Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er moet ook gemaaid worden heren, dus morgen vliegen oke maar als de maaier op het veld komt is het even afgelopen :yes:

Overigens, iemand intresse in een kekke mountainbike?

gYCdgXzWAg3vA==.jpg

Moet ie kosten?

Pieter, natuurlijk ga ik dat nog doen, waarom niet?

We passen ons schema aan hoor, doen we altijd met maaiers :yes: Die hebben ten alle tijde voorrang!!!

Je bedoelt "te allen tijde" toch? :teacher: ;)

Junkie, het wordt in ieder geval in de middag maar misschien wel tegen de avond of begin van de avond. Moet even kijken hoe alles loopt.

mijn auto is ook best groot , ik zal straks ff in mijn broekje kijken , als het goed is moet het klein zijn :mrgreen:
Tsja, de natuur heeft zo zijn afwijkingen. Je bent geprezen... :worship: :p ;)

morgen gezellig vliegen sleur ? is goed ,ik zie rond 14;00u wel op het veld :thumbsup: , je moet tenslotte ook je scheiding nog verwerken :yes:

yep , tot morgen ;)
Nope, zoals langer geleden al verteld. Een paar grote projecten met veel drukte en de ingeplande tegenvallers die altijd meer tijd vergen dan wenselijk. :? :(

Kan je nagaan wat ik te compenseren heb met twee grote auto's :schrik:
Kleine tieten? :mrgreen: :rolling:

Sja, Burp je hebt eigenlijk gelijk ook. Maar wel eerst de tang terug vinden he ;) mogelijk vormt de tang nu een gevaar in de maaier.

:mad:Vanmorgen maar weer gaan slapen. Nog wat hoofdpijn aan 1 kant en heel moe. Denk dat het allemaal met gister te maken heeft?

Moet ie kosten?

Heb hem momenteel op marktplaats gezet voor 250€, maar ik neem ieder bod in serieuze overweging, ik kan er niet op fietsen vanwege mijn rug, als er 50 kilometer mee gefietst is dan is dat extreem veel ..... :rolleyes:

Drop maar een PB :)

Tsja, de natuur heeft zo zijn afwijkingen. Je bent geprezen... :worship: :p ;)

Nope, zoals langer geleden al verteld. Een paar grote projecten met veel drukte en de ingeplande tegenvallers die altijd meer tijd vergen dan wenselijk. :? :(

Kleine tieten? :mrgreen: :rolling:

Ik denk dat je in de war bent met je eigen moobs :rolling:

Trouwens, er moet wel eerst even een (epoxy) matje om het midden van de vleugel voor je hem gaat afwerken!! Niet vergeten :teacher:

ja ronald dat was ik niet vergeten,:yes: ik ben /ga naar de club vanavond misschien gaat marsje wel even vliegen als de wind het toe staat :-) en misschien daarna wel even :proost: niet zoveel ik heb morgen lekker vrij :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back