Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag even het kisje opgehaald bij phil en natuurlijk meteen aan de knutsel gegaan:D
Moet alleen even een prop op de kop:hammer:tikken en een regelaar dacht ik en dan is ie klaar.:banana:
Kom morgen ook wel even kijken op het veld.
Zie jullie dan

ola los aivonas.

tis hier spatziuver vliegweer elke dag
hoop filmpjes gemaakt ook lekker aan het nachtvliegen .
ze dachten dat een ufo was :yes:
nog een weekje dan is ragger ook weer thuis.

los ballos toddos.

He Ragger, neem je wat mooi weer mee is je weer naar huis komt... hier is het momenteel drama :yes:

jullie gaan straks last krijgen van opbollende lipo's :yes:

Wedden van niet, straks 2200 mah 4S 40C

40 x 2,2 = 88 (ampere) Gaat helemaal goed :yes:

Laatst bewerkt:
Vanmiddag even het kisje opgehaald bij phil en natuurlijk meteen aan de knutsel gegaan:D
Moet alleen even een prop op de kop:hammer:tikken en een regelaar dacht ik en dan is ie klaar.:banana:
Kom morgen ook wel even kijken op het veld.
Zie jullie dan

Ha! Wat voor prop heb je nodig? Wellicht heeft iemand hier nog wel wat liggen.. En die regelaar... Gewoon die kist mee nemen morgen.. Er is vast wel iemand die morgen zijn Funjet verknald :lol:

Oh, enne ben ook wel benieuwd geworden wie jij nu eigenlijk bent :-)

He Ragger, neem je wat mooi weer mee is je weer naar huis komt... hier is het momenteel drama :yes:

Wedden van niet, straks 2200 mah 4S 40C

40 x 2,2 = 88 (ampere) Gaat helemaal goed :yes:

ik had ook die lipo , mooi helemaal bol , en toen had ik nog een te kleine prop , eerst zien dan geloven ;)
ik vind funjetten leuk , maar ik hou de setups nooit lang heel , dan gaat het wel vervelen :yes:

ola los aivonas.

tis hier spatziuver vliegweer elke dag
hoop filmpjes gemaakt ook lekker aan het nachtvliegen .
ze dachten dat een ufo was :yes:
nog een weekje dan is ragger ook weer thuis.

los ballos toddos.

hey amigo , ik ga morgen weer lekker raggen , dan ook zon in holland :yes:
dus snel hierheen komen en raggen !!:p

zo , de madness ook bijna klaar , nog een paar uurtjes , pffffffffffffffffffffffff ,was ook weer een werk zeg !!
laatste loodjes.

zo en nu ff lekker een brand biertje :celebrate:

ik had ook die lipo , mooi helemaal bol , en toen had ik nog een te kleine prop , eerst zien dan geloven ;)
ik vind funjetten leuk , maar ik hou de setups nooit lang heel , dan gaat het wel vervelen :yes:

Heb je jou setup ook wel eens gemeten aan een whatsupp ofzo? Je kunt wel overal zomaar iets inzetten maar het moet wel op elkaar afgestemd zijn. (prop, motor, lipo en esc)

Ziezo... brandstof kistje is klaar voor morgen. Nu nog even zien
of alle brandstof benodigdheden ook op orde zijn..

Accu's, zowel 3S als 4S hangen aan de prik.

Heb d'r zin in morgen

@ Junkie: Ik heb altijd mijn babysetupje nog :wink: :mrgreen:

1 ding is zeker, de babysetup blijft wel heel ;)

Ziezo... brandstof kistje is klaar voor morgen. Nu nog even zien
of alle brandstof benodigdheden ook op orde zijn..

Accu's, zowel 3S als 4S hangen aan de prik.

Heb d'r zin in morgen

phoe , ik ben bijna klaar , maar het afronden lijkt maar niet te lukken , ik stop er ff mee , helemaal bouwgaar , morgen snel nog 2 uurtjes klooien in de ochtend ,dan moet het lukken !

siggy ; ik besef mij dat ik ook floor heb , dus weet niet of ik een beetje op tijd bij je ben , met floor gaat alles in slow motion, en zij heeft uiteraard geen zin in waar ik wel zin in heb , VLIEGENNN !!

hoe laat ga jij naar het veld ? , zonnetje schijnt pas in de middag te gaan schijnen .

Hoe een lood accu laden?

Ik heb een soortgelijke als dit staan:Quartel Modelbouw - 12V 1.2Ah loodaccu

Hoe laad je zoiets? Is het gewoon nicad, of eh, moet ik er een hele andere lader voor gebruiken?

*weet zich even geen raad en wil morgen vliegen*

ik heb zo'n auto/motor lader , dus voor kleinere accu zet ik hem op motor .

maar er zijn morgen genoeg accu's op da field , zet je je vlieger ff bij mijn startstation als je wilt starten , genoeg power aan boord :yes:

Hoe een lood accu laden?

Ik heb een soortgelijke als dit staan:Quartel Modelbouw - 12V 1.2Ah loodaccu

Hoe laad je zoiets? Is het gewoon nicad, of eh, moet ik er een hele andere lader voor gebruiken?

*weet zich even geen raad en wil morgen vliegen*
Gewoon op Pb programma voor loodaccu's. Je kunt die glasvezelaccu's laden met 1C tot 2C als je een goede lader hebt. Laadprogramma is CC/CV (constante stroom/constante spanning) gelijk aan LiPo en LiFePo. Spanning is max. 2,4V/cel, op zeker is 2,3V/cel (=13,8V). Dus eventueel op 4 LiFePo cellen in te stellen (=14,4V)

Anders druppelladen met constante stroom van 1/10 van de capaciteit (dus 7Ah is 700mA laadstroom of 400mA voor zeker) en dan een nachtje laden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back