Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope, ik ga niet met bril vliegen want daar word ik kotsmisselijk van. Heeft te maken met het feit dat het beeld anders beweegt dan je werkelijk voelt. Ik kan de hele dag in achtbanen en draaimolens zitten, bootje varen bij lekkere golfslag en heb nergens last van maar 10 minuten gamen met shooters of slecht bewegende racespellen en ik ben er anderhalf uur klaar mee. 8O :? :hammer: Ik heb de FoxTech/BEVRC versie besteld. Voor die €45,00 wil ik dat avontuur nog wel aan gaan. Heb nog een knappe 520-lijns CCD met glazen groothoeklens liggen (eerder getest, eerste lens is perfect).

Ik heb nog een Archos 5 Internet Tablet met 500GB harddisk en DVR Station liggen. Hierop een UBEC voor de voeding van 5V en een dikke 3S3P 12000mAh LiPo om de dag door te komen. Kan ik mooi direct opnemen, geen geklooi met losse cameraatjes en de verkeerde knopjes drukken. ;) Dat OSD en zo hoeft van mij niet. :nooo:

Mooi, kunnen we binnenkort een ACH/FPV dag houden ? Er kan nog meer bij , er kan nog meer bij :-)
Hmmmm, met maar een beperkt aantal frequenties en inteferentie van 2.4GHz vliegers zal het beperkt mogelijk zijn. :yes: Toch maar mijn 900MHz setje opknappen? :?

Gelukkig zijn de specs wel uitstekend. :hammer: Ontvanger is 3dBi tot 5dBi gevoeliger dan de Airwave ontvanger. Da's mooi meegenomen (niet als je tot 200 meter ver weg vliegt :lol:).

En voor indoor kan dit wel leuk zijn. ;)

en als er een heli hype komt, haakt 90% af omdat ze het te moelijk vinden en er geen geduld voor hebben ;)
Nope, dit is gewoon om vanuit de lucht te filmen, direct naar een 500GB harddisk. Geen geklooi met SD-kaartjes, notebooks etc. Sleur gaat niet met een brilletje vliegen, dat heb ik net al uitgelegd. :teacher:

jij ook al :confused: ik heb je niet gezien ?

zo , fam phils over de vloer gehad ,en weer weggewerkt ;) was gezelli, daarna ff naar kwikffit gereden omdat mijn volvo een getuned geluid maakt , maar het uitlaat systeem is gelukkig nog prima ,alleen in de achterdemper zal een schot losgekomen zijn , hoef er niks aan te doen ,en hij heeft meteen een sportief geluid (alleen te horen bij stationair )

verder lekker het huis schoongemaakt ,nu maar hopen dat mijn vliegvloot morgen wel los mag van dde wind/regen goden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back