Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik sta op het punt wat spullen in mijn mandje te gooienbij hobbycity. Ik wil namelijk wat nachtvliegerigs depronigers maken. En iets van een vliegtuig hebben waarmee ik overdag mee kan vliegen. Nou, vond ik dat ding van Erik wel wat voor mij, met die vectoraansturing, maar heb geen idee waar te beginnen en wat nodig te hebben. Iemand mij helpen willen?

EDIT: laat ik beginnen met het bouwen van een hydroplane. Hoe en wat moet ik doen?

Laatst bewerkt:
Ik sta op het punt wat spullen in mijn mandje te gooienbij hobbycity. Ik wil namelijk wat nachtvliegerigs depronigers maken. En iets van een vliegtuig hebben waarmee ik overdag mee kan vliegen. Nou, vond ik dat ding van Erik wel wat voor mij, met die vectoraansturing, maar heb geen idee waar te beginnen en wat nodig te hebben. Iemand mij helpen willen?

EDIT: laat ik beginnen met het bouwen van een hydroplane. Hoe en wat moet ik doen?

Hier staat wel een en ander aan info

Oja marder is ook weer stuk, dogbone inclusief diffcup weg,niet meer te vinden.

Nou , bij elkaar toch een minuut of 8 gereden ;)

De rest van de 3 1/2 uur lopen vreten zuipen en wandelen , is ook gezellig :D oh ja en ouwenelen

Voor de rest na een kleine hick up lekker rond geknald tot er een stuk uit mijn achterband knalde en de binnenband een stuk naar buiten stak :???:

Bart D. was er ook , dus die ook meteen weer ff aangestoken 8-)

Al met al best weer een leuke middag :yes:

Nou , bij elkaar toch een minuut of 8 gereden ;)

De rest van de 3 1/2 uur lopen vreten zuipen en wandelen , is ook gezellig :D oh ja en ouwenelen

Al met al best weer een leuke middag :yes:
Ik heb het ff geklokt het was ongeveer een kwartier ,de rest was zuipen en vreten ,de broodjes waren heel erug goed nog bedankt daarvoor.

Ik heb het ff geklokt het was ongeveer een kwartier ,de rest was zuipen en vreten ,de broodjes waren heel erug goed nog bedankt daarvoor.

Oh , dan valt het toch niet tegen :D

Geen dank voor de broodjes hoor , die zijn door elles met liefde gemaakt om op te eten ;)

En met dezelfde liefde is ze nu pizza's aan het maken :yes:

Zo de EZ* kan weer geplakt worden..

15 slagen naar beneden en toen was er geen ruimte meer..

- Staart stuk
- Neus stuk
- Rolroer stuk
- Richtingroer stuk.

Oh, rolroer en richtingsroer waren al eerder stuk gegaan van een midair met Junk zijn EZ*.

Jongens, was weer gezellig vanmiddag.. Jammer van Look zijn Stinger.. :(
Snel de mijne maar eens in elkaar plakken..

Lekker niks stuk,ook wel prettig.Net even lekker schoon gemaakt dat ding.De broodjes waren errug lekker Kobus en van de rest weer gezellig,alleen jammer van de marder,volgende keer beter Gorby,af ga je alleen nog maar vliegen.Nee toch.
@ Bart leuk dat je er was kerel en volgende keer gewoon een Savage uit je voorraad meenemen :yes:

@Snoeksel: Nee ik bedoel dat ik mijn EZ vast plak op jouw baja, maar dan de EZ nog wel bestuurbaar houd.. Dus jij rijd over hobbel (schans, whatever :)) en ik bestuur je Baja dan in de lucht ;-)

Zo de EZ* kan weer geplakt worden..

15 slagen naar beneden en toen was er geen ruimte meer..

- Staart stuk
- Neus stuk
- Rolroer stuk
- Richtingroer stuk.

Oh, rolroer en richtingsroer waren al eerder stuk gegaan van een midair met Junk zijn EZ*.

Jongens, was weer gezellig vanmiddag.. Jammer van Look zijn Stinger.. :(
Snel de mijne maar eens in elkaar plakken..

JAAAAWOL ! was weer dolle pret auf das postzegel , lekker gevlogen voornamelijk met de ez vanwege de wind , toch leuk zo'n pieper erbij , na de midair de vleugels verkort tot 3D ,en dat vliegt toch veel leuker :yes:

vibrogym heeft ook nog gevlogen , prima , maar vliegt minder mooi meskant met het blok onderste boven , dus nog wat afstellen , blok iets meer naar beneden richten .

was weer erg gezellig en de wind gaf wel fun aan piepvliegen , nog wat filmpjes geschoten vanuit de cockpit , hoop dat er leuke achtervolgingen op staan :yes:

straks dus weer het bekende junken filmpje ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back