Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@PH-ILS : Ok ;)
Dat klinkt op zich goed als je nog niet weet of het wel of niet mag van Sleur en of je er wel of niet bent vanavond... :lol: :lol:

@Vinni :
We fixen het het wel op het veld.:thumbsup: (ff het weer in de gaten houden :? )
Ik moet ook nog ff een paar connectors aanpassen op de regelaars en op de lipo's.

bym : dit is wel wat voor jouw , je wou toch gaan zweven ?

lief klein modelletje !

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
bym : dit is wel wat voor jouw , je wou toch gaan zweven ?

lief klein modelletje !

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Hahahaha!

:mrgreen:

Denk alleen ff boven me budget, en ikkeh willen zweven :confused::rolleyes:

Neejoh, moet mijn funjet m aar eens af gaan stoffen, voor ik een rage achter loop :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hahahaha!

:mrgreen:

Denk alleen ff boven me budget, en ikkeh willen zweven :confused::rolleyes:

Neejoh, moet mijn funjet m aar eens af gaan stoffen, voor ik een rage achter loop :mrgreen:

jep , je zei laatst tegen me , ik wil niet meer van de zenuwachtige vliegers , ik denk dat ik maar een zwever koop, lekker rustig :yes:

wel opschieten met je funjet , de rage is zo weer voorbij ;)

ik heb het al opgegeven , weer een hoop poen verder en nog steeds ruk die setup's , laat maar .

lekker brandstof vliegen , dat deugt tenminste , niks doorfikken van onderdelen , maar gewoon lekker vliegen :yes:

in die tijd dat het opgenomen werd was bart ook hard aan , "help mijn man heeft een hobby" toe :yes:

hij hielp dus een medemens ;)

@Gorbatjov :
Dank je! :worship:

(ik heb 2 nieuwe plastic spurgears gevonden voor je Marder)
(kosten: 65000,00 HT $)

@ Junkie:

Waarheid! Ik ben blij dat ik nu in een heel andere situatie zit en mijn prioriteiten op de juiste plaats heb aangebracht.
Balans hersteld... ;)

@Gorbatjov :
Dank je! :worship:

(ik heb 2 nieuwe plastic spurgears gevonden voor je Marder)
(kosten: 65000,00 HT $)

@ Junkie:

Waarheid! Ik ben blij dat ik nu in een heel andere situatie zit en mijn prioriteiten op de juiste plaats heb aangebracht.
Balans hersteld... ;)

ja , maar je duikt ineens weer op , dus ga je weer de verkeerde kant op ;)
zonder is ook niet leuk :)

ach , de meesten van de ht groep zijn ook wat rustiger en hoeven niet meer adhd te vliegen , we worden oud :yes:

maar helemaal stoppen met vliegen gaat niet meer ,het is gewoon te leuk :yes:

met een beetje mazzel heb ik morgen avond de SE eindelijk af , en overmorgen de madness , zondag word het goed weer , dus dan weer ff vliegen :p

*nest in duikt , morgen ff werken , en dan alweer weekend !*

Zo dat was een mooie demonstratie in het zembad de krommeneije d3fresh werdt goed ontvangen met koffie en gebak. :D Ook wij chocojoop en marsje kregen koffie met gebak,:yes: was leuk en goed georganiseerd jasper gaf een mooie demonstratie weg en heeft alles gefilmd met zijn qwartocopter ( of hoe zo`n ding met 4 motoren heet ik vergeet dat steeds jammer hoor :rolleyes:), jammer dat er niet meer vliegboys waren zoals pieter-bas die heeft heeeeeeel wat gemist.als het goed is zet hij de film op youtubbe we krijgen wel een linkje denk ik.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back