Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@spikkel:

Trex 600 met standaard motor en esc+bec: € 450.00
NIeuwe sorpion motor: € 110.00
Nieuwe Kontronik esc: € 280.00
Beastx: +/- € 140.00
Flybarless kop: +/- € 75.00
DS 610 servo's: +/- € 55.00 per stuk x3= € 165.00
BLS 254 staartservo : € 120.00
Eneloop buffer pakket: € +/- € 15.00
12S pakket 3000mah: +/- € 100.00 x2= € 200.00

Totaal € 1555.00

En dan nog de nodige upgrades hier en daar.

Top!!!

Tijd om te gaan sparen dus ;-). Nee, bedankt. Ik weet waar ik ongeveer rekening mee kan gaan houden.

je moet ff kijken of die set up die standaard op de nieuwe 600 pro zit wat is. Ik denk het wel. Alleen sinds ik kontronik heb wil ik geen castle meer. En de standaard motor is mischien ook wel goed? Sowieso is het een leuke heli, en ben je goedkoper uit dan zoals ik het heb gedaan. Maar ja, koste mij niets :)

@PB: Heb jij nog een ATX300 PSU liggen? Moet een PC van mijn schoonpa testen. Die had voor de zekerheid met het onweer van dinsdag de steker eruit gehaald. Toen hij hem woensdagochtend aansloot, deed-ie niets meer (had hem dus beter aan kunnen laten staan ;)).

Skleur heb nog wel ene paar voedingen liggen . Geef mij maar even een belletje
7inchBrBell.jpg

Ik ben sltijd serieus, soms leest men niet goed of vult het aan met verkeerde gedachten/fantasiën. Maar speciaal voor jou mijn kleine monstertje/stuntpiloot... ;)

tandjeweg.jpg

okay , ik geloof het almeer , maar kan natuurlijk gefotosjopt zijn , maar aan zijn huil ogen te zien geloof ik het ;)

wel zonde , kunnen ze er nog wat mee ,of word het gelijk een kroon ?

okay , ik geloof het almeer , maar kan natuurlijk gefotosjopt zijn , maar aan zijn huil ogen te zien geloof ik het ;)

wel zonde , kunnen ze er nog wat mee ,of word het gelijk een kroon ?
Gesjopt zou het er anders uit zien. ;) Hij had net gedouched om een beetje van de schrik bij te komen. Gelijk vehralen over zijn zenuw en dit en dat en gestress en angst (hoogbegaafdheid geeft nu eenmaal rare ideeën bij zo'n kereltje, net nu hij alles een beetje geestelijk alles onder controle kreeg). Nu gaat het wel. Koud water drinken en tanden poetsen lukt dus de zenuw ligt niet bloot. Is een redelijk gladde breuk. Zal wel een opzetstukje worden. Heb het ook op die leeftijd (8 jaar) gehad met een skateboard incidentje. Toen een stukje plastic op gezet en dat zit er nog steeds op. :D

*weet dat het daarna nooit meer goed gekomen is* ;)

sleur ; lekkere vliegert heb ik met je geruild :eek:

ik wou uit verveling maar de funtiger gaan bouwen , maar het begint al slecht , ik pakte de vleugels , 1 daarvan voelde wat sompig aan , folie (stickervel) losgemaakt , en moet je die dunne gekrulde spanten zien :? zijn echt gaar terwijl het nieuw is !

tiger001.jpg

tiger003.jpg

project gestopt en kliko opgezocht , het is ook geen spanfolie denk ik , maar stickervel , dus de rest v/d vlieger zal niet opgespannen kunnen worden .

TROEP !!

sleur ; lekkere vliegert heb ik met je geruild :eek:

ik wou uit verveling maar de funtiger gaan bouwen , maar het begint al slecht , ik pakte de vleugels , 1 daarvan voelde wat sompig aan , folie (stickervel) losgemaakt , en moet je die dunne gekrulde spanten zien :? zijn echt gaar terwijl het nieuw is !

tiger001.jpg

tiger003.jpg

project gestopt en kliko opgezocht , het is ook geen spanfolie denk ik , maar stickervel , dus de rest v/d vlieger zal niet opgespannen kunnen worden .

TROEP !!

*is benieuwd of de garantievoorwaarden net zo goed zijn als bij Siggy's hobbyshop;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back