Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
siggy ; gave jet's :yes:

reserveer er maar 1 voor mij, als je er klaar mee bent , mijn flutjet is gaar , need a goodone :yes:

hier filmpie deel I voor diegene die niet naar fms gingen/konden .
mooie kisten, mooi gevlieg , smoke on :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
@Siggery: Nette vliegers. Vooral die canopy van die gele is geil!

@Phils: Heel houden dat ding.. ;) Ga de mijne strippen vanavond en in de klikko tiefen. Ben d'r helemaal klaar mee! ;)

Ik kon het ook niet laten :-)

2011-06-04184557.jpg

1 dikke verstevigde Funjet met carbon, servo's plus een dikke Mega motor

Ubergeil :-)

Van die dikke motor klopt,over de rest valt een discussie te voeren ;-)

@Siggery: Nette vliegers. Vooral die canopy van die gele is geil!

@Phils: Heel houden dat ding.. ;) Ga de mijne strippen vanavond en in de klikko tiefen. Ben d'r helemaal klaar mee! ;)

Thnx Rob. Zijn idd mooie vliegers, de vorige eigenaar was Ton uit Westzaan, denk dat je vader hem wel kent, Look kon hem ook ;-)

Afspraak is afspraak natuurlijk.
Dat wel,maar door de knutsel omstandigheden in en om het huis zit ik al vanaf vanmiddag 13:30 aan de pils dus het zij je vergeven als je niet gaat.maar wel slap gaat nog even de Baja nalopen en dan de vuurkorf aansteken denk ik,of toch nog even naar de fms :rolleyes:

Naja, Patries wil wel even heenrijden. Maar als ik ga ga ik wel vlak voor donker. Zelf ook de hele dag lopen buffelen in een kruipruimte. Lekker stalen riool doorhalen en een Tstuk ertussen zetten voor een nieuwe standleiding vanaf de eerste verdieping. Kunnen diemensen ook boven schijten :)

Nah, ik ga niet Snoek:) Patries is ook lekker bezig met opruimen en schoonmaken;) Biertje kom je maar een keer halen bij ons. over 2 weken is patries ook jarig...... dan kan je ook komen.

Nah, ik ga niet Snoek:) Patries is ook lekker bezig met opruimen en schoonmaken;) Biertje kom je maar een keer halen bij ons. over 2 weken is patries ook jarig...... dan kan je ook komen.
Ga niet twee weken wachten om is een keer te komen,doe ik vanavond wel of morgen of over morgen.
@ Siggy Heb je nog wat aan deze diff cups zgan moet ze er alleen even uit sleutelen

IMG_2377.jpg

zo , al het vliegspul wat klaar stond om te vliegen maar weer opgeborgen :(

prachtig weer ,maar teveel wind .
en wat gaat de tijd ook snel zeg ! morgen alweer zondag ,en dan ook al teveel wind en wellicht regen ! , bah !

wha , morgen maar weer klussen :)

Oei , dan heeft ie geen excuus meer om niet te komen met de eetjs pie aai baha ;) :D
Vliegen is leuker hoor :yes:.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................
met de Baja dan he .

Of compleet diff voor een kissie Amstel Pils Siggy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back