Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
morgen maar vliegen denk ik. Vandaag niet zo'n denderend weer. Voel me al iets beter nu ik weer wat meer rook. Angsten waren echt flink terug gekomen gister:( Maandag receptje van de dok. ophalen om te stoppen met roken. Dan maar een goed moment uitkiezen om het afbouwen te starten met wat hulp van de medicamenten;) Hoe dan ook ik geef niet op.

je weet , ik heb een adresje voor je angsten , maar als je eigenwijs bent sukkel je gewoon lekker verder , en medicijnen helpen daar ook niet tegen , je angsten facen wel ! :yes:
u roept maar .

Ook hier een hele blije vrouw, de gehele kast aan de wand gemonteerd :-)

Kijkt het weer even aan .
Is het niet naar mijn zin ga ik morgen naar de mediamarkt voor een dikke flatscreen ;-)

Vanmiddag nog even op het veld geweest, was erg saai.
Twee rondjes met de Ultra gedaan maar het zicht was erg slecht.

grauw of mooi weer , junkie gaat morgen ff lekker raggen op das felt :yes:
alles al in da voiture gegooid , anders heb ik morgen geen zin ;)

dus ik zie je morgen , want dan is de harde kern weer aanwezig en is het niet saai 8-)

*koffie drinken gaat *

Junkie, ik heb al therapie gehad enzo, en het ergste is weg en kan ik mee omgaan. Maar ik zal er altijd last van blijven houden, en soms is het weer even een ram in je smoel als het echt toeslaat.

Junkie, ik heb al therapie gehad enzo, en het ergste is weg en kan ik mee omgaan. Maar ik zal er altijd last van blijven houden, en soms is het weer even een ram in je smoel als het echt toeslaat.

therapie voorgeschreven door de huisarts helpt geen fuck , die gasten kennen zichzelf niet eens ,laat staan iemand helpen :!:

als je er gewoon voor 95% vanaf wilt zijn , weet ik wel iets beters ;)

@ gorby je hebt een PM

vandaag lekker gevlogen:D
alleen jammer dat m,n F-5 in de
lucht uiteen knalde.:(
nikos heeft nog wat foto,s gemaakt:cool:
morgen weer een nieuwe dag lekker met jakkie de kakkie:yes:
en voor junky m,n extra gaat ook mee ff lekker air battelen.

Laatst bewerkt:

Hahaha, let op de vraag van Ruben :wink:

Vandaag lekker naar Leeuwarden gegaan naar AquaZoo. Mijn werk is daar sponsor van dus ik had nog wat kaartjes liggen :yes: Onderweg nog wat Geocaches gedaan en een trackable tegen gekomen :thumbsup.
Op de terugweg even langs de Mac in Friesland en nog even langs Frank, we zijn wel op de A7 gebleven :mrgreen:

Kortom heerlijk familiedagje vandaag.
Morgen even kijken op het veld, ik heb de oppas dus ik kan zelf niet vliegen met die koters erbij :nooo:

Laatst bewerkt door een moderator:
@ gorby je hebt een PM

vandaag lekker gevlogen:D
alleen jammer dat m,n F-5 in de
lucht uiteen knalde.:(
nikos heeft nog wat foto,s gemaakt:cool:
morgen weer een nieuwe dag lekker met jakkie de kakkie:yes:
en voor junky m,n extra gaat ook mee ff lekker air battelen.

aha , jij komt ook :yes: , dan neem ik al mijn airbattle kisten mee ! , heb ik een paar reserve kisten voor als het mis gaat :D

*camera opladen gaat *

morgen ben ik er rond 12;00u , heb er vast zin an :yes:

@philliams

Moeilijk te zien maar klopt wel

Je bent de cache hier voorbij gereden :-)

ook leuk: gewoon wisselen van piloot in vlucht, en de piloten weten niet wie de bediening heb:)

En weer wakker ,en aan een bakkie pleur :p

ZOOooo , wat heb ik een spierpijn zeg , ff een dagje straten :eek: , kan mijn handen amper bewegen :halfrobot:

dus vandaag even lekker ontspannen , en de diablotin maidenen , SE gaat mee + mijn vriend the vibrogym :D

corby : zorg jij weer voor voldoende koffie ? , zorg ik voor de koekjes :yes:

lekker vliegweertje , weinig wind .

tot straks allemaal ! , probeer rond 11;30u auf das felt te zijn .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back