Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit ik een motor schotje te lijmen, zit dat ding aan me klauwen vastgeplakt:hammer:,geef ik eer goeie ruk aan doet het nog zeer ook.:yes:

godver , ben gaar , maar nu eerst mijn vrouw uit het ziekenhuis halen , floor ook maar mee , die hoort eigenlijk te pitten .

kobus ; wellicht wel ja , de ka heeft voornamelijk plastic bumperscchade ,lekke band en een stuk achterlicht .

gelukkig rij ik deze week op de motor ,dus heeft ze voorlopig ff de volvo

Ik vind hem een beetje bleekjes,mag wel eens onder de zonnebank.

uhu , en hij word nog veeel bleeker , dit is onderweg

pythonpins-v4.JPG

pythoncleargearcover.jpg

in het zilver :cool:

hos55-19.jpg

Craftwerks_-_Alu_Hauptzahnrad_Halter_m.jpg

zie je op de tweede foto al op de laptop liggen

!B8R1TG!EGk~$(KGrHqV,!lcEy+jC129nBM2l8J2rqw~~_3.JPG

media.nl

en nog wat standaard plastic spul komt eraan

en dit moet er binnenkort ook nog op
gh02686_15.jpg

gh02688_15.JPG

en dan kijk ik wel weer verder ;)
Die bandjes zijn wel lekker voor in het mulle zand:D

Zeker , alleen deze hebben hun beste tijd wel gehad hoor :D

Omdat fijnstof niet echt goed voor je is ;)
Moet ik daarom steeds zo niezen?

Waarom al die bling bling als je een beetje doorrijd zie er niks van.

Zo de extra heeft weer een voorkant,dikke brommer kan er weer op,nu nog efkes de beentjes fiksen en hij is weer klaar.

Dat is altijd klote , maar verkijk je niet op een dikke sterke auto , er zijn genoeg botsproeven bekent waarbij een kleinere auto het toch echt wint van een grote dikke sterke .
Nog mooier is dat nagenoeg geen enkele fabrikant een botsproef met achterop rijden uitvoert. Staat ook niet in de regels van de EuroNCAP. Laatst hadden ze van een consumentenclub een stel getest met schrikbarende gevolgen. De neus van de achterop komende auto zat ongeveer bij de voorstoelen. Ook bij 5-sterren luxe wagens. 8O

@junkie: Mooi Kaatje-pik-andijvie zulke dingen. Nou ja, op de N202 kwam er eentje die compleet verschroot is door een vrachtauto (en het ook niet meer doet).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back