Gorbatjov
Forum veteraan
Nee iets groter dacht ik.
hele mooie kist
welke span ? rond de 1.60 M ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee iets groter dacht ik.
hele mooie kist
welke span ? rond de 1.60 M ?
Oja KLUT die was eerst,roggel ik wel een plaatje bij kris.Als kris dat niet erg vindt mag je het straks wel ff komen ophalen hoor![]()
@ Nijsie: prop getest op 4S, ca. 750 watt met 55 ampereen dat met een 20C accu. Gaat dus helemaal goed met de huidige setup
![]()
jullie gaan straks last krijgen van opbollende lipo's![]()
Vanmiddag even het kisje opgehaald bij phil en natuurlijk meteen aan de knutsel gegaan
Moet alleen even een prop op de koptikken en een regelaar dacht ik en dan is ie klaar.
Kom morgen ook wel even kijken op het veld.
Zie jullie dan
He Ragger, neem je wat mooi weer mee is je weer naar huis komt... hier is het momenteel drama
Wedden van niet, straks 2200 mah 4S 40C
40 x 2,2 = 88 (ampere) Gaat helemaal goed![]()
ola los aivonas.
tis hier spatziuver vliegweer elke dag
hoop filmpjes gemaakt ook lekker aan het nachtvliegen .
ze dachten dat een ufo was
nog een weekje dan is ragger ook weer thuis.
los ballos toddos.
zal jullie uit de droom helpen het is een 10 x 6 of 11 x 5,5 maar ook een regelaar 60amp of hoger (staat in de beschrijving)
ik had ook die lipo , mooi helemaal bol , en toen had ik nog een te kleine prop , eerst zien dan geloven
ik vind funjetten leuk , maar ik hou de setups nooit lang heel , dan gaat het wel vervelen![]()
je geeft maar een seintje als je hem kwijd wilIk heb een 80 ampere onderweg vanuit HongKong... dan heb ik een 60 ampere over![]()
@ Junkie: Ik heb altijd mijn babysetupje nog :wink:![]()
Ziezo... brandstof kistje is klaar voor morgen. Nu nog even zien
of alle brandstof benodigdheden ook op orde zijn..
Accu's, zowel 3S als 4S hangen aan de prik.
Heb d'r zin in morgen
Hoe een lood accu laden?
Ik heb een soortgelijke als dit staan:Quartel Modelbouw - 12V 1.2Ah loodaccu
Hoe laad je zoiets? Is het gewoon nicad, of eh, moet ik er een hele andere lader voor gebruiken?
*weet zich even geen raad en wil morgen vliegen*
Gewoon op Pb programma voor loodaccu's. Je kunt die glasvezelaccu's laden met 1C tot 2C als je een goede lader hebt. Laadprogramma is CC/CV (constante stroom/constante spanning) gelijk aan LiPo en LiFePo. Spanning is max. 2,4V/cel, op zeker is 2,3V/cel (=13,8V). Dus eventueel op 4 LiFePo cellen in te stellen (=14,4V)Hoe een lood accu laden?
Ik heb een soortgelijke als dit staan:Quartel Modelbouw - 12V 1.2Ah loodaccu
Hoe laad je zoiets? Is het gewoon nicad, of eh, moet ik er een hele andere lader voor gebruiken?
*weet zich even geen raad en wil morgen vliegen*