Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
d6530 ;-)Siggy wat voor televee heeft jij nou?
Ik ga de komende nacht lekker F5-en op geocaching.com. In samenwerking met een cache-legger is bij de Jeu de Boulesclub een geocache geplaatst. Vannacht stiekem weghalen en wachten tot-ie gepubliceerd is, dan als FTF loggen en terugplaatsen.:rolling: 8O
Yep, over het algemeen twee dagen. Zal me helemaal worst zijn om de eerste te zijn om te loggen (First To Find dat isKun je toch net zo goed morgenochtend ff langsgaan... voordat hij gepubliceerd is ben je wel een paar dagen verder![]()
Hij is goed he,leuk speelgoed.Goede keus.d6530 ;-)
Alsof ik geen dingen aan mijn hoofd heb (voelt de grappen alweer aankomen), vliegen is ter ontspanning en juist om dingen even te vergeten.... ze noemen het ook wel: hobby :teacher:
@ Burp of Junkie: hebben jullie nog een Castle Link... plofkop heeft 'm niet meer. Zou ik hem mogen lenen? (voor vrijdag koninginnenachvliegen)
Ik heb er een voor een rijdenderegelaar ??
Lijkt wel verdacht veel op de Hyperion. Gezien het feit dat Graupner steeds minder zelf maakt en alles inkoopt en een eigen doosje er omheen doet, zal me dit ook weinig verrassen.Hyperion kan meer
edit: oeps verkeerd gekeken. De graupner kan 1000watt![]()
@ Burp of Junkie: hebben jullie nog een Castle Link... plofkop heeft 'm niet meer. Zou ik hem mogen lenen? (voor vrijdag koninginnenachvliegen
Krisssssssssssssssssss
het is mijn niet gelukt neem dinsdag mijn laptop mee en hoop op hulp
enne mannen hoe krijg ik een texst onder mijn bericht?????? zoals
Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten
of
Buiten: Waar pixels werkelijkheid worden
Niet qua uiterlijk, wel qua specificaties, bediening en aansluitingen.vind hem er niet op lijken.
de eerste 2 meter wel ja, daarna vliegend denk ik/hoop ik![]()
Krisssssssssssssssssss
het is mijn niet gelukt neem dinsdag mijn laptop mee en hoop op hulp
enne mannen hoe krijg ik een texst onder mijn bericht?????? zoals
Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten
of
Buiten: Waar pixels werkelijkheid worden