Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net terug, heel weinig wind en heel warm op het veld. Helaaas wel moeten autoroteren met de heli. De jive deed niet wat hij moet doen. Tming stond waarschijnlijk verkeerd omdat ik de jive niet opnieuw heb geprogrammeerd nadat ik de nieuwe motor erin heb gezet :hammer:

Jep:D maar ja geeft niet. Ik heb er wel aan gedacht hoor, maar hij staat in een mode waarin hij bij aansluiten van de accu afmeet hoeveel cellen het zijn en dan daar de gov throtle curve op berekend. Dus ik dacht dat is no problem die 2 cellen meer. Maar niet gedacht aan de automatische timing mode. Ben nu aan het opzoeken of het echt dat is geweest.

Maar uh PB moet je mij hebben de hele tijd. Zie steeds mijn naam langs komen of opmerkingen terwijl ik er helemaal niet betrokken bij ben.
Vreemd toch.

Je kan ook gewoon vragen naar een disk setup. Is toch helemaal niet zo gek. Of wel?

Moet je me toch eens uitleggen.

Ow je kan er niet tegen als je toevallig het haasje bent :) Dan doe ik dat toch niet meer.

Ik was ook van plan jou te bellen hoor voor een set up, alleen pas morgen.

Niet zo achterdochtig doen man.

Komt mij net een spookrijder tegemoet rijden :hammer: Schrok me de vinketering 8O Bij de molen in Heemskerk voor je de A9 opdraait. Moest ff verderop stilstaan v/d schrik... Malle Harry reed gewoon vrolijk door :confused:
---Zonder brokken overleefd heeft---

Ja had je maar gelijk met mijn weg moeten gaan :D

Autoroteren is alleen jammer als het niet is gelukt. Lukt het wel dan is het alleen jammer voor je jive.....

Geen schade hoop ik?

Alleen een skids gebroken. Autoroteren kon niet helemaal. MAar RC Sleur shop heb nog mooie gele skids voor me liggen, die ik een tijdje terug aan hem gegegeven heb. Ik ga nu eerst de motor even doormeten of dat niet de oorzaak is geweest.

Net terug, heel weinig wind en heel warm op het veld. Helaaas wel moeten autoroteren met de heli. De jive deed niet wat hij moet doen. Tming stond waarschijnlijk verkeerd omdat ik de jive niet opnieuw heb geprogrammeerd nadat ik de nieuwe motor erin heb gezet :hammer:

was dus een lekker siggy's veldhang dagje , alleen moet hij nu werken ;)

heli's ? , ik begin er echt niet aan , veel te ingewikkeld allemaal , vind het enge dingen :yes:

zit nu al met vleugelvliegers op een dood spoor , wil ik verder komen met trucjes en figuren ,zal ik moeten gaan simmen :), en daar heb ik het geduld niet voor :???:

wat zijn nog meer leuke hobby's :confused:

Komt mij net een spookrijder tegemoet rijden :hammer: Schrok me de vinketering 8O Bij de molen in Heemskerk voor je de A9 opdraait. Moest ff verderop stilstaan v/d schrik... Malle Harry reed gewoon vrolijk door :confused:
---Zonder brokken overleefd heeft---

Alleen een skids gebroken. Autoroteren kon niet helemaal. MAar RC Sleur shop heb nog mooie gele skids voor me liggen, die ik een tijdje terug aan hem gegegeven heb. Ik ga nu eerst de motor even doormeten of dat niet de oorzaak is geweest.

Schade valt mee dus, gelukkig.

Mij benieuwen wat je wilt gaan "doormeten" aan de motor :confused:

Burp: Weerstand kan je sowieso meten tussen de 3 aansluitdraden.

Heb hem net getest zonder rotorbladen. Motor had inderdaad eentiming probleem dat kon ik wel horen. Daarna opnieuw geprogrammeerd, en het klinkt al stukken beter. Wel nog een ander iets dat ik merkte. De motor geeft ook sjoege als ik de plus van het 12S pakket eraf heb, en het Eneloop pakket gewoon aangesloten heb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back