Sleurhutje
Forum veteraan
Ikke ook wille hebbe-hebbe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarom wil je een vijverdwergduikertje hebben dan?
Ik vind jou een ongelofelijke K.....ak![]()
Erhmmm, zo'n kleine penis?
....
nee , ik denk de sound , klein pikkie had hij waarschijnlijk al![]()
Of ik ga vliegen? Denk het niet. Krijg om 12:00u iemand om de airco te maken in huis. Moet ook nog maaien in de middag. Kan dan wel spullen meenemen om even te fladderen. Moet ook mijn bootjes even vaargereed maken voor zaterdag (schoonmaken, spinnewebben weghalen, benzine tanken, bijpompen van de Zodiac etc. Zaterdag is er natuurlijk weer Zingen op de Zaan.
:grin:
Verder nog even naar de garage (10 minuten) en misschien nog even langs Havenhout voor een leuk drijvend terras. Kan ik in de winter mooi mijn bootje uit het water halen en eventueel wat lakken.
Maar als je vroeg kan komen is het ene klusje zo geklaard (heb nog iets voor je als het minder goed weer is) Koffie staat al vroeg klaar. Zeg maar hoe laat je er bent.
*Nog steeds niemand extra tijd over?*
lol lol
jij bent goed bezig
ik kan morgenochtend wel ff langskomen , maar niet om de hele dag te werken , doel van morgen = vrijheid hebbenen VLIEGENNNN !!
maar dan moeten er nog wat vliegers komen, in je uppie op het veld staan vind ik niks , ik ben jasper niet
ik kan om 8;45u bij je zijn , eerst floor naar school brengen .
Erhmmm, zo'n kleine penis?
Dan moet je ECHT met een pincet en een vergrootglas aan de slag hoor ....
Yep, je weet hoe groot de auto is.nee , ik denk de sound , klein pikkie had hij waarschijnlijk al![]()
Thanks, ga het nodig hebben. Stokkie zal niet groter worden, had ik al geprobeerd met allerlei tools en pillen. Dus dan de buik maar verder laten groeien. 8O :?dus nu moet sleur alleen nog ff oefenen met zijn kleine stokkie tegen zijn (grote) buik aan te schuren om bijna 100db te produceren
sterkte sleur !!
Yep, je weet hoe groot de auto is.![]()
Toch genoeg voor twee keer ellende... Die 2 minuten (incl. voorspel en afrollen) waren wel leuk en nuttig besteed maar de gevolgen desastreus voor de hobby.
![]()
Thanks, ga het nodig hebben. Stokkie zal niet groter worden, had ik al geprobeerd met allerlei tools en pillen. Dus dan de buik maar verder laten groeien. 8O :?
Is goed, koffie staat klaar!!![]()
mijn auto is ook best groot , ik zal straks ff in mijn broekje kijken , als het goed is moet het klein zijn
morgen gezellig vliegen sleur ? is goed ,ik zie rond 14;00u wel op het veld, je moet tenslotte ook je scheiding nog verwerken
yep , tot morgen![]()
maar dan moeten er nog wat vliegers komen, in je uppie op het veld staan vind ik niks , ik ben jasper niet![]()
Kan je nagaan wat ik te compenseren heb met twee grote auto's :schrik:
Ik ben morgenmiddag ook op het veld![]()