Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
oei , fpv vliegen mag alleen op woensdag en zaterdag ... tja clubregels he![]()
Zou ik een bril nodig hebben?
![]()
Je moet alleen de eerste cel laden als 1S via de balanceerconnector. Opladen met 1A max. (meer vindt dat draadje niet leuk). Daarna een keer of 10de hele accu gebalanceerd cyclen en indien nodig die ene cel nog een paar keer apart.@ Nijssie: Ik krijg die accu niet gebalanceerd... is kapot denk ik. 3.88 - 4.17 - 4.20 - 4.20
Zo, even wat frustraties bot gevierd. Heb er wel de pest over in en kan er nog niet over uit wat vrouwsel zei (lief is ze niet meer). Laatste woord is er nog niet over gesproken. :nooo:
Je moet alleen de eerste cel laden als 1S via de balanceerconnector. Opladen met 1A max. (meer vindt dat draadje niet leuk). Daarna een keer of 10de hele accu gebalanceerd cyclen en indien nodig die ene cel nog een paar keer apart.
Zo, even wat frustraties bot gevierd. Heb er wel de pest over in en kan er nog niet over uit wat vrouwsel zei (lief is ze niet meer). Laatste woord is er nog niet over gesproken. :nooo: