Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moggel,
Lekker..regen op je vrije dag...maar volgens mij is er goed weer beloofd na het weekend![]()
yep , vrijdag en zaterdag nog vies weer , vanaf zondag word het beter , maandag hebben ze het over tropisch![]()
dus misschien zondag even vliegen mits ik iets af heb![]()
Tja, schilderen in de regen is ook niets..of je moet een binnenklus hebben..dan no problemo voor Junkie
hehe , vandaag een werkdag in de vliegtuigen stoppen , anders komen ze nooit af :nooo: , ik zie het ook maar gewoon als werk ,anders blijft het liggen
ik heb iets meer zin om te knutselen dan te schilderen , ik kan wel binnen terecht , maar heb echt geen zin nu , staat ook zeer veel file en het waait en regent , dus een goede reden om thuis te knutselen
*bakkie pleur inschenkt *
@ Nijssie: HobbyKing Online R/C Hobby Store : TURNIGY Plush 80A w/ UBEC Speed Controller
Ze hebben ze wel![]()
Wat een luxe !!!
Have fun dude
Ga jij er een bestellen of niet?
Ja, ik heb er één besteld gisteren. Helaas reageerde jij niet meer anders hadden we er 2 in een pakketje kunnen gooien. Omdat ik bang was dat ze meteen weer in backorder zouden staan had ik maar meteen besteld.
Maar of ik hem ga gebruiken weet ik niet :nooo:
O ja, kleinere propjes zijn ook onderweg... die heb ik morgen![]()
*zwemspullen pakt en zwemmen gaat *
Had je ff moeten bellen.![]()
Brandstofvliegen is vanavond pas... of morgenmiddag :rolling:
Midden in de nacht?![]()