Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
we zullen zien , maar maidenen met deze wind op eigen risico :yes:

lekkerrr ;)

ik wil morgen wel even vliegen , maar als het hard waait laat ik de xtra lekker hangen en neem de windfighters vibrogym en de diablotin mee .

ik vind het niet verstandig zo'n mooie kist die ik nog niet ken op te offeren met wk5 .

Eric 3D; wat vind jij ?

Invliegen met weinig wind.

Invliegen met weinig wind.

check , ik laat hem dus lekker op zolder hangen :yes:gaan we niet overhaasten .

HOEZO gelukkig?????? :D
wil je dan dat ik nog later kom of vindt je die trainer niet mooi :(
ach ik moet het ook leren :yes:en anders neem ik hem dinsdag mee naar de club das ook geen probleem :cool:

geintjeu , zie je morgen ;)
Zo, nog even de funjet in orde maken, morgen knallen op 4s. En dan is het wel weer gedaan met de schuimvliegers..

@Junkie: Zat mooie vliegers, maar niet vliegklaar.. En met een 2.30 mtr dubbeldekker ga ik niet vliegen als er veel wind staat..

we gaan ff lekker stormvliegen , vooral leuk is de vibro volgas met wk6 mee :cool:
en een beetje vechten met de wind met de diablotin .

de caravelle is bijna af , maar ik red het net niet voor morgen , gaan we ook niet overhaasten , veel te mooi kistje om de grond in te boren .

bis morgen !

gvd, ben de hele dag al bezig met een cache oplossen... pfff wat een grafwerk :yes:

-heeft al 30.000 hoedjes één voor één bekeken :hammer:-

*wilniet negatief over komen, en denkt dat het morgen helemaal niks wordt met die wind.

je komt altijd negatief over ! ;)

ik heb mijzelf nu ingesteld op wind , de windvliegers staan te trappelen :yes:

we zien het morgen wel , als het echt stormt heeft het geen zin , maar wk 4 is prima . en anders een uurtje raggen en weer weg .

*wilniet negatief over komen, en denkt dat het morgen helemaal niks wordt met die wind.
Echt wel, de wind wordt morgen weer een succes. :yes:

gvd, ben de hele dag al bezig met een cache oplossen... pfff wat een grafwerk :yes:

-heeft al 30.000 hoedjes één voor één bekeken :hammer:-
Code?

Iedereen zit nog op het forum dus iedereen maandag weer lekker werken. Niks geen 10k per maandag. :( Ik had zowaar meer dan wat de loten gekost hebben. Maar met de kosten van eerdere niet-winstgevende loten blijft het een schip van bijleg/verkapte staatssteun. :?

goeie morgen
wat een kloten windt
wordt weer geen vliegen vandaag wk 5 met vlagen
en omdat ik dit jaar al genoeg aanspraak op de beker heb gemaakt
geef ik vandaag de kans om me te overtreffen en blijven mn toestelen aan de grond
ga maar opzoek naar een nieuwe fiets

Goedemorgen,

Vandaag geen vliegen. Veel te veel wind. Gaat even naar Zeewolde. Zit iets van Hans en Grietje. Leuk voor de kids.

Gisteren nieuwe motor besteld voor de Raptor 50. Het is de OS 55hz geworden. In Belgie was hij leverbaar en voordelig in prijs.

Verder druk bezig met de home made TwinStar. De vleugels heb ik gisteravond gesneden. Nu is de romp aan de beurt. Wordt een leuk toestel voor de FPV.

Veel plezier vandaag voor de mensen die toch gaan vliegen en hou de boel heel.

goeie morgen
wat een kloten windt
wordt weer geen vliegen vandaag wk 5 met vlagen
en omdat ik dit jaar al genoeg aanspraak op de beker heb gemaakt
geef ik vandaag de kans om me te overtreffen en blijven mn toestelen aan de grond
ga maar opzoek naar een nieuwe fiets

je hebt gelijk vinni !

wat een wind idd , is echt niet normaal meer , vliegen zal best lukken , maar voor de mens is het niet prettig auf das felt :mad:

ben ik potjandorie een week vrij , heels niet gevlogen :)

spijker ; bij jouw zal het wel windstil zijn , maar hier is dat heel anders .

gaan er nog mensen vliegen ? anders maak ik er een gezinsdag van , met tussendoor de caravelle af knutselen :yes:

Verder druk bezig met de home made TwinStar. De vleugels heb ik gisteravond gesneden. Nu is de romp aan de beurt. Wordt een leuk toestel voor de FPV.
Foto's? Klinkt interessant. :yes:

wat een wind idd , is echt niet normaal meer , vliegen zal best lukken , maar voor de mens is het niet prettig auf das felt :mad:
Zullen we weer een surfplank kopen? Of zo'n grote vlieger en een surfboard? Die gasten hoor je al twee weken niet klagen. :mrgreen:

Dat is geen bar maar een koffie huis :-)
Er word daar ook combat gevlogen, zijn dus wel wat gewend.

Laatst bewerkt door een moderator:
spijker ; bij jouw zal het wel windstil zijn , maar hier is dat heel anders .

Windstil is het hier niet, zie de boomtoppen zachtjes heen en weer bewegen..
Begrijp dat het bij jullie dus anders is? Dan blijf ik lekker waar ik zit hier..

Heb afgelopen vrijdag al lekker gevlogen, kan er wel weer een weekje tegenan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back