Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee dat niet, maar mijn koffie machine heeft de pijp in de ring gegooid en de handdoek aan maarten gegeven.
Yep, die ja, heb nu alweer spijt van deze impulsieve aankoopToch niet die nieuwe hoop ik ?
Feli met je DX8 Spikkel, nu ontvangers sparen ;-)
Yep, die ja, heb nu alweer spijt van deze impulsieve aankoop![]()
Ja dat dan weer wel(twee jaar bij bosch),maar daar heeft ik nu niets aan he en ik moet goedverdegoedver koffie hebben anders ben ik heels niet te genieten.Wel garantie toch ?
Ja dat dan weer wel(twee jaar bij bosch),maar daar heeft ik nu niets aan he en ik moet goedverdegoedver koffie hebben anders ben ik heels niet te genieten.
Hmz, zou zo om 8 uur in Lunteren een vlieger op gaan halen.. Weet heels niet waar in Lunteren ik wezen moet![]()
En toen had ik het adres...
Maak straks wel weer een foto van de nieuwe aanwinst![]()
Ja dat dan weer wel(twee jaar bij bosch),maar daar heeft ik nu niets aan he en ik moet goedverdegoedver koffie hebben anders ben ik heels niet te genieten.
Leuk man dat je weer eens iets nieuws hebt om mee te kunnen vliegen![]()
Ik heeft ook nog een (normale) koffie zettert moet ik die maar gaan gebruiken.corby ;
ik heb hier een prachtige senseo staan , rvs uitgevoerd , deze gebruik ik voor mijn werk ,als klanten er niet zijn , als je wil mag je hem lenen tot jouw bosch weer klaar is .
levering , per direct
roept u maar
ps ; bij elk tankstation zijn die pads te krijgen
Ik heeft ook nog een (normale) koffie zettert moet ik die maar gaan gebruiken.