Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag gaat helaas niet lukken zelfs geen tijd om te vliegen.
Dus als je later in de week nog wat over hebt graag en anders jammer.

Als je het niet heel erg vindt graag, wil mijn hok nu leeg hebben en het staat me in de weg zodoende.

@Burp
Jij hebt je scalpel nog toch?
Je mag de mijne hebben.

Weg met die meuk ....

Als je het niet heel erg vindt graag, wil mijn hok nu leeg hebben en het staat me in de weg zodoende.

@Burp
Jij hebt je scalpel nog toch?
Je mag de mijne hebben.

Weg met die meuk ....
Heb je nog Baja spul,of had je alles al verkocht :lol:

Teringbibber, dacht na wat dingen in de stad lekker door Spaarnwoude te gaan wandelen. Na drie kwartier gevlucht omdat het er ontvergetelijk benauwd was. Alles lekker vochtig en dan de zon er op geeft toch ongewenste klimaatveranderingen. :? Lekker nu in de tuin met een *plop* en zo kadaverknoeien. :D

zo , eindelijk weer vanouds top op het veld , lekker weer, niet benauwd of klef , lekker in da open field met een briesje wk 2a3 :p

ook erg gezellig , en bovendien veel gevlogen met mijn favo vliegers , de vibrogym vloog weer prima met blok rechtop , en de SE uiteindelijk ook top , hij was wat neuslastig , dus achter wat (siggy's lood bijgeplakt en toen was hij weer de vertrouwde se die ik had :yes:

alles weer heel mee terug en flink vlieg verzadigd !

nu heb ik weer rust , ff v/d week op mijn gemakkie de madness vliegklaar maken , en volgend weekend weer knallen :p

wtf! , heet in da tuin zeg :eek:

Parasol opentrekt alsmede een heel koud biertje :yes:

proost mannen !

ik heb super genoten , had ik ff nodig ! :yes:

ben alleen hier geloof ik ?

ben inmiddels al half bezopen , slaan lekker in die bruine palen :yes:

ondertussen filmpje geknutseld , dus straks de avonturen op het veld te bewonderen .

latersss

Heerlijk gevlogen vandaag helaas moest er om 15:30 weer gewerkt worden maar de wind 's 50e Deed het vantasties kwam er thuis tot mijn tot verbazing achter dat er maar 1600 mAh en 1500mAh in de lipo's ging betekend dat er zo'n 16 à 20min gevlogen zou kunnen worden de volgende vlucht maar op 10min instellen en dan naar 80% leeg trekken met de lader en kijken wat er nog in zat. Maar het vliegt super.

Ook de extra deeg het weer goed en is ook goed te landen op onze postzegel alleen nog een uitlaat lassen

Laatst bewerkt:
Siggy vandaag strontziek maar toch op het veld, ik moest ff vliegen en gezellig kletsen :-)

Was weer ouderwets gezellig mannen ;-)

@Junkie

Bedankt voor de reparatie aan het plafond, helemaal blij mee gappie ;-)

Heerlijk gevlogen vandaag helaas moest er om 15:30 weer gewerkt worden maar de wind 's 50e Deed het vantasties kwam er thuis tot mijn tot verbazing achter dat er maar 1600 mAh en 1500mAh in de lipo's ging betekend dat er zo'n 16 à 20min gevlogen zou kunnen worden de volgende vlucht maar op 10min instellen en dan naar 80% leeg trekken met de lader en kijken wat er nog in zat. Maar het vliegt super.

Ook de extra deeg het weer goed en is ook goed te landen op onze postzegel alleen nog een uitlaat lassen

hier het filmpie van vandaag , kom je 2x in voor ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Snelle kisten maar thuis gelaten ivm de zware verkoudheid en niesbuien.
Veiligheid boven alles.

Lekker met de Swift fladderen is ook wel weer leuk.

Bart D vliegt ook weer lekker met de twinstar, even wat bijgeschoold en daar was ie weer ;-)
Ging lekker he Bart ?

Bart D vliegt ook weer lekker met de twinstar, even wat bijgeschoold en daar was ie weer ;-)
Ging lekker he Bart ?

Bedankt Siggy voor het up-graden van mijn vliegkunsten :lol:
Heb lekker gevlogen en de Twin* vloog prima :thumbsup:

@Phil en Robert : bedankt voor het mogen gebruiken van de accu's om te kunnen laden op het veld ;)

@zusje van Nijsie: thanks voor het halen van
customer-food-mcdonalds-logo-100x100.jpg

@alle aanwezigen:

Bedankt voor een erg gezellige middag op das field! :D 8-)

*een verbrande kop heeft* 8-)

Siggy vandaag strontziek maar toch op het veld, ik moest ff vliegen en gezellig kletsen :-)

Was weer ouderwets gezellig mannen ;-)

@Junkie

Bedankt voor de reparatie aan het plafond, helemaal blij mee gappie ;-)

jep , staat er weer strak in :yes:

Bedankt Siggy voor het up-graden van mijn vliegkunsten :lol:
Heb lekker gevlogen en de Twin* vloog prima :thumbsup:

@Phil en Robert : bedankt voor het mogen gebruiken van de accu's om te kunnen laden op het veld ;)

@zusje van Nijsie: thanks voor het halen van
customer-food-mcdonalds-logo-100x100.jpg

@alle aanwezigen:

Bedankt voor een erg gezellige middag op das field! :D 8-)

*een verbrande kop heeft* 8-)

idd , de mac kwam naar ons toe :p heerlijk zo'n koele aanbeien shake :p

*wou dat het alweer weekend was *:yes:

Was een topdag vandaag mensen, heerlijk weer en supergezellig :yes:
De DHL Funjet ging ook als een kogel op 3S, ik twijfel of ik hem nog op 4S ga vliegen. Snelheid is goed en zo blijft de setup heel.
Smeismeister Siggy bedankt voor het opgooien :worship: Door de folie vliegt hij superstrak, echt een verbetering. Qua gewicht merk je weinig. Ik denk dat ik alleen de ailerons van balsa ga maken i.v.m. het doorflexen van het piep.

Zus van Nijsie is ook very nice :wink: ze ging even voor iedereen versnaperingen halen bij de Mac :thumbsup:
Verder ben ik niet verbrand want ik had een pet op en had mij met factor 50 ingesmeerd 8O
Was top mensen, kan niet wachten tot de volgende keer.... ben helemaal verslaafd geworden aan het speedvliegen :banana:

@ André: let er wel op dat je de lipo's niet te ver ontlaad, als je ze diep ontlaad dan stopt je motor er ineens mee en dat zal niet de eerste keer zijn bij wie dat gebeurd. :teacher: Ik zou het gewoon langzaam opbouwen, een vliegtijd tussen de 10 en 12 minuten is al een mooie vliegtijd. Zonde om je lipo zo leeg te trekken dat het je kist kost :cry: Let er op dat de Nanotechs heel snel ineens op zijn, zo heb je nog plenty power en zo ben je het haasje. Het laatste gedeelte ploft de accu in één keer in.
Wel een onwijze superbak hoor de Sebart Wind :yes:

Heeft iemand nog het emailadres van Antonio? Ben wel benieuwd naar de foto's en filmpjes :yes: (of zit hij ook op het forum)

@ Bart: Ik ga het ff voor je uitzoeken allemaal hoe het zit... Komt dus ook goed :yes:
Welcome back!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back