Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, de Sukhoi weer voorzien van een landingsgestel :yes:

Kan Junior hem weer slopen 8O

Eerst de roggelaar maar eens flink op de pijnbank gooien...:|

ik heb op de rolroeren de 5065 Hitec.
als regelaar: linkie

Die heeft geen apparte bec nodig, die doet 5A geschakeld..
edit zo wie zo 6 cellen , anders heb je te weinig toeren...., prop: 16 X 10

Tanks, gaat weer even verder kijken alle opties en suggesties zijn welkom.

servo's gaan wel weer de Hitek's worden denk ik.

Zou jij je eraan wagen om de BEC in een HK regelaar, die flink op zijn donder krijgt bij extreme figuren vliegen, te gebruiken? Ik heb het dus 1x gehad met mijn Plush 80A dat-ie er in een "alle servo's tegelijk" (5x DES 678) gewoon mee stopte en vervolgens vanaf 10 meter hoogte nose-in ging. :? Dus een losse 7,5A BEC erin gezet en sindsdien geen hick-ups meer gehad. :D

Hmm, hij heeft bij de vorige eigenaal zo altijd gevlogen, de roggelaar is trouwens een k-force...(onder private label naar turnegy)

Heb nu in de sukhooi een orginele Hacker, das dus ook nie alles.... :???:

Hmm, hij heeft bij de vorige eigenaal zo altijd gevlogen, de roggelaar is trouwens een k-force...(onder private label naar turnegy)

Heb nu in de sukhooi een orginele Hacker, das dus ook nie alles.... :???:

vorige eigenaar heeft de setub nog nooit zo gestrest als Niels neem ik aan.:D:D:D

bec of geen bec, wel even zorgen dat je regelaar in soft cut off staat :lol:

-edit- even weg gepoetst, om verwarringen te voorkomen :)

Laatst bewerkt:
Mooie foto!

Komende vier dagen op de toren. Niet vliegen helaas...

@Savage35: Ook weer thuis? We zagen de heli net landen. 8)

r9qs1f.jpg

Ja, viel mij ook mee. Ondanks dat het wat mistig was en helemaal ingezoomd. Wij stonden bij DFDS Seaways naast het restaurant. 8O

Pffffff, ik weet het niet meer wat ik ga nemen als grote vliegert... :evil: :hammer: Een GeeBee R2 van 2,4m? Een Monsun BO-209 van 2,8m? Een Weimo Raven 270 van 2,7m? Een Jodel Robin DR400 van 2,55m? Een Spacewalker II van 2,6m? Een Beechcraft Bonanza V-Tail van 2,4m? Ahhhhhhhhhh, ik weet het niet meer. Ik wil niet weer een garage vol met ongebouwde dingen. :?

Pffffff, ik weet het niet meer wat ik ga nemen als grote vliegert... :evil: :hammer: Een GeeBee R2 van 2,4m? Een Monsun BO-209 van 2,8m? Een Weimo Raven 270 van 2,7m? Een Jodel Robin DR400 van 2,55m? Een Spacewalker II van 2,6m? Een Beechcraft Bonanza V-Tail van 2,4m? Ahhhhhhhhhh, ik weet het niet meer. Ik wil niet weer een garage vol met ongebouwde dingen. :?

Ik zou zeggen... op z'n minst een Spacewalker II.. Leuk schaal vliegen naast de Pipercub (2.6m) of de Moth (2.30m) :)

Of dit...
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Vliegt leuk naast de Yak van Vinni of van Ragger :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo.. Depfart weer gerepareerd. Nu m'n nestje in en morgen maar eens de Holidep voorzien van electronica.

Dan nog een disc en de avondvliegers zijn weer gereed.

