Sleurhutje
Forum veteraan
Waarom niet. Gewoon een 3S 2200mAh erin. Lekker lang vliegen. Hij is wel wat zwaar maar als het goed is, heb je vermogen genoeg.Zou de brio10 op 3s vliegen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarom niet. Gewoon een 3S 2200mAh erin. Lekker lang vliegen. Hij is wel wat zwaar maar als het goed is, heb je vermogen genoeg.Zou de brio10 op 3s vliegen?
Gay-o-ketsen dat wordt....Ik bedoel vandaag... volgende week zit ik op de Showboat, maar of het dan varen wordt :rolling:![]()
Mooi, neem ik die ook mee.Waarom niet. Gewoon een 3S 2200mAh erin. Lekker lang vliegen. Hij is wel wat zwaar maar als het goed is, heb je vermogen genoeg.![]()
Vandaag gaat helaas niet lukken zelfs geen tijd om te vliegen.
Dus als je later in de week nog wat over hebt graag en anders jammer.
Heb je nog Baja spul,of had je alles al verkocht :lol:Als je het niet heel erg vindt graag, wil mijn hok nu leeg hebben en het staat me in de weg zodoende.
@Burp
Jij hebt je scalpel nog toch?
Je mag de mijne hebben.
Weg met die meuk ....
Heerlijk gevlogen vandaag helaas moest er om 15:30 weer gewerkt worden maar de wind 's 50e Deed het vantasties kwam er thuis tot mijn tot verbazing achter dat er maar 1600 mAh en 1500mAh in de lipo's ging betekend dat er zo'n 16 à 20min gevlogen zou kunnen worden de volgende vlucht maar op 10min instellen en dan naar 80% leeg trekken met de lader en kijken wat er nog in zat. Maar het vliegt super.
Ook de extra deeg het weer goed en is ook goed te landen op onze postzegel alleen nog een uitlaat lassen
Bart D vliegt ook weer lekker met de twinstar, even wat bijgeschoold en daar was ie weer ;-)
Ging lekker he Bart ?
Siggy vandaag strontziek maar toch op het veld, ik moest ff vliegen en gezellig kletsen
Was weer ouderwets gezellig mannen ;-)
@Junkie
Bedankt voor de reparatie aan het plafond, helemaal blij mee gappie ;-)
Bedankt Siggy voor het up-graden van mijn vliegkunsten :lol:
Heb lekker gevlogen en de Twin* vloog prima
@Phil en Robert : bedankt voor het mogen gebruiken van de accu's om te kunnen laden op het veld
@zusje van Nijsie: thanks voor het halen van![]()
@alle aanwezigen:
Bedankt voor een erg gezellige middag op das field!![]()
*een verbrande kop heeft*
Zo nu weer naar het veld. Lekker een avond vlucht maken met de Sebart en de Twinstar FPV.
Philly is helemaal om naar speedvliegen![]()