Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ook weer een bonus gescoord. Met geoketsen dan welliswaar. En zowaar toch nog een TTF. Wat een dag zo...

/boeiuh :nooo:

boeiend bezig :( ;)

ik ben weer naar zolder gevlucht :yes: het ubergeile carbon landinggestel voorboren en monteren op de caravelle , daarna de robbe wielen erop , und so weiter ..

yep , ik kwam jouw ook al tegen met je gezin , toevallig ;)

best wat nuttige dingen gekocht , zoals een berg cd's voor te weinig , en nog wat mooie doosjes voor mijn klein modelbouw spul :p

was erg gezellig , floor had idd haar eigen beurs ,en kocht zich aardig scheel , die had een prima dag :yes: , de ouders ook hoor , zo'n vrijmarkt onder het genot van wat pintjes wil ik niet missen ;)

nu weer thuis ff uitbuiken en bijkomen van het slenteren , want daar word je wel gaar van ;)

ohw , nogmaals , jij bent echt erg , en eigenlijk geen vrouw waard :!: :yes:

morgen lekker vliegennnnnnnnnnnnnnnn, wind of geen wind :yes:

Whahaha.Valt best mee hoor Junkie.
Maar alleen zijn vind ik op z' n tijd ook best lekker.Take a look in tha mirror my friend ;-)

Whahaha.Valt best mee hoor Junkie.
Maar alleen zijn vind ik op z' n tijd ook best lekker.Take a look in tha mirror my friend ;-)

weet ik schat , vind alleen zijn ook heerlijk , maar als je een gezinnetje hebt , ga je natuurlijk niet alleen thuis zitten op deze feestdag ;)

Morgen vliegen met de Xtra JUNK?

die gaat wel mee ja !! , ligt eraan of er morgen testpiloten zijn om hem te testmaidenen :yes:

weet ik schat , vind alleen zijn ook heerlijk , maar als je een gezinnetje hebt , ga je natuurlijk niet alleen thuis zitten op deze feestdag ;)

die gaat wel mee ja !! , ligt eraan of er morgen testpiloten zijn om hem te testmaidenen :yes:

Dat kun je toch zelf Junkie.Je vliegt als de beste ;-)

Ik had al zo mijn twijfels. Om 15:50 was ik nog langs het veld gereden vanwege de gayokets maar er was niemand. Om 16:30 nog steeds niet. ;)

waren alle vliegers toch heel verstandig ,en lekker met hun gezinnetjes weg,en terecht ! :yes:

Dat kun je toch zelf Junkie.Je vliegt als de beste ;-)
je hebt hem nog niet in het echt gezien , maar hij is echt groooooot , floor zou zo mee kunnen vliegen :eek:
het zal ook best lukken , maar alleen dat landen lijkt me spannend , dan gaarne wat assistentie :yes:

Gaat er morgen nog gevlogen worden?

waarschijnlijk wel ja , ligt aan de windkrachten , er zullen altijd wel wat vliegers aanwezig zijn .

wind is voor de xtra wel gunstig ivm landen , ik denk dat zo'n joekel ook minder last heeft van wind .

vibrogym gaat ook mee , die kan ook met gemak een wk6 aan .

Duikt ACHter de computer om een vakantie uit zoeken :-)
Pils in de hand en de borrelnoten ernaast :-)

Morgen weet ik nog niet.Begin het vliegen een beetje saai te vinden ;-)

Vandaag lekker aan het bootje verder gegaan, check verslag. Schiet nu echt lekker op.

Straks even de Mustang (kleine) repareren en van de grote even een paar foto's schieten. Nu even de trampoline op met burpje.

Ik had heerlijk Gyros gemaakt, met tzaziki en een lekkere salade. Even husselen op de trampoline en dan een bak koffie met een neut.

goed bezig burpie :yes:

als ik nog ff doorwerk , krijg ik de caravelle vanavond nog af , ben alleen de motorkap bij lynx vergeten mee te nemen :mad:
maar kan ook zonder vliegen .

waren alle vliegers toch heel verstandig ,en lekker met hun gezinnetjes weg,en terecht ! :yes:
Of te laf om bij een beetje wind te gaan vliegen. Gisteravond stond er op een gegeven moment net zo'n storm en werk er gewoon met piep gevlogen. Vroeger vloog jij ook nog wel eens NX2bEnXlBeA[/media] het waaide. Nu ben je net zo'n watje. :mrgreen:

waarschijnlijk wel ja , ligt aan de windkrachten , er zullen altijd wel wat vliegers aanwezig zijn .
Voorspelling is een lekker windkracht 5 met windstoten tot boven de windkracht 7. Vooral die plotselingen windstoten zijn leuk als je net bezig bent met landen. :yes: ;)

Duikt ACHter de computer om een vakantie uit zoeken :-)
Pils in de hand en de borrelnoten ernaast :-)
Sinds je werkt, zuip je als een ketter en vreet je een slag in het rond. Je groeit langzaam weer dicht nu je niet meer bij sportschool komt? :lol:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back