Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Phil: Nette disk man![]()
Gaafman ! Hoeveel cellen vlieg je met dat ding dan?
Ik kon het ook niet laten
![]()
1 dikke verstevigde Funjet met carbon, servo's plus een dikke Mega motor
Ubergeil![]()
Vorigjaar had jij bier mee naar spaarnewoude, dit jaar neem ik een kratje mee voor ons. Moet je wel even doorgeven wanneer je exact gaat.
@Siggery: Nette vliegers. Vooral die canopy van die gele is geil!
@Phils: Heel houden dat ding..Ga de mijne strippen vanavond en in de klikko tiefen. Ben d'r helemaal klaar mee!
![]()
Dat wel,maar door de knutsel omstandigheden in en om het huis zit ik al vanaf vanmiddag 13:30 aan de pils dus het zij je vergeven als je niet gaat.maar wel slap gaat nog even de Baja nalopen en dan de vuurkorf aansteken denk ik,of toch nog even naar de fmsAfspraak is afspraak natuurlijk.
Wordt je echt niet knapper door hoorMaar als ik ga ga ik wel vlak voor donker.
Ga niet twee weken wachten om is een keer te komen,doe ik vanavond wel of morgen of over morgen.Nah, ik ga niet SnoekPatries is ook lekker bezig met opruimen en schoonmaken
Biertje kom je maar een keer halen bij ons. over 2 weken is patries ook jarig...... dan kan je ook komen.
@ Siggy Heb je nog wat aan deze diff cups zgan moet ze er alleen even uit sleutelen
![]()
Vliegen is leuker hoorOei , dan heeft ie geen excuus meer om niet te komen met de eetjs pie aai baha![]()
![]()