Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi, heb je weer tijd om te vliegen. Vanavond bij het Zwaansmeer om alvast een beetje in tha mood te komen? ;)

Geld is net vrije tijd, je kunt het maar een keer besteden ....
Heb vanavond al afspraken staan :rolling:

Maar ik heb wel een bootvliegding waar ik nog een maiden aan moet geven ja (denk rasta achtige kleuren ;) )

Morgen ff vliegen auf das veld , niet te vroeg , lekker uitslapen en dan mijn auto volladen . uurtje of 14;00u doen ?

burps ; rond 12;30/13;00u bij jouw afspreken ?

Is goed. Als er iets tussen komt moet je even bellen.

Goedemorgen.

Ik ben alweer lekker aan het werk , jij ook Junkie ?
;-)

Wellicht dat ik vandaag ook nog even ga vliegen.

Zal wel na zessen worden.

Toedeloe :-)

Dan ben je veel te gaar ouwe gaarbak ;)

Mogguh. :bye: Alles lekker rustig aan doen vandaag. Je zal maar 10 uur moeten werken wat voor een ander moeten doen i.p.v. voor jezelf op een mooie vrije dag. :? ;)

De hele week al mooi en dus lekker niet gewerkt. Ik begrijp nu waarom mensen graag in de ww zitten. Lekker een beetje rommelen in je huis (dat wil zeggen, wandversiering ophangen enzo) klussen aan je bootje, beetje met modelbouw bezig zijn, snoeien der planten, vlaggestokhouder ophangen etc, etc. Ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen om nog te gaan werken. Iemand een paar miljoen over zodat ik de aankomende jaren rond kan komen zonder te werken?

Om over bonussen te praten, ivm 10 jarig dienstverband krijg ik dus gewoon een kwart maandsalaris kado. Lekker hoor ;)

Mooi, heb je weer tijd om te vliegen. Vanavond bij het Zwaansmeer om alvast een beetje in tha mood te komen? ;)

BYM en vliegen? Die vliegt nog minder dan ik ;)

Ook goedemorgen,

Nog een paar uurtjes werken en dan ook naar het veld.
Motor inloppen van de Raptor. Ook de Twinstar klaar gemaakt voor FPV. Gaan we dus ook FF testen. Hopelijk kan hij het trekken met die 2 speed 400 motortjes op 3S.5,8Ghz zendertje dit keer op een losse 3S 610mA lipo.

Tot straks..............:D

Werken? Ohja, je collega moet ik nog even gaan helpen. Is werk maar ook hobby. Ik ga straks even naar hem toe om te kijken hoe het spul af te voeren is. Komt goed :yes:

Ook de Twinstar klaar gemaakt voor FPV. Gaan we dus ook FF testen. Hopelijk kan hij het trekken met die 2 speed 400 motortjes op 3S.5,8Ghz zendertje dit keer op een losse 3S 610mA lipo.
Zal ik de Archos meenemen? Kunnen we de video opnemen. :yes: 8)

Maar ik heb wel een bootvliegding waar ik nog een maiden aan moet geven ja (denk rasta achtige kleuren ;) )
Yep, dus no excuses. Of ben je ook al een betere excuustruus van Burp? :mrgreen:

Is goed. Als er iets tussen komt moet je even bellen.

is best iets tussen gekomen , maris is gisteren haar tas verloren bij bevrijdingspop :mad:

dus heeft ze weer geen auto , want ze heeft de sleutels er niet meer van , das de 2e auto in 1 week ! , de eerste werd totalloss gereden !

dus nu moet ik floor halen bij oma , dus zie wel ff , en anders zie ik je op het veld , kom ik morgen wel even skilderen bij je .

tot straks allemaal ,neemt er iemand zonnebrand mee ? :yes:

Lekker hoor, zo alleen op het veld. 8O Heerlijk 21 graadjes, zuidoosten windje kracht 3, zonnetje erbij... Je zal maar binnen moeten zitten. :hammer:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back