Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, heerlijk door de duinen van Heemskerk gewandeld, lekker een paar caches gedaan. Kwam een paar keer de naam Freijn tegen 8O, die was er dus gisteren.
Nog ff de lunch genuttigd bij Gasterij Kruisberg was goed toeven daar :thumbsup: Toch nog een kleine 10 km gelopen al met al, niet al te veel dus maar Femke was ook mee... lopend :thumbsup: Dat wordt ook onderhand een hardcore Geocacher :worship:
Straks even alles invullen op Geocaching.com en de foto's uploaden :yes:

Nu ff eten

JAAAAWOL ! was weer dolle pret auf das postzegel , lekker gevlogen voornamelijk met de ez vanwege de wind , toch leuk zo'n pieper erbij , na de midair de vleugels verkort tot 3D ,en dat vliegt toch veel leuker :yes:

vibrogym heeft ook nog gevlogen , prima , maar vliegt minder mooi meskant met het blok onderste boven , dus nog wat afstellen , blok iets meer naar beneden richten .

was weer erg gezellig en de wind gaf wel fun aan piepvliegen , nog wat filmpjes geschoten vanuit de cockpit , hoop dat er leuke achtervolgingen op staan :yes:

straks dus weer het bekende junken filmpje ;)

PPR7lt85auc[/media] - Multiplex Easystar onboard

je ziet in ieder geval jou stijgmoment, en daarna op 3:00 zie ik jou een paar keer voorbij komen:D
ben benieuwd naar jou filmpjes;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Vrijdag avond nog even gevlogen met de F1 hydro .....
Heulemaal leuk :thumbsup:

Laatst bewerkt door een moderator:
@Snoeksel: Nee ik bedoel dat ik mijn EZ vast plak op jouw baja, maar dan de EZ nog wel bestuurbaar houd.. Dus jij rijd over hobbel (schans, whatever :)) en ik bestuur je Baja dan in de lucht ;-)

Dan moet je nog puur zo'n sterke EZ hebben , 12/13 kg weegt zijn baja zomaar :yes:

Zo alsnog 2 caches loggen. De ene moest vanmiddag de hele tijd piesen en de ander had constant dorst. :evil: Twee kasteeltjes van de lijst straks. :bye:

Kijk Gorby, nog nieuw in de verpakking... altijd handig een voorraadje :yes:

2011-05-15191045.jpg

Gaaf filmpje Junk... Midair staat er ook op zie ik.. gaaf!

Ik ga vanavond de EZ* voor de laatste keer lijmen.. Misschien kan ie nog 1x meedoen met de FunFly ;-).

Dan is ie daarna ook echt wel rijp voor de sloop...

*gaat vleugeltips van de andere EZ* afsnijden*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back