Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Verveel je je, Soosmatroos?Waarom werkt deze eigenlijk niet?
[media=youtube]VAGiQ3AWKqI[/media]
[plain][media=youtube]VAGiQ3AWKqI[/media][/plain]
De andere pomp om tot 2a3mm de boel leeg te zuigen.
Zo die is scherp.(cupasoep?)En in de voorwaarden staat:
wordt de boot wordt leeggepompt tot een laag van 4 cm water op het diepste punt waar pompvoet kan komen.
Heb je die pomp dan wel nodig?
Electro extra is ready for maiden,lets fly baby.En de accipiter almost ready for maiden(some minor adjustmenst to make.)
Ik hoop van het weekend de extra te vliegen(neem ik er twee mee)en wanneer zijn die maidens Gorb?
En in de voorwaarden staat:
wordt de boot wordt leeggepompt tot een laag van 4 cm water op het diepste punt waar pompvoet kan komen.
Heb je die pomp dan wel nodig?
Tenzij naar het oordeel van Hoosmatroos beter kan, wordt de boot leeggepompt tot een laag van 1 cm water op het diepste punt waar de pompvoet kan komen. (Indien mogelijk wordt de boot schuin gehouden om een beter resultaat te krijgen)
@Vinni: Heb de DA uit de verkoop gehaald. Ga hem zelf houden. Zal vast later nog wel eens een kist komen waar ie op kan en dan zal je net zien dat ik dan een nieuwe motor weer moet kopen...
Kreeg 1 serieus bod.. Die vond de prijs van 350 te hoog, maar wist wel wat de waarde was van de motor en anderen reageerden met voornamlijk; wat is je minimale prijs??? (wat denk je??)
Anyway.. Burp? (of andere mod / marktmeester) mag hem op slot zetten![]()