Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ik ook weer thuis, wil ook vliegen maar moet eerst eten,en één of andere idioot heeft het landingsgestel onder mijn extra vandaan gesloopt:hammer:

volgens mij was dat die idioot die laatst zo hard zijn extra neerzette :yes:

mag je brandstofvliegen dan ? tot 21;00 zeker , mwa , teveel gedoe en laden/lossen ,geen zin an , vanavond aan de ez knutselen

Zometeen nog wel even vliegen maar niet op het veld.
Voor een uurtje vind ik het de moeite niet om heen te rijden ;-)

ja , een uurtje kunnen praten is vrij kort voor jouw :yes: ;)

voor mij ook geen door de weekse hobby gedoe , de werkdag duurt vrij lang , en de avond is heel snel voorbij , wat je zegt , dan heeft het geen zin . ;)

@Junkie

De ragdisc is klaar hoor, thnx ;-)

mooi , weer iemand blij :yes:

net de ez voorzien van richtingroer , groter gemaakt dan origineel , de ez hoekt nu gelijk de hoek om :p

morgen ff testen op het strand , word weer mooi weer :yes: , tussendoor ook wat werken uiteraard ;)
nog even een paar lipo's laden , junkie go's piep again :eek: ,het mot maar , kan moeilijk brandstof gaan vliegen op het strand ;)

mooi , weer iemand blij :yes:

net de ez voorzien van richtingroer , groter gemaakt dan origineel , de ez hoekt nu gelijk de hoek om :p

morgen ff testen op het strand , word weer mooi weer :yes: , tussendoor ook wat werken uiteraard ;)
nog even een paar lipo's laden , junkie go's piep again :eek: ,het mot maar , kan moeilijk brandstof gaan vliegen op het strand ;)

Ga dan ook een "piep"funjet bouwen...daar hebben we hachelijke avonturen met je mee beleeft....:banana:

Ga dan ook een "piep"funjet bouwen...daar hebben we hachelijke avonturen met je mee beleeft....:banana:

grappig dat je het zegt , voordat ik dit bericht las , had ik hem al op de bouwtafel liggen , en had de setup al klaar liggen :p , nu nog ff knutselen .
gooi er een buitenloper op ,en zie wel hoe hard hij gaat , hij hoeft ook niet snoeihard te gaan , maar lekker controleerbaar :yes:

grappig dat je het zegt , voordat ik dit bericht las , had ik hem al op de bouwtafel liggen , en had de setup al klaar liggen :p , nu nog ff knutselen .
gooi er een buitenloper op ,en zie wel hoe hard hij gaat , hij hoeft ook niet snoeihard te gaan , maar lekker controleerbaar :yes:

Yeah...goed om te horen !!!!

Junkie weer met de Funjet :-) Yeah !!!! ;-)

dat is toch niet zo bijzonder ?

nickos en nijsie kunnen er echt goed mee vliegen :yes:

moest hem weer terugbouwen van nitro naar elektriek , graupner buitenloper zit er op ,phoenix roggelaar hangt er aan , morgen ontvangertje plaatsen en inroggelen die handel , donderdag de kust onveilig maken ;)

dat is toch niet zo bijzonder ?

nickos en nijsie kunnen er echt goed mee vliegen :yes:

moest hem weer terugbouwen van nitro naar elektriek , graupner buitenloper zit er op ,phoenix roggelaar hangt er aan , morgen ontvangertje plaatsen en inroggelen die handel , donderdag de kust onveilig maken ;)

Dat zeg ik Yeah !! Gaaf man ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back