Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi ding Nickos. Is het frame een bouwpakketje?
@Nickos,
Ziet er mooi uit man. Zender even proggen en gaan met dat ding. Moet alleen even de nieuwe software er in zetten. Overigens kan je met de software die er nu in zit ook prima vliegen. Ik heb vorige week nieuwe sensors besteld voor de auto-level omdat de Nunchunk broblemen bleef geven. Hopelijk vandaag of morgen de BMA020 binnen. Deze blijkt veel beter te zijn dan de Nunchunk.
Heb je de regelaars al ingelezen op de zender zodat die het maxmale regelbereik van je zender weet.
ESC inlezen op je zender:
Sluit elke regelaar een keer aan op je throttle kanaal van je zender.
Zet throttle vol
open. Sluit de accu aan op je regelaar. Wacht dat hij piep en gooi je throttle weer dicht. Doe dit met alle regelaars. Nu is het regelbereik voor alle ESC's gelijk.
Zet nu in je zender de end-points voor Rudder, Throttle, Aileron, Elevator op 125%
Als je dat hebt gedaan kun je de accu aansluiten op de quadcopter. als je dan je throttle-stick 2 seconden naar rechts onder in houd zullen de motoren gaan draaien. Nu kun je rustig de throttle opvoeren zodat de Wiicopter loskomt. Controleer wel of je props de juiste kant op draaien.
als test kan je de Wiicopter in je hand houden om te voelen of hij goed stuurt en reageert.
Ben vanavond ook op de club.
Neem mijn lap-top wel even mee.
Gr. Jasper
Ik vind onze sinaasappelpers toch veiliger. Levensgevaarlijk om zo die open bladen te hebben. Zal ook wel veel rotzooi geven bij het choppen van die (sinaas)appels. Hoe komt het sap nu in die beker die op z'n kop zit.![]()
@Nickos,
Props staan goed zag ik op de foto.![]()
@Junkie,
Zit je donderdag ook in Zandvoort ????
Ik moet er donderdag heen voor een klanten bezoek. Zal mijn
spullen even meenemen om te vliegen. Kom ik even een bakkie doen![]()
Of course![]()
Joepie, de 12S accu's zijn in Rotterdam aangekomen vanmiddag![]()