Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet alleen nog ff drupjes epoxoplast draperen en dan ben ik klaar.
Dan heeft ik een disk ende de een depFart voor morgen avond.

moet helaas werken morgen avond, kom daarna wel ff kijken als jullie er nog zijn.
wil de zoom ook snel afhebben, maar mis wat onder delen, dus even kijken of look die kan na Frezen.
dan ledjes erop plakken en nACHtvliegen.

Goed bezig!Hoe laat morgen?
Vind het een goede vraag...

Hoe laat morgen?
Sukkels :hammer:

Goedverdegoedver ,wat zijn die vrouweplasser draajes van die vrouweplasser ledjes,verdomd klein ,ik heeft al tig keer me klauwen lope legge verbranden.
Ja, ik heb het toch voor gedaan hoe je zonder solderen met je vingers de LEDjes goed kunt solderen. :teacher: :? ;)

Alles geladen, alleen de Boombox hangt nog de hele nacht aan de tiet maar speelt wel weer met 8 nieuwe batterijtjes (=8x 12V/7Ah parallel 8O). Sleurphira heeft weer een nieuw staartwieltje, draadje van de motor vastgeklodderd en de motor opnieuw vastgezet. De Disc'o'Death weer wat voorzien van extra POR. Grote zaklamp met heeeeeeeel veel LEDs opgeladen. Wat extra 12V/7Ah accu's mee. Nieuwe lading propellors van de week al binnen gekregen. Ben er klaar mee... Uh, voor. :pim:

Please keep me informed.. (tenzij sleur ook op de loer ligt) :)

Hij is dus verkocht aan een Belg.

De Mustang is in mijn bezit. Wat een knoepert van een ding is dat zeg :shock:

Teven nog extra spulletjes gekregen en ook een kleine mustang waar alleen een lipootje in hoeft en een indoor ontvanger. Er leuk racekistje voor op het veld. :yes:

Ook een Robart pomp en nog een compressortje gekregen en een standaard en, en, en ;)

Morgen maak ik even wat foto's. Kist is een ARF en ziet er erg goed uit. Heeft nog maar een halve tank gelopen.

Jasper heeft hem vanmiddag op het veld al even gezien. Schrok ook een beetje van de grootte geloof ik. Hij is inmiddels niets meer gewend natuurlijk met die kleine quad ;)

k.. ptt geen pakje afgegeven wel zo`n rood wit brok papier met de text U WAS NIET THUIS WE KOMEN MORGEN TERUG TUSSEN 12.00 EN 18.00 UUR die bokke ...... denken dat we de hele dag niks te doen hebben of zo:sniper:

Hij is dus verkocht aan een Belg.

De Mustang is in mijn bezit. Wat een knoepert van een ding is dat zeg :shock:

Teven nog extra spulletjes gekregen en ook een kleine mustang waar alleen een lipootje in hoeft en een indoor ontvanger. Er leuk racekistje voor op het veld. :yes:

Ook een Robart pomp en nog een compressortje gekregen en een standaard en, en, en ;)

Morgen maak ik even wat foto's. Kist is een ARF en ziet er erg goed uit. Heeft nog maar een halve tank gelopen.

Jasper heeft hem vanmiddag op het veld al even gezien. Schrok ook een beetje van de grootte geloof ik. Hij is inmiddels niets meer gewend natuurlijk met die kleine quad ;)

oei , hoe groot issie dan ?

ben benieuwd :yes:

Hij heeft een span van 1.82 ongeveer. Het is dezelfde als op het filmpje. Bij mij zit er alleen een 26cc benzine in.

gaaaf !

ongeveer dezelfde sound als mijn mustang ( nog echt 4stroke nitro) :cool:

grappig , ik heb hem ook gewoon staan , durf alleen nog niet te vliegen nie , liever op het nieuwe veld :yes:

gaan we met zijn alle ff mustang fly houden :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanavond was frank ook op het veld met een Mustang (niet Freijn maar maatje van Arjan)

Was ook een leuke bak. Iets kleiner en een tweetakt maar vloog super.

Ik ga kijken of ik aankomende week een beetje kan knutselen aan de Mustang. Ondanks dat hij er goed uit ziet wil ik toch wat kleine veranderingen maken. Ontvanger even plaatsen om alles in te regelen moet morgen kunnen lukken denk ik. Tevens accu's checken. Een pakket van 5 cellen 3600mAh is vrij nieuw. Ander pakket is voor de ontsteking en is 4 cellen ~2000mAh. Volgens Wil moest die even worden gecontroleerd omdat die nu niets deed. even een paar cycles geven om te zien of ik hem moet vervangen. Meteen voor een lipo dan denk ik.

Ook een paar stevige handschoenen gekregen om te starten. Better safe then sorry :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back