Knaller
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@spikkel:
Trex 600 met standaard motor en esc+bec: € 450.00
NIeuwe sorpion motor: € 110.00
Nieuwe Kontronik esc: € 280.00
Beastx: +/- € 140.00
Flybarless kop: +/- € 75.00
DS 610 servo's: +/- € 55.00 per stuk x3= € 165.00
BLS 254 staartservo : € 120.00
Eneloop buffer pakket: € +/- € 15.00
12S pakket 3000mah: +/- € 100.00 x2= € 200.00
Totaal € 1555.00
En dan nog de nodige upgrades hier en daar.
Skleur heb nog wel ene paar voedingen liggen . Geef mij maar even een belletje
DL380 maar welke generatie (staat iets met G.. achter)@Sleur: Heb nog een dikke Compaq Proliant DL380 liggen hier.. Is dat wat?![]()
Kom maar langs.ook jij mag me reet likken![]()
Ik ben sltijd serieus, soms leest men niet goed of vult het aan met verkeerde gedachten/fantasiën. Maar speciaal voor jou mijn kleine monstertje/stuntpiloot...
![]()
Kom maar langs.Ga je nog eens wat mee maken. 8O
Gesjopt zou het er anders uit zien.okay , ik geloof het almeer , maar kan natuurlijk gefotosjopt zijn , maar aan zijn huil ogen te zien geloof ik het
wel zonde , kunnen ze er nog wat mee ,of word het gelijk een kroon ?
Je legt de klemtoon verkeerd het is: Mooi,weer op het veld.Mooi weer op het veld, amper wind.
WTFBBQ? 8O 8O 8O :? Heb ik ook nooit gezien.sleur ; lekkere vliegert heb ik met je geruild![]()
WTFBBQ? 8O 8O 8O :? Heb ik ook nooit gezien.We gaan Ragger er op aanspreken.
Zal die gele FunTiger Extra niet veel beter zijn. Levensgevaarlijk ding dus.
sleur ; lekkere vliegert heb ik met je geruild
ik wou uit verveling maar de funtiger gaan bouwen , maar het begint al slecht , ik pakte de vleugels , 1 daarvan voelde wat sompig aan , folie (stickervel) losgemaakt , en moet je die dunne gekrulde spanten zien :? zijn echt gaar terwijl het nieuw is !
![]()
![]()
project gestopt en kliko opgezocht , het is ook geen spanfolie denk ik , maar stickervel , dus de rest v/d vlieger zal niet opgespannen kunnen worden .
TROEP !!