Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Durf te wedden dat julie dit nog nooit hebben gezien.

Weddenschap verloren.... :-)

Ga eens mee naar Duitsland op 1 van die shows. Lerhte b.v.

Als je dit in het echt ziet ipv op een filmpje sta je helemaal te genieten.

Hier een eigen filmpje, zag mijn schermpje in het zonlicht niet en de kleur instelling stond verkeerd. Maar ik denk dat je de insteek wel begrijpt.
Marcus strohoed...

Goed die man op jou filmpje was iets beter met zijn rols :-)

p.s. hoor jij iets als ie voorbij vliegt ?????????????????? hoeveel S zou het zijn?????

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou Ronald, dat wordt een dagje tuin. :D Noord-Duitsland wordt niet meer op gevlogen, de rest volgt in de loop van de dag. :? Kl0te IJsland. Eerst geld jatten en dan ook nog andere handel lopen stieren. Afzinken die gasten. :yes: ;)

Vorig jaar heb ik 4 dagen vast gezeten in Scotland en met de boot NewCastle- IJmuiden weer naar huis gekomen.

Gaf een gek gevoel hoor.. niet meer naar huis kunnen......

Wel lekker lope GayoKetsching daar op kosten van de baas , dat dan weer wel.... :-)

tja dat was ook een top show
dit jaar weer?
en idd marcus kan dat ook vliegt ook zolaag over de grond

Weddenschap verloren.... :-)

Ga eens mee naar Duitsland op 1 van die shows. Lerhte b.v.

Als je dit in het echt ziet ipv op een filmpje sta je helemaal te genieten.

Hier een eigen filmpje, zag mijn schermpje in het zonlicht niet en de kleur instelling stond verkeerd. Maar ik denk dat je de insteek wel begrijpt.
Marcus strohoed...

Goed die man op jou filmpje was iets beter met zijn rols :-)

p.s. hoor jij iets als ie voorbij vliegt ?????????????????? hoeveel S zou het zijn?????

hmmmm, ik werk nu rondom mijn huis , ben bezig met 5 woningen van buren /overburen , dus lopend naar mijn werk , lekkere broodjes maken in de pauze , zittend in da luie tuinstoel, zonnetje erbij , weinig wind , helemaal goed :p

gevaar is dat ik thuis telang blijf plakken en in slaap val in da tuin :yes:

morgen voorspellen ze regen , das wat minder :mad:

vntm en werken gaat

Het filmpje van Joe Smiths ziet er in mijn ogen toch wel heelllllllllanders uit dan die van Marcus. Veel minder spectaculair. Veel minder moelijke moves.

Deze week vang ik weer. Ik wil graag dus zo snel mogelijk een nachtvliger inelkaar gooien. Bij HC bestellen wordt het dus niet, dat gaat te lang duren. Iemand suggesties?

Wij verzorgen daar doorgaans de nACHt show.

vorig jaar met eigen DJ fris en wat Lipo brandjes... oeps Ring of fire bedoel ik....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back