Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
*doorverwijst naar de leverancier* :bye: :(

Dit is wel teleurstellend en als ik het geweten had, had ik het ook niet gekocht.

Zo kan het niet geweest zijn toen ik het verkocht aan ??? (ragger of sleur?)

Het ziet ernaar uit dat dit op een vochtige plek gelegen heeft... Zo krom worden de spanten normaal niet (en dat waren ze ook niet, dat weet ik vrijwel zeker)..

Was gezellig aus das felt :yes: Heerlijk gevlogen met de Funjet. Moest wel zelf opwerpen... gaat ook perfect :thumbsup:

@ Burp: mooi gemaaid man :worship: Je was lekker bezig :mrgreen:

@ Marsie: Je mag ook wel met mij voortaan meerijden hoor :yes:

@ Siggy: Siggyshop is top... maar dat wist je al :thumbsup:

Was gezellig aus das felt :yes: Heerlijk gevlogen met de Funjet. Moest wel zelf opwerpen... gaat ook perfect :thumbsup:

@ Burp: mooi gemaaid man :worship: Je was lekker bezig :mrgreen:

@ Marsie: Je mag ook wel met mij voortaan meerijden hoor :yes:

@ Siggy: Siggyshop is top... maar dat wist je al :thumbsup:

Terugverwijzen naar de " leverancier"
is " te" makkelijk .
Zeker voor iemand die 30x modaal verdiend ;-)

Komt ook goed.

Maarja, een scheiding gaat je niet in de koude kleren zitten he ? ;-)

Inderdaad:

Hitler.JPG

Oh, weer een gevalletje *DING DONG HONG KONG* vanmiddag

Dit keer met 10x een HX5010 servo's.. Standaard servo's voor 5 dollar per stuk..

Eens zien hoe die het houden in de kleine EXTRA 300's

Oh, weer een gevalletje *DING DONG HONG KONG* vanmiddag

Dit keer met 10x een HX5010 servo's.. Standaard servo's voor 5 dollar per stuk..

Eens zien hoe die het houden in de kleine EXTRA 300's

5 van de 10 zijn in iedergeval goed (de overige 5 nog even testen)

De verkoper neemt zijn verantwoordelijkheid ?
Waar, maar dan moet je het niet in de kliko dumpen. En ja, dit geeft mij ook echt wel een schuldgevoel en komt wel goed. :yes:

Zo kan het niet geweest zijn toen ik het verkocht aan ??? (ragger of sleur?)

Het ziet ernaar uit dat dit op een vochtige plek gelegen heeft... Zo krom worden de spanten normaal niet (en dat waren ze ook niet, dat weet ik vrijwel zeker)..
Bij mij eerst 4 maanden in de Self Storage waar alles goed geregeld is. De Monsun heeft daar ook anderhalf jaar gelegen, de tent brengt er al jaren de winter door etc. De laatste masnden stond-ie in de huiskamer. Dus bij mij niet vochtig opgeslagen geweest. Moet bij Ragger geweest zijn. :?

Nee staat geen G achter..

Is een PIII, moet hem nog even open trekken, maar ik gok een 800Mhz ;)
Containerwaardig dus. Enorme stroomvreter om niks.

Gaat het niet om.Je verkoopt GEEN troep aan clubmembers !!!;-)

hier kon sleur ook niets aan doen , op het oog was hij strak , maar als je de vleugel net op de spant beet pakt en hij veert nogal ,je drukt iets harder en het valt gewoon uitelkaar ,ga je de folie ff weghalen , en dan zie je dat de constructie zuigt , veel te dun , de andere spant was ook helemaal krom :confused:

en ik had hem niet gekocht ,maar geruild tegen de caravaan , wat niet mijn ding was .

ik kan hem vrij snel versterken ,spantjes overtekenen en dikkere plaatsen , maar ik weet niet of ik de thundertiger wel de moeite vind om te bouwen .

Zeker voor iemand die 30x modaal verdiend ;-)

daar heb je wel een puntje :idea: :p

spijker ; klopt het dat de thundertiger stickervel heeft ipv spanfolie , de binnenkant v/d folie plakt als een gek :confused:

morgen maar ff kijken of ik nog vliegtijd over hou , morgen weer de stad in om een cadeau voor maris te kopen (maandag jarig) , floor nog naar oma brengen , en 16;00u thuis moeten zijn om naar een vergaardag van mijn tante te moeten :mad:

Laatst bewerkt:
hier kon sleur ook niets aan doen , op het oog was hij strak , maar als je de vleugel net op de spant beet pakt en hij veert nogal ,je drukt iets harder en het valt gewoon uitelkaar ,ga je de folie ff weghalen , en dan zie je dat de constructie zuigt , veel te dun , de andere spant was ook helemaal krom :confused:

en ik had hem niet gekocht ,maar geruild tegen de caravaan , wat niet mijn ding was .

ik kan hem vrij snel versterken ,spantjes overtekenen en dikkere plaatsen , maar ik weet niet of ik de thundertiger wel de moeite vind om te bouwen .

daar heb je wel een puntje :idea: :p

spijker ; klopt het dat de thundertiger stickervel heeft ipv spanfolie , de binnenkant v/d folie plakt als een gek :confused:

morgen maar ff kijken of ik nog vliegtijd over hou , morgen weer de stad in om een cadeau voor maris te kopen (maandag jarig) , floor nog naar oma brengen , en 16;00u thuis moeten zijn om naar een vergaardag van mijn tante te moeten :mad:

Geef Maris alvast even een dikke kus van mij Junkie ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back