Vandaag weer heerlijk niks gedaan. Alleen even een vergaardag. Nog steeds niet fit maar wel beter dan gisteren. Komt wel goed, geen ehec denk ik ;)

Beetje adminitratie gedaan, ook leuk :shock:

Ik heb vandaag ook niet veel gedaan :nooo: Vanmorgen vroeg met Sleur en kids op de boot naar Forteiland, rondleiding gedaan plus een geocache. Daarna weer terug naar het vaste land, nog een cache gedaan en wat gegeten. Thuis aangekomen even naar oma om Femke op te halen, daarna eten koken, kids op bed getrapt en daarna wat bankhangen. Wachten tot Diana thuis was en net nog even Ge-Gay-O-Ketst :yes: Altijd leuk zo midden in de nacht :yes:

Hier dus de cache in de buurt by night
a9208884-85fa-4121-8ea3-b0c0041b6ecc.jpg

Zo lekker naar mijn nest, truste.

Ik zou zeggen... op z'n minst een Spacewalker II.. Leuk schaal vliegen naast de Pipercub (2.6m) of de Moth (2.30m) :)

Of dit...

yep is idd een leuk kistje
maar kan je niet vergelijken met een wemo raven
wat een gave kist is dat en super afgewerkt
oke daar is de prijs dan ook naar maar wel heel mooi
o robert er staan fotos op t forum dat de yak vliegt gemaakt door
jan hartog mischien leuk voor je vader om tezien dat zn werk goed vliegt
oja eeen goeie morgen weer een verse week

Of dit...

Die MX-2 zou ik niet kopen. Nog los van de kleurstelling, die groen/blauwe is wel mooi, deze is gewoon saai en lelijk. Er zitten ook dingen niet netjes en dat gaat ten koste van het vertrouwen in zo'n kist. Daarnaast koop ik liever een nieuwe zodat ik weet dat het aan de techniek of aan mij zelf heeft gelegen en niet aan gepruts van een ander.

Die MX-2 zou ik niet kopen. Nog los van de kleurstelling, die groen/blauwe is wel mooi, deze is gewoon saai en lelijk. Er zitten ook dingen niet netjes en dat gaat ten koste van het vertrouwen in zo'n kist. Daarnaast koop ik liever een nieuwe zodat ik weet dat het aan de techniek of aan mij zelf heeft gelegen en niet aan gepruts van een ander.
Ook goedemorgen..
Weer tijd om te werken na al die lekkere dagen vrij. :yes:

Bij het zien van die mx2 motorkap, dacht ik dat hij een decoupeerzaag had gebruikt..... 8O , nee groot gelijk, dan maar nieuw.

:offtopic:

Voor de naruurkundige Hoogoven 6 bij TATA Steel:
Water afvoer van een lekke koelplaat in het heetste gedeelte van de oven, het stampen komt door gas wat uit de oven in de lekke koelplaat gedrukt wordt (Cool!). Hier een brander bij gelegd om het gas aan te steken.
Piepen wat je hoort de CO-meter (80 ppm CO). Oven stilgezet en koelplaat vol geperst met beton.

YouTube - ‪MOV00202‬&rlm;

Goedemorgen all..

Vandaag maar een dagje binnenzitten nog. Nog steeds niet lekker in mn vel.. rot griep! :(

yep is idd een leuk kistje
maar kan je niet vergelijken met een wemo raven
wat een gave kist is dat en super afgewerkt
oke daar is de prijs dan ook naar maar wel heel mooi
o robert er staan fotos op t forum dat de yak vliegt gemaakt door
jan hartog mischien leuk voor je vader om tezien dat zn werk goed vliegt
oja eeen goeie morgen weer een verse week

Gaaaaaaaaaaaaf!!! Ik ga de foto's direct doorsturen. Goed om te horen dat ie goed vliegt!! Leuk!!

Over Yakkie de Kakkie gesproken.. Binnenkort een 3e op het veld allicht? :yes: :lol: :hammer:

Was ook meer als grap bedoeld.. ;) Nieuw zijn ze sowieso beter ja.. En inderdaad.. de groene kleurstelling is veel gaver :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back