junkie rc
Forum veteraan
Moggel,
en dan schijnt het zonnetje gewoon !!!
mogge !
prima vliegweer vandaag

maarja , wat hebben we eraan ? iets met werken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moggel,
en dan schijnt het zonnetje gewoon !!!
En met de zon ook weer wat wind. Dus eigenlijk is het zo, hoe meer zon, des te meer wind.en dan schijnt het zonnetje gewoon !!!
Ja, en? :?
En met de zon ook weer wat wind. Dus eigenlijk is het zo, hoe meer zon, des te meer wind.![]()
Vannacht echt klut geslapen door die kl0te email dat de grote Monsun niet meer geleverd kan worden. :morning: Misschien dan zelf maar helemaal van scratch af aan bouwen. Ik heb nog een hele mooie bouwtekening (2x A0) voor een 2.6m Monsun liggen. Dat wordt dus eerst garage helemaal herinrichten (lees opruimen), de Somethin' Electra bouwen om wat ervaring op te doen met bouwen en dan maar een eeuwig bouwproject starten. 8) De Monsun blijft toch wel de favoriet.
-edit-
Oh joy... Hopelijk wordt deze niet verkocht. Een mailen die die gast en kijken waar zijn huis woont.En anders deze maar. 8)
Ja, en? :?
ik denk dat ik vanavond op de club maar wat ga stofzuigen en schoonmaken. Wat een vieze smerige bende is het daar zeg.
Voor de Flutaba freaks:
Futaba 18MZ 18-Channel 2.4GHz Computer System
Vanmorgen gevlogen, schitterend vlieg weer. Bijna geen wind, lekkere temp, klein zonnetje.
Het gras is wel lang zeg. !! Word er nog gemaaid binnen kort?
Het gras moet niet veel langer worden anders komt mijn kist niet meer van de grond.
Gisteren ook nog met de disk gevlogen (nog voor de regen, he), schitterend.![]()
zeer gaaf , maar dat wisten we al van futaba
ik denk dat de zender voor mij iets te ingewikkeld is , maar dat komt door een gebrek aan /of niet gebruiken van mijn hersens
dus hou het nog ff bij mijn huidige zenders![]()
Vanmorgen gevlogen, schitterend vlieg weer. Bijna geen wind, lekkere temp, klein zonnetje.
Het gras is wel lang zeg. !! Word er nog gemaaid binnen kort?
Het gras moet niet veel langer worden anders komt mijn kist niet meer van de grond.
Gisteren ook nog met de disk gevlogen (nog voor de regen, he), schitterend.![]()
Mja, ik denk dat ik toch maar eens ga sparen voor een echte zender.. Nu het brandstof spul weer een beetje in trek komt bij me, huiver ik een beetje om met Assan te gaan vliegen...
Nu heb ik geen centjes voor de T18MZ daarintegen![]()
als het nieuwe veld af is wat kleinere kisten verkopen , en v liegen met de xtra en nog een dikke kist met 50cc benzine
Zo juist besteld de wind S 50E in plaats van de Miss wind 50E
Natterer Modellbau - Wind S 50E weiss/blau 192226
Natterer Modellbau - Torcster Brushless Red N5065/6-390 430g 192170
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Brushless ESC 85A w/ 5A SBEC
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 5A (8-40v) SBEC for Lipo
nu maar hopen dat TNT zijn best gaat doen.
FUM !!Dat heb je nu al 20 keer gezegd.