Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naatje Junk. Sterkte in da hospital (of niet?)

jep , da hospitaal , afgevoerd per ambulance , infuus erin , je word gelijk helemaal gecheckt , ze heefft al flink spierpijn in de rug en nek ,dat word morgen wel wat erger .
en dat omdat een gast in sportwagen niet doorhad dat de boel stilstond :mad:
zijn auto is goed verrot , de rest ook aardig verrot , de winnaar : de mini cooper , zeer sterk karretje :yes:

<kind in relmode>

33us4qu.jpg

</kind in relmode>

*kind nu naar bed schopt* :rolling:

Zojuist even via ebay een nieuwe afstandsbediening gekocht voor de audiozooi hier. Kosten in NL €37,50 inclusief verzenden... HongKong €8,21 inclusief verzenden :banana: en nog een originele Sony ook (zeggen ze :rolleyes:)

lijkt wel wat op je sleur ,is dit degene met de hersenschuding volgens mijn zit er nog een ander ander draatje ook los:D gaat vanzelf over hoor

lol

hee phils zoe jij een vliegveld met startbaan (rood asvalt) en redelijke ruimte ,niet zoveel als op Het vliegveld maar toch het is allen gweschikt voor eletro

zal ook wel goed voor jou zijn misschien :D kan je samen met phils rondje rennen:D:D hou ik de rondetijden wel bij met een goudgele rakker in de hand :yes::yes::yes:

Even overleggen t.z.t. Sleur, dan heb ik een FTF :banana:
Ja, dat werkt dus niet. :nooo: Je levert je geocache als concept in. Dus het hele verhaal, een ditje en een datje. Dan wordt-ie goedgekeurd en vrijgegeven. Maar wanneer dat precies is, bepaald Groundspeak. Er schijnt wat "random time" bij te zitten om dit soort vriendjesafspraken tegen te gaan. :? ;)

wat een slap gelul hier !

*slapen gaat*
Sweet dreams.... :sleepy: ;)

voor de electro nichten

leuk vliegertje ,nette prijs <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back