Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx sleur (en Junk voor de aangeboden dienst ;)).

Gaat lukken. Heb nog wel een druppellader in de schuur liggen (voor de grote ...... oh crap!!!)

En ineens bedenk ik mij dus dat ik gewoon mijn grote auto accu bij me heb morgen (die al vol is) van 40 amp.

Moet goed komen dus :)

Ja hoor en de opvolger is alweer gevonden :banana:

Dunnere achterkant bij de motor dus meer vermogen van de prop en Full Composite 8O :thumbsup:

Laatst bewerkt door een moderator:

Dunnere achterkant bij de motor dus meer vermogen van de prop en Full Composite 8O :thumbsup:

1: Hoezo meer vermogen als de prop een duwer is en er geen ducted fan in zit?

2: Composite is een nogo.. :yes:.. Een keer slecht landen en je kan een nieuwe kist kopen (scheuren zijn lastig te maken en zeker te verbergen.. hoop werk enzo..

Dan ga ik liever voor een Funjet Ultra op 6S :yes:

tja dan moet je welgoed uit je doppen kijken om hem te volgen, mooie kissie trouwens , hebben jullie dat hekwerk gezien voor veiligheid, geheel overdekt. wel mooi trouwens:yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat maakt voor de druk omzetting van je prop niets uit nee. Wel voor de stroomlijning van je toestel...

Maar gaat hij dan langzamer of sneller of maakt het niet uit? (met een bredere achterkant als de Funjet) En dan bedoel puur op de prop dus even de aerodynamica weggelaten

Dat maakt voor de druk omzetting van je prop niets uit nee. Wel voor de stroomlijning van je toestel...
Natuurlijk gaat dat wel uitmaken. Zeker bij een elektro prop. De constructie is heeeeeeeeeeeel anders dan brandstofprops. Het oppervlak voor de inkomende luchtstroom is veel kleiner als er direct iets voor zit. Je krijgt veel eerder tip stall op de tips van de propellor. Daardoor veel herrie en weinig effectief vermogen. En prop aan de voorkant is het meest efficiënt.

Wie dat depron plaatjes materiaal wil hebben, ik ben morgen tot 13:00 thuis.
Wie het komt halen zal me een bietje zijn, als het maar weg gaat.
Nduszzzz, Gorby, Kris, come get some ....

goeie morgen iedereen
veel vliegplezier vandaag
kan helaas niet door familie verplichtingen
wel jammer had wel met de stinger willen knallen

Jaja, 1,0 tot 1,8kg vliegklaargewicht met een accuutje van 3S en een motortje van 500W. :? Daar ga je niet die snelheden mee halen. Dat wordt toch ook wel snel 5S of 6S en 1,5kW aan vermogen. :yes: En betrouwbaar is het niet, in de handleiding plakt-ie alles met het dopje op zijn 2K-epoxoplast tube. 8O :hammer:

Vandaag lekker wandelen (nog niet genoeg gedaan deze week :?) en barbeknoeien bij de ouwelui.
bbq.gif

chocojoop zei:
tja dan moet je welgoed uit je doppen kijken om hem te volgen, mooie kissie trouwens , hebben jullie dat hekwerk gezien voor veiligheid, geheel overdekt. wel mooi trouwens:yes:

moguhh all

ja viel mijn ook al op.

choco ik kom zo jou kant op zie je straks

whaaaa! , wat gaat de tijd toch snel als je vrij bent en wat leuks wilt doen !!

alweer 9;30, en ik moet nog zoveeeel doen , en ben ook nog de oppas van floor !

auto leeghalen , auto weer volladen met vliegspul , dan nog naar een klant een paar straten verderop , daarna naar de volgende klant siggy ;)

de madness net niet af gekregen , zit nog 2 uur werk in :mad:

dus de se en de vibro mee :yes:

siggy ; hoe laat ga jij van huis ? , ik ben bang dat ik nog wel een aantal uur bezig ben voordat ik van huis kan .

Wel mooi vliegeniersweer :yes:

Ook gezellig Sleur :-)

Vooral dat laatste stukje ;-)
De verbrande caloriën moeten wel gecompenseerd worden. :yes:

Laatste dagen waren ernstig chaotisch als gevolg van een heftige storing bij een klant (600GB aan data *poef* in een systeem dat zichzelf voor de *poef* zou moeten herstellen met reserve disks die zichzelf inschakelen). Ongeveer 2x 24 uur doorgehaald om alles op te lossen en werkend te krijgen. Gisteren bijna de hele dag liggen maffen. Vandaag maar weer een beetje de draad oppakken en rustig aan doen. :D Tis wat, zo'n kantoorbaantje... Maandag en dinsdag maar vrij nemen, schijnt best goed weer voor het tuinzwembad te worden. 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back