Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
straks even vliegen na het eten en dan naar de pub.
Na 20:00 uur sowieso. Rond 21:00 wordt het duisterder. Muziek is goed, drank mag dus niet (gaan we wel op de dijk staan zuipen en dan weer terug). :lol:Hoe laat/vroeg gaan we morgenavond verzamelen ??
Moet er nog muziek mee?
oranjebittertje ???
Hoe laat word het een beetje donker tegenwoordig?
En piep, meer dan discen alleen dus.ach , stelt niets voor , iets met depron , verlichting ,en in het donker , gaat nergens over , en sla ik ook gaarne over![]()
Hmmmm, bij 120 ongeveer stoppen dus.Erg goede vlieger...
Heb die de grond in zien gaan, na het tellen van de hoeveelheid slagen er gemaakt werden bij een fril naar beneden.. Uit m'n hoofd.. 125 slagen toch pap? ;-) gniffel.
Voor de duidelijkheid, de 125e was op de grond in de klei.
Vloog als een beest.. Ook wel een oud beestje alweer.. Misschien dat m'n pa de tekening ervan nog heeft.. Pap??![]()
Bij de Baco... :rolling:Heb iemand nog een pcm 35mhz ontvangert voor onze grote vriend tito te koop?
Geef maar aan kris heb nog meer projecten die stil liggen,ik moet die eerst maar eens afmaken.corby : de imagine is gestript , wil jij hem nu wel of niet ? , ander gaat hij naar kris , die had er ook wel oren naar .
en anders jeukt het mij om hem in den kliko te deponeren , weg is maar weg![]()
O,is het weer nationale Gorby negeer dag?
Ze zijn allemaal aan het lope legge zuipen op de pub, daarom reageren ze niet![]()
Goed bezig!Hoe laat morgen?
Goedverdegoedver ,wat zijn die vrouweplasser draajes van die vrouweplasser ledjes,verdomd klein ,ik heeft al tig keer me klauwen lope legge verbranden.
Ja dat kan wel,maar dat staat niet bij me pens.hee gorb je kunt wat dunnere vingers bestellen bij HC![]()