Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga de komende nacht lekker F5-en op geocaching.com. In samenwerking met een cache-legger is bij de Jeu de Boulesclub een geocache geplaatst. Vannacht stiekem weghalen en wachten tot-ie gepubliceerd is, dan als FTF loggen en terugplaatsen. :banana: :rolling: 8O

Kun je toch net zo goed morgenochtend ff langsgaan... voordat hij gepubliceerd is ben je wel een paar dagen verder :yes:

Kun je toch net zo goed morgenochtend ff langsgaan... voordat hij gepubliceerd is ben je wel een paar dagen verder :yes:
Yep, over het algemeen twee dagen. Zal me helemaal worst zijn om de eerste te zijn om te loggen (First To Find dat is ;)). Wel gezellig een pintje gedronken met die gast. Dit wordt zijn 40e cache in de regio. 8O

Alsof ik geen dingen aan mijn hoofd heb (voelt de grappen alweer aankomen :rolleyes:), vliegen is ter ontspanning en juist om dingen even te vergeten.... ze noemen het ook wel: hobby :teacher:

tussen vliegen en bouwen zit een verskil Phil ;)

@ Burp of Junkie: hebben jullie nog een Castle Link... plofkop heeft 'm niet meer. Zou ik hem mogen lenen? (voor vrijdag koninginnenachvliegen)

Zo, de EZ* met lampjes staat er nu ook gereed voor.. Damn, wat een aftands ding is dat geworden zeg... Eens zien of die aan flenters gevlogen kan worden in t donker :)

Disc is ook weer klaar. Moest nog wat ledjes vervangen.

Nu alleen de disc nog even voorzien van een direct snoertje, vanaf de roggelaar voor spanning naar de roggelaar en ledjes (wordt anders zoveel aan gewicht extra wat ie mee sleept) en de EZ* even voorzien van een paar mooie 3S pakketjes voor licht.

Nu hopen op mooi weer a.s. vrijdag avond..

Krisssssssssssssssssss
het is mijn niet gelukt neem dinsdag mijn laptop mee en hoop op hulp
enne mannen hoe krijg ik een texst onder mijn bericht?????? zoals

Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten
of
Buiten: Waar pixels werkelijkheid worden

@ Burp of Junkie: hebben jullie nog een Castle Link... plofkop heeft 'm niet meer. Zou ik hem mogen lenen? (voor vrijdag koninginnenachvliegen

ik heb er 1 liggen , maar of ik jouw voor vrijdag zie weet ik niet , morgen word het pleuris weer , dus zal wel weinig vliegen worden .
ik denk niet dat ik vrijdagnacht kom , vind depron niks , lichtjes erin niks , electro niks , maar veel plezier hullie ;)

zooo, net weer thuis van een dagje boerenland , zuipen/vreten in deventer ,bijgekomen in de tent en weer lekker terug in een echt huis met cv en rust ;)
wel heel leuk daar , vooral floor vind het geweldig :yes:

De castle links zijn volgens mij hetzelfde. Gewoon gebruiken dus. Ik heb er wel een maar weet niet zeker waar hij ligt op dit moment ;)

Ik heb het je toch gezegd. je kan me bellen. ook nu. dan help ik je even.

Krisssssssssssssssssss
het is mijn niet gelukt neem dinsdag mijn laptop mee en hoop op hulp
enne mannen hoe krijg ik een texst onder mijn bericht?????? zoals

Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten
of
Buiten: Waar pixels werkelijkheid worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back