ben jij lid daar ?
Nee, maar ik ken het bestuur en vele anderen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ben jij lid daar ?
Geinig, dit is het origineel bij ons in de achtertuin... :?Tuurlijk... je zit gewoon op de bank, niets wandelen en niets fietsen :nooo:
Het is gewoon slecht photoshop :teacher:
En zo staan ze hier
![]()
Tygo doet hier de imitatie van Hans Klok (eerder Beavis & Butthead).![]()
Neuh, dat moet nog allemaal komen. Is nog een verrassing welke omvang. 8OEn Floor doet de imitatie van Pamela Anderson? 8O
Ik wil op verkansie en wel nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
goede dag mannen je wild het niet geloven maar het hartikke druk op het veld mooi weer geen wind en een prachtige dag, er waren ook lekkere hapjes verzorgt door Sleur en zijn vrouw Gorb had ook wat drank mee (fristie chocolademelk) en ragger had een schaal met pindaas mee. en allemaal aan het vliegen en natuurlijk had ik de trainer mee alles aangesloten en klaar gemaakt voor een nieuwe vlucht alles ging perfect veel complementen gehad zo als ik vloog voor de eerste keer ,mooi van de grond prachtige rollen gemaakt keurige looppings en een perfecte landing iedereen was vol lof en toen en toen en toen?
werd ik wakker![]()
Je ging al vroeg de fout in door de vrouw van Sleur te noemen, die is volgens mij nog nooit op het veld gesignaleerd![]()
Lekker op balkon.Geen wind en ruim 23 graden
@Patrick
Ben je nog op het veld ?![]()
Joop verkleed zich altijd als negert en gaat dan langs al die modelbouwvrouwen. En als de man toevallig thuis is... Tsja, pijnlijke aangelegenheid maar gat is gat. 8O :lol:Zal je eens wat vertellen.Ze komt zelfs vaak op de club zonder dat iemand haar herkent.Je ging al vroeg de fout in door de vrouw van Sleur te noemen, die is volgens mij nog nooit op het veld gesignaleerd![]()
Ze gaat dan onderkoffer als Joop M![]()
Zelfs mijn schaduw is knap.
Wow, wat voor hond heb jij dan? Zoiets?Ben net terug! heb wel even gekeken, en daar even met de hond gevlogen.
Volgens mij bedoeld Patrick deze hond 8O
![]()
Is gelukkig weer bijna aMaandag.Kan ik eindelijk weer aan het werk.
Dat in het zonnetje zitten begint nu wel weer te vervelen
Wanneer begint de winter ?
Ik wil op verkansie en wel nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!