Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi robert
ik zelf vindt 350,- icl uitlaat geen hoge prijs
en als ik jou was zou ik dat ook aanhouden en anders idd zelf houden
en 2,5m pipercub of een decatlon zal ook goed vliegen met de da50
daarbij kost hij nieuw met uitlaat ook zo rond de 600,00
in de PLAK( hahahah woordspeling) heb ik de demper al geplaats
de tunnel was redelijk makkelijk terealiseren
ragger neemt vandaag uitlaatbochten mee
dus denk volgend weekend zn maiden

Gaaaaaaaaf :-)
Ben heel erg benieuwd. Leuk om straks de Yak te zien vliegen Vinni!

En wat je zegt... Hmm.. wat je zegt inderdaad.. een mooie Decathlon van 2.50 mtr.. hmm hmm.. eens zien waar die dingen ARF te koop zijn :D

En gevonden...

Super Decathlon ARF

Eens zien of er wat meer informatie over te vinden is.. hehe

- edit: lengte is 66", wat overeen komt met net geen 1.70mtr
Zou dus in de auto passen.. jeej! :)

Vleugel span is 98".. mooie maat dus :)

Laatst bewerkt:
En gevonden...

Super Decathlon ARF

Eens zien of er wat meer informatie over te vinden is.. hehe

- edit: lengte is 66", wat overeen komt met net geen 1.70mtr
Zou dus in de auto passen.. jeej! :)

Vleugel span is 98".. mooie maat dus :)

die gaat zeker goed vliegen met een da
wel iets overkill maar zeker leuk en tedoen
kwa gewicht zal t geen probleem zijn

@P51K3: Gast, ga nou eerst eens die andere dingen af maken en er mee vliegen. Misschien heb je hier wat aan... :? :yes: :teacher:

lol

Ik ga vanavond de Pawnee ophalen. Daar komt de .82 Saito in te staan.
Standaard servo's op de roeren en als het allemaal een beetje mee zit met de obouw ervan over een week of 2 vliegklaar.

Dit jaar wil ik gaan vliegen met de Piper Pawnee, de Pipercup en met de Lipo Racer.
Net van Look te horen gekregen dat binnenkort de Stinger ook klaar is, dus dan kan ik daar vast mee aan de slag.

De Decathlon is meer een grote ragbak, voor ooit misschien. Maar wel interessant om vast ideeen over op te doen :-)

Ik vind dit wel een mooie brommer, zal ook wel lekker klinken...

29.jpg

Ziet er inderdaad wel mooi uit ja. Dan wel een motorkap maken met luikjes, want het is zonde zoiets moois onder een kap weg te stouwen.

@Pieter: Last van gebla? :)

12S motor nu definitief besteld voor de 600. pakketten komen er ook aan. Dat wordt pure power :) (alsof ik nog niet niet genoeg power had :banana: )

Ik vind dit wel een mooie brommer, zal ook wel lekker klinken...

29.jpg

tuurlijk klinkt dat lekker :yes:

zooo , net een pintje gepakt bij onze wolfman , en gelijk zijn buitenboel bekeken ;)

vandaag relax gewerkt te friesland , vooral het rijden heen en terug is aangenaam te noemen met da volvo :yes:

dus ik koop helemaal niets meer , maar kachel lekker door , een bedrijfsbus kost veeeeeel te veel op de zaak , en betaal je lekker ieder jaar weer bijtelling over nieuw waarde + btw + bpm , dus lekker btw over btw blijven betalen , nou echt niet , ze bekijken het maar :yes:

ik wacht eerst wel af of het in de toekomst voor kleine bedrijven betaalbaar word , anders maar niet .

zo , bijna weekend :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
tuurlijk klinkt dat lekker :yes:
Maar je moet wel een tankwagen nitro mee gaan nemen. Zo'n 4-pitter zal een best slokkie lusten. :yes: Dan beter een 4-takter 2-pitter op benzine. 8)

dus ik koop helemaal niets meer , maar kachel lekker door , een bedrijfsbus kost veeeeeel te veel op de zaak , en betaal je lekker ieder jaar weer bijtelling over nieuw waarde + btw + bpm , dus lekker btw over btw blijven betalen , nou echt niet , ze bekijken het maar :yes:
Mijn idee, heb je een leuke auto maar wel 2x betaald. :? Om die reden hebben we bij onze toko ook gewoon privé auto's en schrijven we allemaal kilometerdeclaraties (standaard €0,19/km belastingvrij + €0,08 netto/belast vanwege de alsmaar stijgende benzineprijzen).

-edit-
Iemand nog interesse in van de 12V/7Ah loodaccu's? Ik heb er 14 overgehouden. Daarvan gaan er weer 8 in mijn boombox/veldaccu dus nog 6 over voor de liefhebbers... (max. 1 per hebbe-hebbe-persoon) :D

Laatst bewerkt:
Maar je moet wel een tankwagen nitro mee gaan nemen. Zo'n 4-pitter zal een best slokkie lusten. :yes: Dan beter een 4-takter 2-pitter op benzine. 8)

Mijn idee, heb je een leuke auto maar wel 2x betaald. :? Om die reden hebben we bij onze toko ook gewoon privé auto's en schrijven we allemaal kilometerdeclaraties (standaard €0,19/km belastingvrij + €0,08 netto/belast vanwege de alsmaar stijgende benzine prijzen

-edit-
Iemand nog interesse in van de 12V/7Ah loodaccu's? Ik heb er 14 overgehouden. Daarvan gaan er weer 8 in mijn boombox/veldaccu dus nog 6 over voor de liefhebbers... (max. 1 per hebbe-hebbe-persoon) :D

lust zeker een slokkie , daar loop je idd op leeg :yes:

en idd is je auto prive meer betaalbaar dan op de zaak , maar ik hou niet zo van een rittenadministratie bijhouden :(

Ja hoor, doe er maar twee :p ;)

doe mij er dan maar 4 , ben je klaar ;)

-edit-
Ja doe maar 1 voor mij en 1 voor de buurman en 1 voor in de start kist en 1 voor etc etc.Zie je zo op de club kan ik ze gelijk in ontvangst nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back