Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou ik een bril nodig hebben?

twingo2x.png

De nieuwe eigenaar van mijn BAJA gaat aanstonds aan een race meedoen, dit is hoe die er nu bijstaat (de BAJA dan, niet de eigenaar :mrgreen:

GroteFoto-PJ6WYH6Z.jpg

GroteFoto-8BSOQDZZ.jpg

@Snoeksel, setje tandwielen voor de servo is het geworden, nieuw in verpackung ....
HPI 80753 Servo Gear set (SFL-10)

Gratis, in ruil voor wat van die lekkere satéh, en op dat punt heb ik wat in te halen dus bij deze kan ik wat van die satéh schuld inlossen :mrgreen:

Zo ook weer thuis. Was wel even geinig op het veld. Super niet:) Nielsheeft even gevlogen met mijn heli om te voelen hoe een Flybarless heli vliegt. Hij was er erg positief over. Zijn conclusie was: Net las in de sim, erg ontspannen vliegen zonder correcties die je normaal wel bij een flybar heli nodig heb.

Maar ja, who cares :) Als ik hem maar lekker vind vliegen :D ;)

@ Nijssie: Ik krijg die accu niet gebalanceerd... is kapot denk ik. 3.88 - 4.17 - 4.20 - 4.20
Je moet alleen de eerste cel laden als 1S via de balanceerconnector. Opladen met 1A max. (meer vindt dat draadje niet leuk). Daarna een keer of 10de hele accu gebalanceerd cyclen en indien nodig die ene cel nog een paar keer apart.

Zo, even wat frustraties bot gevierd. Heb er wel de pest over in en kan er nog niet over uit wat vrouwsel zei (lief is ze niet meer). Laatste woord is er nog niet over gesproken. :nooo:

Je moet alleen de eerste cel laden als 1S via de balanceerconnector. Opladen met 1A max. (meer vindt dat draadje niet leuk). Daarna een keer of 10de hele accu gebalanceerd cyclen en indien nodig die ene cel nog een paar keer apart.

Zo, even wat frustraties bot gevierd. Heb er wel de pest over in en kan er nog niet over uit wat vrouwsel zei (lief is ze niet meer). Laatste woord is er nog niet over gesproken. :nooo:

Op mijn lader kan ik niet via het balanceerdraadje laden (of weet niet hoe dat moet) Moet nijsie maar even doe op zijn DUO50, denk dat het beste blijft.

Of moet je dan ff gewoon een paar draadjes aansluiten op de balanceerkabel?

Kan het ook niet geloven dat jou vrouwtje dat zei, volgens mij neem je ons gewoon in de maling :yes:
Of het is wel waar maar Sleur mag de hobby niet meer uitvoeren :cry:

Mogguhhhh allemaal.

Klaar voor een dagje zweten ??? ;-)

Gistermiddag stond de meter op 26.5 gr bij ons op de afdeling, was niet echt fijn om in te zwoegen :-(

Werkse allemaal ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back