Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk... je zit gewoon op de bank, niets wandelen en niets fietsen :nooo:
Het is gewoon slecht photoshop :teacher:
En zo staan ze hier :hammer:

kidstsunami.jpg
Geinig, dit is het origineel bij ons in de achtertuin... :? ;)

Deze was niet helemaal gelukt. Maar die komt direct van de naaiPhone af. Ook best lastig met zoveel zon op zijn'n klein schermpje en dan goed krijgen... Stond best wel wat wind, Tygo doet hier de imitatie van Hans Klok (eerder Beavis & Butthead). :D

2dior4p.jpg

goede dag mannen je wild het niet geloven maar het hartikke druk op het veld mooi weer geen wind en een prachtige dag, er waren ook lekkere hapjes verzorgt door Sleur en zijn vrouw Gorb had ook wat drank mee (fristie chocolademelk) en ragger had een schaal met pindaas mee. en allemaal aan het vliegen en natuurlijk had ik de trainer mee alles aangesloten en klaar gemaakt voor een nieuwe vlucht alles ging perfect veel complementen gehad zo als ik vloog voor de eerste keer ,mooi van de grond prachtige rollen gemaakt keurige looppings en een perfecte landing iedereen was vol lof en toen en toen en toen?

werd ik wakker:D:D:D:D

Je ging al vroeg de fout in door de vrouw van Sleur te noemen, die is volgens mij nog nooit op het veld gesignaleerd :)

Is gelukkig weer bijna aMaandag.Kan ik eindelijk weer aan het werk.
Dat in het zonnetje zitten begint nu wel weer te vervelen :-)
Wanneer begint de winter ?

Heren Hebben jullie Siggy recentelijk nog op het forum gezien ??

Ik zie de laatste dagen helemaal niets van die gozert...

[edit]
ohh al gevonden.. De 'rare opmerkingen' blockerd stond nog aan... vond het al zo rustig hier :-)

Laatst bewerkt:
Ohja, ik zou de foto's nog even plaatsen van de Mustang. Hou je vast :shock:

Zelfs mijn schaduw is knap. als je goed kijkt zie je ook een mooie mustang staan ;)
Foto-IRPKG4U6-G.jpg

Foto-EVJNKCPW-G.jpg

Dit is een foto van 100 meter afstand genomen, nog steeds groot :mrgreen:
Foto-7DYCKIKY-G.jpg

Burpje stapt hier in en vliegt er zo mee weg
Foto-OMHBUOUD-G.jpg

Foto-6ZHEU6ES-G.jpg

Als bonus kreeg ik deze er ook bij. Een kleine Mustang, een leuke racer :yes:
Foto-8CFDDSRG-G.jpg

Beetje wazig geworden zie ik net
Foto-TRZXVGCQ-G.jpg

Echt een heel leuk ding
Foto-YEPF7ZVA-G.jpg

Je ging al vroeg de fout in door de vrouw van Sleur te noemen, die is volgens mij nog nooit op het veld gesignaleerd :)
Zal je eens wat vertellen.Ze komt zelfs vaak op de club zonder dat iemand haar herkent.

Ze gaat dan onderkoffer als Joop M :-)
Joop verkleed zich altijd als negert en gaat dan langs al die modelbouwvrouwen. En als de man toevallig thuis is... Tsja, pijnlijke aangelegenheid maar gat is gat. 8O :lol:

Zelfs mijn schaduw is knap.
puke.jpg

Is gelukkig weer bijna aMaandag.Kan ik eindelijk weer aan het werk.
Dat in het zonnetje zitten begint nu wel weer te vervelen :-)
Wanneer begint de winter ?

nou ,ik wel , heb er weer zin an , niets doen gaat ook vervelen, net de auto vast volgeladen ,ladders op het dak ,staat alles lekker klaar voor morgen , dan in zandvoort werken , mooi huis in de duinen , draai je je om zit je zowat op het strand ,met al die heerlijke strand tenten :yes: , dus dat word iedere dag laat thuis komen en uit eten gaan :yes:, zit ook bonus op die klus , dus kan der wel af ;)

klinkt gek , maar ik heb zin om te werken .:yes:

volgend weekend hoop ik wel even lekker te kunnen vliegen , desnoods een atv'tje inboeken op vrijdag .

BURPS , mooie kist hoor :yes: op het nieuwe veld lekker de mustang's loslaten :yes:, maar niet allemaal tegelijk , dat is wettelijk verboden ! , dus om beurten :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back