Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net weer terug uit Fryslan, samen met Ruben en BYM. We hebben de lintzaag opgehaald. Prima ding maar moet wel even wat aandacht hebben. Op de club nog even een plankje doorgezaagd :p
Nu nog ff accutjes laden en Femke ophalen van de dagopvang. Daarna ff eten en dan to Swanslake... hopenlijk is Femke niet al te moe. Anders gaat ze maar in de buggy lope legge slape :yes:

*bikini aantrekt...
Dat was dus niet waar, ik had me er zo op verheugd. Camera stond al op scherp. Echt teleurstellend hoor... :yes: :( ;)

Net weer terug uit Fryslan, samen met Ruben en BYM. We hebben de lintzaag opgehaald.
Goed bezig voor de club. :thumbsup:

Zooooo, vanmiddag lekker gefladderd met de Monsun. Voor het eerst sinds oktober kwam die weer uit de stalling. Stond nog niet eens in mijn zender. :oops: Nou ja, geprogrammeerd en heerlijk sukkeltruttenrondjesschaalgevlogen met de Monsun. 8) Rare wind was het, elke keer een beetje dwars over het veld en dan weer in de lengterichting. :? Was gezellig druk en met het windje goed uit te houden, als de wind weg was dan brak het zweet ook al uit. 8O

Nu hangt de boomboxaccubak weer aan de lader voor vanavond. Wind is langzaam aan minder aan het worden. :yes: Ik ben rond 19:30 in Schwanz See...

zoo, weer thuis van het veld ,en via de snackbar naar huis gereden en lope lege bikken met z'n alle .

was gezelli op het veld , met de caravelle gevlogen , ging prima , maar is meer een leuk trainertje en valt in het niet bij de vibrogym , dus vibro rulez:yes:
dus sleur , voor een meijer mag je hem hebben , incl carbon gestel en de overige onderdelen + boekje , kun je hem ook terugbouwen met neuswiel .
zeg het maar , dan poets ik die vieze nitro eraf en haal ik dat smerige blok eraf ;)
verder nog met de diablotin gespeeld , ook een lekkere ragbak :yes:

dus best vlieggaar !

net overleg gehad met maris , en ik mag morgen de xtra testen ,of laten testen , zondag moederdag ,dus dan gezinsdag:yes:

Eric3D : ben jij er morgen ook ,voor testvluchtje ?

edwin68 ( meen ik ) neem ik morgen de imagine mee voor je zoonlief , kan hij lekker knutselen ;)

*gaar is * en uitbuiken gaat *

@ veldwacht , eh ik bedoel jasper : zal ff de motortjes opsnorren en de regelaars , kun jij kijken of je dat nitro blok nog kunt vinden , lijkt me een leuke ruil , wellicht heb ik er ook nog de prop's bij .

Laatst bewerkt:
@junkie: Reserveer meer voor mij inderdaad, 100 eypootjes is goed. :yes: Maak hem maar netjes schoon. Spreken we via PB wel even af wanneer we ruilen. :D

@junkie: Reserveer meer voor mij inderdaad, 100 eypootjes is goed. :yes: Maak hem maar netjes schoon. Spreken we via PB wel even af wanneer we ruilen. :D

jep , past prima bij jouw die kist :yes:
ik pluk wel de servo's eruit , anders ga ik het niet redden voor 100 eypo's ,

als je morgen langs het veld schiet , neem ik hem mee , geeft mij weer ruimte :yes:

He Junkie,

namens zoonlief nog eens heel erg bedankt!!!!:D
Hij is nog steeds een beetje treurig van zijn vleugellamme trainert.........:sad:
Net ff gekeken, toch wel aardig wat reparatiewerk vrees ik. (kan ik misschien toch eerder voor mijn brevet dan hem!!!:rolling:)

Hoe laat ben je er?

greetzzzzzzzz

zoo, weer thuis van het veld ,en via de snackbar naar huis gereden en lope lege bikken met z'n alle .

