliegen ging :o ;)

Geen 4x4, geen automaat ;)

nee ik wil handschakel , heb ik ook wat te doen onderweg ;) , 4x4 hoef ik niet

nope, geen aanmerkingen. Dit is hem :thumbsup:. Alleen de kleur moet je willen. Ik zou er geen probleem mee hebben. Mooi grijs is niet lelijk.

Ook nog een extra deur links, die kom je niet veel tegen.

netjes he ! :p
zilvergrijs metalic vind ik een mooie kleur als bedrijfswagen , die link eronder in groen metalic vind ik zelfs iets mooier , wat vind je van die car ?

Ik zou meer voor deze uitvoering gaan. Handig om kids in te vervoeren vanwege de afsluitbare kofferbak, tafeltje om de papieren af te handelen, snelle striping en een setje extra knipperlichten (ook handig voor filerijden en parkeren is makkelijker in betaalzones). :D

5-19.jpg

Jij hebt hem door ;)
Petje, Jasje en de klant van junkie schrikt zich rot :p

Ik zou meer voor deze uitvoering gaan. Handig om kids in te vervoeren vanwege de afsluitbare kofferbak, tafeltje om de papieren af te handelen, snelle striping en een setje extra knipperlichten (ook handig voor filerijden en parkeren is makkelijker in betaalzones). :D

zeer mooi , maar dit word te gek , gaat ook eerder richting de 20 mile denk ik :(

Bedrijfswagen foto's Volkswagen Transporter BESTEL TDI 77 KW 1.0

Ziet er in de achterbak wel oke uit. Helaas 1,9 en een 5 bak ipv 6 bak.

had ik al gespot , mooie kleur , maar te lichte motor , en ik mis mooie velgen .

5-19.jpg

de grandis van arjan is wel een ex cop car ;)

dus transporters komen ook wel vrij van da cops , goed onderhouden :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back