Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb op de rolroeren de 5065 Hitec.
als regelaar: linkie
Die heeft geen apparte bec nodig, die doet 5A geschakeld..
edit zo wie zo 6 cellen , anders heb je te weinig toeren...., prop: 16 X 10
Zulk soort kuren dus. Oververhitting van de BEC en dan stopt de regelaar even kortstondig of springt in beveiliging.Eerst de roggelaar maar eens flink op de pijnbank gooien...:|
Zou jij je eraan wagen om de BEC in een HK regelaar, die flink op zijn donder krijgt bij extreme figuren vliegen, te gebruiken? Ik heb het dus 1x gehad met mijn Plush 80A dat-ie er in een "alle servo's tegelijk" (5x DES 678) gewoon mee stopte en vervolgens vanaf 10 meter hoogte nose-in ging. :? Dus een losse 7,5A BEC erin gezet en sindsdien geen hick-ups meer gehad.![]()
Hmm, hij heeft bij de vorige eigenaal zo altijd gevlogen, de roggelaar is trouwens een k-force...(onder private label naar turnegy)
Heb nu in de sukhooi een orginele Hacker, das dus ook nie alles.... :???:
Wat is daar mis mee? Prima wind om te werken toch? Als het te hard waait krijg je zand en blaadjes in je schilderwerk.de hele werkweek windkracht 2, vrijdag zelfs 1 !
zat/zondag zal het wel weer stormen![]()
@Savage35: Ook weer thuis? We zagen de heli net landen. 8)
![]()
Ja, viel mij ook mee. Ondanks dat het wat mistig was en helemaal ingezoomd. Wij stonden bij DFDS Seaways naast het restaurant. 8OMooie foto!
Pffffff, ik weet het niet meer wat ik ga nemen als grote vliegert... :evil:Een GeeBee R2 van 2,4m? Een Monsun BO-209 van 2,8m? Een Weimo Raven 270 van 2,7m? Een Jodel Robin DR400 van 2,55m? Een Spacewalker II van 2,6m? Een Beechcraft Bonanza V-Tail van 2,4m? Ahhhhhhhhhh, ik weet het niet meer. Ik wil niet weer een garage vol met ongebouwde dingen. :?
Ik zou zeggen... op z'n minst een Spacewalker II.. Leuk schaal vliegen naast de Pipercub (2.6m) of de Moth (2.30m)
Of dit...
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Vliegt leuk naast de Yak van Vinni of van Ragger![]()
Die MX-2 zou ik niet kopen. Nog los van de kleurstelling, die groen/blauwe is wel mooi, deze is gewoon saai en lelijk. Er zitten ook dingen niet netjes en dat gaat ten koste van het vertrouwen in zo'n kist. Daarnaast koop ik liever een nieuwe zodat ik weet dat het aan de techniek of aan mij zelf heeft gelegen en niet aan gepruts van een ander.Ik zou zeggen... op z'n minst een Spacewalker II.. Leuk schaal vliegen naast de Pipercub (2.6m) of de Moth (2.30m)
Of dit...
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Vliegt leuk naast de Yak van Vinni of van Ragger![]()
Ook goedemorgen..Die MX-2 zou ik niet kopen. Nog los van de kleurstelling, die groen/blauwe is wel mooi, deze is gewoon saai en lelijk. Er zitten ook dingen niet netjes en dat gaat ten koste van het vertrouwen in zo'n kist. Daarnaast koop ik liever een nieuwe zodat ik weet dat het aan de techniek of aan mij zelf heeft gelegen en niet aan gepruts van een ander.
yep is idd een leuk kistje
maar kan je niet vergelijken met een wemo raven
wat een gave kist is dat en super afgewerkt
oke daar is de prijs dan ook naar maar wel heel mooi
o robert er staan fotos op t forum dat de yak vliegt gemaakt door
jan hartog mischien leuk voor je vader om tezien dat zn werk goed vliegt
oja eeen goeie morgen weer een verse week
Die MX-2 zou ik niet kopen. Nog los van de kleurstelling, die groen/blauwe is wel mooi, deze is gewoon saai en lelijk. Er zitten ook dingen niet netjes en dat gaat ten koste van het vertrouwen in zo'n kist. Daarnaast koop ik liever een nieuwe zodat ik weet dat het aan de techniek of aan mij zelf heeft gelegen en niet aan gepruts van een ander.