Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hahaha, let op de vraag van Ruben :wink:

Vandaag lekker naar Leeuwarden gegaan naar AquaZoo. Mijn werk is daar sponsor van dus ik had nog wat kaartjes liggen :yes: Onderweg nog wat Geocaches gedaan en een trackable tegen gekomen :thumbsup.
Op de terugweg even langs de Mac in Friesland en nog even langs Frank, we zijn wel op de A7 gebleven :mrgreen:

Kortom heerlijk familiedagje vandaag.
Morgen even kijken op het veld, ik heb de oppas dus ik kan zelf niet vliegen met die koters erbij :nooo:

Zie ik nou zoiets bij Femke? :rolling:

rare_speen.jpg_gec.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
ik weet niet wat jullie doen , maar ik stap in mijn limousine , volgeladen met vliegtuigen , en ga lekker naar das felt :yes:

tot zo !

Zo net me nest uit.
Gister een vergaardag gehad en denk dat ik iets teveel bruine pretpalen heb gezuipt.Ik heeft een kop als een gympie.Ga zo inladen en bijkomen op het veld.

moet je niet vliegen Sleur?
Neuj, veel te druk. ;) Vrijdag gevlogen en snotverkouden, gisteren wezen ballen en keelontsteking, vandaag 9,9km gewandeld met dochterlief (2u20m incl. 2 geocaches loggen en wat drinken bij de Patatoloog). Keel en longen hadden het zwaar, kuchen doet erg pijn dus nu lekker bankhangen in de tuin met een pintje en zo heerlijk kadaver cremeren. :D

zooo , weer lekker thuis met maris aan de pint :yes:

was een heerlijk dagje zo , lekker 4 uur gevlogen , lekker duo geragged met raggertje , ging heerlijk , elkaar toch even aangeraakt , klein kusje zeg maar ;)
de diablotin vloog goed , se ook , maar daar zet ik denk ik een 8,5 cc 2 tact op voor wat meer snelheid . , heeft iemand nog een 8,5 cc te koop staan ? gaarne , en anders haal ik er 1 bij lynx .

kortom , vooral erg genoten v/d vibrogym , toch echt mijn nr 1 :yes:

ik flikker alles eruit , en wil er nog een dikke kunstvlucht kist bij , liever nog 1 maatje groter dan de vibro .

vandaag geen filmpje , waren weer mooie beelden v/d battle met ragger , maar siggy zat lekker in het zonnetje en had geen behoefde aan gefilm :( ;)

was erg gezellig en warm op het veld , soms zelfs geheel windstil .

tot volgend weekend daan maar weer , eerst ff weekje werken :( :halfrobot:

Vanmorgen natuurlijk eerst F1 gekeken, mooie race!!

Daarna lekker in het bootje gestapt en heerlijk gevaren. nu even nog een paar kleine boodschappen doen en daarna het vuur in de bbq. Vlees gisteren al gehaald :thumbsup:

Pintjes liggen in de koeling dus het komt helemaal goed zo.

Vanmorgen natuurlijk eerst F1 gekeken, mooie race!!

Daarna lekker in het bootje gestapt en heerlijk gevaren. nu even nog een paar kleine boodschappen doen en daarna het vuur in de bbq. Vlees gisteren al gehaald :thumbsup:

Pintjes liggen in de koeling dus het komt helemaal goed zo.

zo is iedereen lekker bezig en doet zijn ding :yes:

4 uurtjes naar het veld per weekend is mij meer dan genoeg , ik vlieg ook vrij constant dan , na een tankje of 8 ben ik vlieg gaar en voldaan .

volgend weekend weer een dagje klussen thuis en weer even vibro gymen , de rest van mijn vliegers kan een slotje op ;)

of burp ; kan ik van jouw es een bootje lenen , lekker met het gezin weg , of we gaan met 2 van jouw bootjes ,met onze gezinnen erin , pilsje erbij :yes:

is dit wat voor junkie ? <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

is dit niet zo'n zelfde kist die eric 3D heeft ? al vliegt hij alleen nog met depron fladderaars .

dit kan toch wel landen op het veld ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back