Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bomen flink woeien?

Hier staan de toppen gewoon stil.. Pffff, wat een hitte en dan nog ziek zijn ook! :(

woeien ? , zeg maar gerust storm hier !! , net stond ik nog op de steiger de lijst v/d goot af te schilderen , ik waaide zowat weg en de lijst was gelijk droog toen ik klaar was :eek:

Morgen hoop ik godver wel ff te vliegen op het veld , heb al 5 weken nie gevlogen nie , nu is vliegen geen moetje meer , maar soms wil ik toch wel ff lekker kunnen vliegen !!

straks ff windfinder raadplegen .

En een pintje ;) :celebrate:

ja , ik denk daar wel aan hoor :yes:

was nog een lekker ritje terug op de motor ,ff ommetje gemaakt , heerlijk , net zo leuk als vliegen eigenlijk , maar dan zit je zelf op het voertuig dat je bestuurd ;)

@Gorby: Sorry, 40 eutjes is prima. Zal de Brio leeghalen voor je.

@Burp: Was het een juiste prijs? Of is de telefoon niet meer nodig?

Ben even ziek, zal mijn dochter even vragen of het wat voor haar is ;). Ik stuur je wel een pb.

hij is verschrikkelijk !! , heeft mooi spul , en vliegt gaar piepschuim :confused: , en ook nog eens elektro :(

ga jij is met hem praten ko ;)

Point taken..

*gaat zolder eens afstruinen en nodig spul te koop zetten weer*

**even de Moth uit de motten halen hehe**

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Gewoon mijn oude zwever te koop zetten. Je hebt er geeneens mee gevlogen :shock: Nu moet ik de jongens toch gelijk gaan geven. Je lijkt wel een handelaar ;)

Heeft iemand nog een oranje motortje liggen voor op de disc? Het motortje wat er nu op zit trekt het niet.... is gewoon rot :hammer:

Yep, complete setups liggen. Motors, regelaars enzo. Zie dat je al van Siggy wat hebt, is wel wat minder spul natuurlijk maar dat is een keuze :mrgreen:

yep , uurtje of 12;00/13;00u ben ik er wel .

*kapster pakken gaat *

:shock: Weet Maris daarvan?

God, wat kan een mensch zich beroerd voelen zeg! Hele nacht niet geslapen.. bah bah en nog eens bah!

+1. Ik weet inmiddels dat het rond 04:30 weer licht begint te worden. moest vandaag eigenlijk tennissen maar dat heb ik maar aan mijn maatjes over gelaten. Ben nog steeds ziek. Koorts enzo.

Laatst bewerkt door een moderator:
tjonge jonge , morgen nog meer wind als vandaag :( , om gek van te worden !!
morgen 5 bft , en dat is vanaf nu tot morgen nacht , word wat met nacht vliegen straks , die wind gaat vanavond niet liggen .

filmpje van de Vrijdag activiteiten...

zeer gaaf filmpje frank , had ditmaal langer mogen duren :yes:

en een snelle reactie ;)

jep , via apple zijn de filmpjes veel gaver te maken , of heb je ook zoeits voor windows ? zonder dat het gelijk zo ingewikkeld is ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee helaas Junkie.... imovie is Da bom
Ben nog niet iets tegengekomen wat daarop lijkt :-(

Zit zelf ook op mijn windhoos machine in movie maker....

Frans ( fpv maatje ) is de lange versie aan het bewerken. Zal hem posten als ie klaar is.
Daar vlieg ik met de twinstar achter de Ursus aan zoals je op dit filmpje kunt zien.
Was gaaf om te doen hoor. :-)

Je hebt gelijk Burp.. de zwever heeft nog niet gevlogen. En dat vind ik toch wel wat zonde worden inmiddels... ;) Vandaar de verkoop ;) hehe.

Handelaar? Ik zou een slechte handelaar zijn wat dat betreft. Ik verkoop doorgaans met verlies, maar dat komt eerder omdat ik moet leren niet als een ekster alles mooi te willen vinden en te willen pakken hehehe..

maar dat komt eerder omdat ik moet leren niet als een ekster alles mooi te willen vinden en te willen pakken hehehe..

ik ken dat , heb het gelukkig niet zo sterk als jij , en ben eigenlijk best genezen ervan , ik heb zat , en met het oog op het nieuwe veld , ga ik lekker met de xtra vliegen ,eenmaal groot vliegend worden de kleinere vliegers minder interessant .

ik hoop uiteindelijk dan 2 grote kisten te gaan vliegen , en 2 minder grote voor erbij , dat is zat ,en het daarbij houden , zijn nog andere dingen ook dan vliegen alleen :yes:

filmpje FMS deel I is in da upload , kun je allemaal mooie kisten zien ;)

Was er gisteren wel eigenlijk te vliegen met een disc op de FMS?
No problemo. Zelfs Alonso heeft gevlogen met zijn disc (en dat ging best goed :yes:). Als de zon onder begint te gaan, luwt de wind en is het prima te doen. :thumbsup:

Pffff, wat een hitte en dan nog ziek zijn ook! :(
Ik weet inmiddels dat het rond 04:30 weer licht begint te worden. moest vandaag eigenlijk tennissen maar dat heb ik maar aan mijn maatjes over gelaten. Ben nog steeds ziek. Koorts enzo.
Goed, twee gevalletjes EHEC in de club dus. 8O :?

Morgen hoop ik godver wel ff te vliegen op het veld , heb al 5 weken nie gevlogen nie , nu is vliegen geen moetje meer , maar soms wil ik toch wel ff lekker kunnen vliegen !!
Los van de wind is er ook een goede kans op vochtigheid in de loop van de middag. En in de avond zelfs echt klut weer. :onweer:

Handelaar? Ik zou een slechte handelaar zijn wat dat betreft. Ik verkoop doorgaans met verlies, maar dat komt eerder omdat ik moet leren niet als een ekster alles mooi te willen vinden en te willen pakken hehehe..
Zoals eerder gezegd. Doneer zo'n verkoper een bedrag en laat hem alsnog zijn vlieger verkopen. Scheelt een hoop gedoe en je komt veel meer als Robin Hood over dan zo'n graaier. ;) :lol:

Zo, bende staat weer in de tuut. Zo nijssie ophalen en dan de FMS onveilig maken. :thumbsup:

Overigens is dit wel een übervette kist. Volledig glasvezel, vette 200cc erop. Ongehoord hoeveel powerrrrrrr en vloog erg mooi. 8) Zal wel een paar eypootjes kosten. :?

foto_16_gr.jpg

Ik kon het niet laten :-)

J
2011-06-04182927.jpg

2 dikke verstevigde Funjets met carbon servo's plus een dikke Mega motor 16-20-2f met alu motormount en een 80 amp Castle creations met usb setje :-)

Ubergeil :-)

Ik kon het ook niet laten :-)

2011-06-04184557.jpg

1 dikke verstevigde Funjet met carbon, servo's plus een dikke Mega motor

Ubergeil :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back