was gezelli op het veld , met de caravelle gevlogen , ging prima , maar is meer een leuk trainertje en valt in het niet bij de vibrogym , dus vibro rulez:yes:
dus sleur , voor een meijer mag je hem hebben , incl carbon gestel en de overige onderdelen + boekje , kun je hem ook terugbouwen met neuswiel .
zeg het maar , dan poets ik die vieze nitro eraf en haal ik dat smerige blok eraf ;)
verder nog met de diablotin gespeeld , ook een lekkere ragbak :yes:

dus best vlieggaar !

net overleg gehad met maris , en ik mag morgen de xtra testen ,of laten testen , zondag moederdag ,dus dan gezinsdag:yes:

Eric3D : ben jij er morgen ook ,voor testvluchtje ?

edwin68 ( meen ik ) neem ik morgen de imagine mee voor je zoonlief , kan hij lekker knutselen ;)

*gaar is * en uitbuiken gaat *

@ veldwacht , eh ik bedoel jasper : zal ff de motortjes opsnorren en de regelaars , kun jij kijken of je dat nitro blok nog kunt vinden , lijkt me een leuke ruil , wellicht heb ik er ook nog de prop's bij .

Zo, heerlijk middagje Hoosmatroos gespeeld.

@Jasper, is allemaal geregeld hoor. Aardige lui :thumbsup:

Nu lekker de stad in en een biertje happen. :proost:

Mijn pupil vliegt inderdaad beter als jij.Hij luistert tenminste ;-)

*Geintjuh :-)

ging jij nou morgen met silly naar de woonboulefart :confused:
of ga je veld lope hangen :confused: ;)

He Junkie,

namens zoonlief nog eens heel erg bedankt!!!!:D
Hij is nog steeds een beetje treurig van zijn vleugellamme trainert.........:sad:
Net ff gekeken, toch wel aardig wat reparatiewerk vrees ik. (kan ik misschien toch eerder voor mijn brevet dan hem!!!:rolling:)

Hoe laat ben je er?

greetzzzzzzzz

ja , die is wel blij , hoeft hij niet zolang te sparen , en ik zie dat hij erg enthousiast is , vandaar dat ik hem de imagine gun ;)
maar er zit nog wel een dag of wat werk aan , de romp is redelijk snel te maken , motorschot inlijmen en wat naloopwerk .
de vleugel is wel een klusje, dit moet wel op de club gebeuren onder begeleiding van een kundig iemand , maar het is te doen , en dan heeft hij een mooie kist :yes:

of ff op het forum vragen of iemand nog een vleugel heeft van een imagine bij verkoop vliegtuigen en dan bij te koop gevraagd .

maar je zoonlief heeft zeker gevoel voor vliegen en landen , jonge hersentjes pakken sneller op :yes:

ben rond 13;00/13;30 u wel op het veld

bis morgen

Hij is super enthousiast ja, heeft het echt alleen maar over vliegen......whahahaha
Nou wil hij al voor een motor kijken, alleen ook daar moet nog wel ff voor gespaard worden........maar misschien dat ik wel wat voor hem heb liggen of kan vinden, alleen mag hij dat nu nog niet weten!!!!!!!
Op de club is vast wel iemand die hem wil helpen met de vleugel, leert hij meteen hoe het in elkaar zit en waar hij op moet letten.

Vindt het wel lollig dat hij het zo snel leert, alleen een beetje jammer dat hij dat er doorlopend inwrijft...:rolleyes:

Tot morgen!!!
Wil die Xtra wel ff zien vliegen!!!
ging jij nou morgen met silly naar de woonboulefart :confused:
of ga je veld lope hangen :confused: ;)

ja , die is wel blij , hoeft hij niet zolang te sparen , en ik zie dat hij erg enthousiast is , vandaar dat ik hem de imagine gun ;)
maar er zit nog wel een dag of wat werk aan , de romp is redelijk snel te maken , motorschot inlijmen en wat naloopwerk .
de vleugel is wel een klusje, dit moet wel op de club gebeuren onder begeleiding van een kundig iemand , maar het is te doen , en dan heeft hij een mooie kist :yes:

of ff op het forum vragen of iemand nog een vleugel heeft van een imagine bij verkoop vliegtuigen en dan bij te koop gevraagd .

maar je zoonlief heeft zeker gevoel voor vliegen en landen , jonge hersentjes pakken sneller op :yes:

ben rond 13;00/13;30 u wel op het veld

bis morgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back