Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sleur vraagje.

Ik heb wat ccpm interactions op mijn 450. Dat betekend zoveel als dat niet alle drie de servo's even linear lopen als ik pitch geef. Is dit op te lossen in de zender? Nou weet ik wel dat ik de endpoints kan aanpassen van de individuele servo's maar volgens mij moet je ook van elke servo de hele travel op bepaalde punten moeten kunnen aanpassen. Klopt dit?

Kusje van PIeter Bas ;)

Electro extra is ready for maiden,lets fly baby.En de accipiter almost ready for maiden(some minor adjustmenst to make.)

Electro extra is ready for maiden,lets fly baby.En de accipiter almost ready for maiden(some minor adjustmenst to make.)

de diablotin ( madness achtige ) is ook klaar , uiteraard met 13cc saito klepper motor :yes:

vh weekend even een half dagje met de diablotin en somethin extra vliegen , weet nog niet welke dag het word .

*slapen gaat *

En in de voorwaarden staat:

wordt de boot wordt leeggepompt tot een laag van 4 cm water op het diepste punt waar pompvoet kan komen.

Heb je die pomp dan wel nodig?

Twee verschillende dingen. Die voorwaarde staat bij abonnementen. Als je de boot bv in de winterperiode regelmatig wilt laten hozen dan wordt hij niet helemaal leeg gepompt. Voor normaal hozen uiteraard wel. Dan zo leeg als mogelijk. Nooit is al het water weg te halen maar ik wil het zo zorgvuldig mogelijk doen.

En je moet je wel blijven verbeteren natuurlijk.

*voorwaarden aanpassen gaat* :mrgreen:

Tenzij naar het oordeel van Hoosmatroos beter kan, wordt de boot leeggepompt tot een laag van 1 cm water op het diepste punt waar de pompvoet kan komen. (Indien mogelijk wordt de boot schuin gehouden om een beter resultaat te krijgen)

Beetje speling gehouden maar in de basis gaat hij nu een stuk leger. Ook voor abonnementen. :thumbsup:

Laatst bewerkt:
@Vinni: Heb de DA uit de verkoop gehaald. Ga hem zelf houden. Zal vast later nog wel eens een kist komen waar ie op kan en dan zal je net zien dat ik dan een nieuwe motor weer moet kopen...

Kreeg 1 serieus bod.. Die vond de prijs van 350 te hoog, maar wist wel wat de waarde was van de motor en anderen reageerden met voornamlijk; wat is je minimale prijs??? (wat denk je??)

Anyway.. Burp? (of andere mod / marktmeester) mag hem op slot zetten :)

@Vinni: Heb de DA uit de verkoop gehaald. Ga hem zelf houden. Zal vast later nog wel eens een kist komen waar ie op kan en dan zal je net zien dat ik dan een nieuwe motor weer moet kopen...

Kreeg 1 serieus bod.. Die vond de prijs van 350 te hoog, maar wist wel wat de waarde was van de motor en anderen reageerden met voornamlijk; wat is je minimale prijs??? (wat denk je??)

Anyway.. Burp? (of andere mod / marktmeester) mag hem op slot zetten :)

hoi robert
ik zelf vindt 350,- icl uitlaat geen hoge prijs
en als ik jou was zou ik dat ook aanhouden en anders idd zelf houden
en 2,5m pipercub of een decatlon zal ook goed vliegen met de da50
daarbij kost hij nieuw met uitlaat ook zo rond de 600,00
in de PLAK( hahahah woordspeling) heb ik de demper al geplaats
de tunnel was redelijk makkelijk terealiseren
ragger neemt vandaag uitlaatbochten mee
dus denk volgend weekend zn maiden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back