marcelsiggery
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
goede dag mannen je wild het niet geloven maar het hartikke druk op het veld mooi weer geen wind en een prachtige dag, er waren ook lekkere hapjes verzorgt door Sleur en zijn vrouw Gorb had ook wat drank mee (fristie chocolademelk) en ragger had een schaal met pindaas mee. en allemaal aan het vliegen en natuurlijk had ik de trainer mee alles aangesloten en klaar gemaakt voor een nieuwe vlucht alles ging perfect veel complementen gehad zo als ik vloog voor de eerste keer ,mooi van de grond prachtige rollen gemaakt keurige looppings en een perfecte landing iedereen was vol lof en toen en toen en toen?
werd ik wakker![]()
Mag ik uhm ?
Ikke wel hoor: Sukkel... 8O :rolling:Niemand durft het tegen mij te zeggen denk ik Junkie![]()
Ikke wel hoor: Sukkel... 8O :rolling:
Maar uh, ikke niet was op het veld. Wij waren paarden aan het tillen in de duinen. Jullie zijn wel mietjes. Zelfs vlinders en achterlijk veel vliegen zweven gewoon nog rond met deze wind en hullie lopen te piepen over een beetje wind. :?
![]()
*wat vlees gaat marineren en brandbaar materiaal bij elkaar zoekt*![]()
Nee, die site van Gayoketsing comprimeert gewoon achterlijk heftig.Weet niet waar jij je overdag foto;s mee maakt. Je nacht filmpjes zien er beter uit.
Achergrond scherp , koters bewogen.. Of hebben ze beide ADHD ?
Nee, die site van Gayoketsing comprimeert gewoon achterlijk heftig.
Zo, net deze cache opgelost en gelijk maar even gelogged (mooie TTF)
Net even wat clubadministratie gedaan, Frank en Junkie maar uitgeschreven![]()
Heeft iemand nog zin om te maaien, zojuist definitief besloten om uit de maaicommissie te stappen![]()
Ik ben er echt klaar mee :bad-words:
@Junkie
We kunnen er een keer gaan gast vliegen, Zal ik je introduceren![]()